Mozilla Firefox hè molto diversa da l'altri navigatori web popolari in quantu hà una larga gamma di impostazioni, chì ti permette di personalizà i minimi dettagli. In particulare, aduprendu Firefpx, l'utente puderà configurà u proxy, chì, in realtà, sarà discupratu in più dettellu in l'articolo.
Di solitu, l'utente deve configurà un servitore proxy in Mozilla Firefox in casu chì ci sia bisognu di travagliu anonimu in Internet. Oghje pudete truvà un gran nùmmiru di servitori proxy pagati è gratuiti, ma considerendu chì tutti i vostri dati saranu trasmessi per mezu di elli, vi ponite attente quandu sceglite un servitore proxy.
Se avete dighjà i dati da un servitore proxy affidabile - Bè, ma se ùn avete micca statu decisu nantu à u servitore, stu ligame furnisce una lista libera di servitori proxy.
Cume cun configurà un proxy in Mozilla Firefox?
1. Prima di tutti, prima di cuminciare a cunnessione à u servitore proxy, avemu bisognu di risolve u nostru veru indirizzu IP, in modo chì, dopu cunnessione cù u servitore proxy, ne assicuremu chì l'indirizzu IP hè statu cambiatu. Pudete verificà u vostru indirizzu IP via stu link.
2. Ora hè assai impurtante pulì i cookies chì salvanu i dati di l'autorizazione nantu à i siti in cui avete già logatu in Mozilla Firefox. Chì u servitore proxy accede à questi dati, rischiate di perde i vostri dati se u servitore proxy raccoglie l'infurmazioni da l'utenti collegati.
Cumu cancellà i cookies in u navigatore Mozilla Firefox
3. Ora avemu da passà direttamente à a prucedura di stallazione di proxy stessa. Per fà quessa, cliccate nantu à u menù di u navigatore per andà à a sezione. "Impostazioni".
4. In u riquadro di sinistra, andate in tab "Ulteriori"è poi aprite u sottotabu "Rete". In a sezione "Cunnessione" cliccate u pulsante "Personalizza".
5. In a finestra chì si apre, selezziunate a casella "Configurazione di un server proxy manual".
U corso ulteriore di e impostazioni serà differente secondu u tippu di servitore proxy da aduprà.
- Proxy HTTP. In questu casu, avete bisognu di specificà l'indirizzu IP è a porta per cunnessu à u servitore proxy. Per fà u Mozilla Firefox cunnesse à u proxy specificatu, cliccate nantu à u pulsante "OK".
- Proxy HTTPS. In questo casu, vi fate bisognu di entrà questi indirizzi IP è porti per cunnessu à a sezione proxy SSL. Salvà i cambiamenti.
- Proxy SOCKS4. Quandu aduprate stu tipu di cunnessione, avete bisognu di entrà l'indirizzu IP è a porta per a cunnessione vicinu à u blocu "di nù SOCKS", è ghjustu sottu, selezziunate l'opzione "SOCKS4" cù un punto. Salvà i cambiamenti.
- Proxy di SOCKS5. Aduprendu stu tipu di proxy, cum'è in u casu passatu, compili i casci vicinu à "Nùmmaru SOCKS", ma sta volta vedemu a vocazione "SOCKS5". Salvà i cambiamenti.
Da quellu passatu, u vostru proxy sarà attivatu in u vostru navigatore Mozilla Firefox. In casu chì vulete ritornà u vostru indirizzu IP vera, torna à aprire a finestra di configurazione del proxy è selezziunate a casella "Senza proxy".
Usendu un servitore proxy, ùn vi scurdate chì tutti i vostri logins è password saranu passà per elli, chì significa chì ci hè sempre a possibilità chì i vostri dati cadanu in mani di intrusi. Altrimenti, un servitore proxy hè un ottimu modu per conservà l'anonimatu, permettendu di visità tutte e risorse web precedentemente bloccate.