Cosa fà se a video in u navigatore hè rallentu

Chjappu è rallenta u video in u navigatore - questa hè una situazione assai spiaghja chì si faci trà l'utenti spissu. Cumu sbarazzarsi di un tale prublema? Ulteriormente in l'articolo, vi sarà dettu ciò chì pò esse fattu per fà u video funziona adeguatamente.

Rallenta u video: cume risolve u prublema

Migliaia di video interessanti aspettanu in linea, ma guardà elli ùn hè micca sempre perfettu. Per rimediare à a situazione, hè necessariu, per esempio, controllà a cunnessione di accelerazione hardware, è dinò per scopre s'ellu ci hè abbastanza risorse di PC, forse un casu in un browser o in velocità Internet.

Metudu 1: Verificate a Connessione Internet

A cunnessione à l'internet à a debula hè impurtante chì influenza a qualità di u video - chì spessu rallenta. Una cunnessione instabile pò venire da u fornitore.

Sè avete micca sempre l'internet à grande vezzione, vale à dì, menu di 2 Mbit / s, allora à vede video ùn serà micca senza prublemi. Una soluzione globale hè di cambià a tassa à una più veloce. Tuttavia, per scopre chì tuttu u cose hè veramente un cattivu di cunnessione, hè consigliabile controllà a velocità, è per questo pudete aduprà a risorsa SpeedTest.

U serviziu di SpeedTest

  1. A pagina principale, bisogna cliccà "Start".
  2. Avà guardemu u prucessu di scansione. Dopu à a fine di u test, un rapporto sarà furnitu, induve u ping, scaricatu è scarica a velocità hè indicatu.

Fate attenzione à a sezione "Scaricà Velocità (Ricevi)". Per vede video online, per esempiu, in qualità HD (720p), avete bisognu di circa 5 Mbit / s, per 360p - 1 Mbit / s, è per a qualità 480p hè necessaria una velocità di 1,5 Mbit / s.

Se i vostri parametri ùn rispondenu micca ch'è i necessarii, allora a ragione hè una cunnessione debula. Per risolve u prublema cù u rallentimentu video, hè bè di fassi:

  1. Includemu video, per esempiu, in YouTube o in altrove.
  2. Ora vi vole à sceglie u video adupru.
  3. Se pudete installà l'autotune, allora installatu. Questu permetterà à u serviziu stessu di sceglie a qualità desiderata per ghjucà a registrazione. In futuro, tutti i video saranu visualizati in a qualità già selezionata, a più adatta.

Vede ancu: Ciò da fà se a video in YouTube rallenta

Metudu 2: Verificate u vostru navigatore web

Forse l'intera cosa in u navigatore, chì riproduce u video. Pudete verificà stu fattu da u stissu video (chì ùn funziona micca) in un altru navigatore. In casu chì a registrazione si riproduce bè, u zincatu hè in u navigatore Web precedente.

Probabilmente, u prublema si trova in l'incompatibilità di Flash Player. Stu cume pò esse incorporatu in u navigatore o installatu separatamente. Per rimediare à a situazione, puderà aiutà a disattivà stu plugin.

Lezione: Cumu abilità Adobe Flash Player

L'aggiornamenti automatici di u navigatore sò assuciati cù Flash Player, ma pò essi stessi diventanu obsoleti. Allora, hè desiderabile di arricchisce a versione di u prugramma da sola. Sapè di più nantu à cume aggiorna Google Chrome, Opera, Browser Yandex è i navigatori Mozilla Firefox.

Metudu 3: chjappendu e tabs inutili

Se aghjusteghjate una lussuria di tabs, allora più probabilmente puderà purtà à a decelerazione video. A soluzione hè di fermà e tabuline in più.

Metudu 4: Cancellà i file cache

Se a video rallenta, a ragione successiva pò esse una cache piena in un navigatore web. Per sapè cumu scintà a cache in navigatori web popolari, leghje l'articolo chì ghjè.

Per di più: cumu scintà a cache

Metudu 5: Verificate a carica di a CPU

A carica nantu à a CPU hè una causa assai frequente di u attaccu di tuttu u computer, cum'è u video chì hè andatu. Prima ci vole à assicurà chì u casu hè in u processore centrale. Per fà quessa, download ùn hè micca necessariu, postu chì l'utenti necessarii sò dighjà integrati in a disposizione di Windows.

  1. Run Task Managerda cliccà à diritta nantu à a barra di task.
  2. Facemu clic "Dettagli".
  3. Apertu a sezione "Prestazione". Selezziunu u pianu di a CPU è monitoru. L'attenziazione hè pagata solu à a ponderazione di a carica nantu à a CPU (illustrata cum'è una percentuale).

Se u prucessore ùn affranchi cun u travagliu, pò esse tracciatu cumu seguitatu: aprite u video è in stu mumentu vedite i dati in Task Manager. In u casu di trasmissione di un risultu in un locu da 90-100% - a CPU hè di culpà.

Per risolve a situazione attuale, pudete aduprà i seguenti metodi:

Ulteriori dettagli:
Pulisce u sistema per accelerà u situ
Prestazioni di processore aumentate

Metru 6: Verificate di viruses

Un'altra opzione perchè u rallentu di u video pò esse attività virale Perciò, u computer deve esse cunsultatu da un prugramma antivirus è rimuovere virus, s'ellu ci hè. Per esempiu, in Kaspersky hè basta à cliccà "Verificazione".

Per di più: Verificendu u vostru computer per virus

Comu pudete vede, l'inibizioni di video in u navigatore pò esse causata da parechji motivi. Tuttavia, à causa di e istruzioni di sopra, vi puderete pruvà à lindà cun stu prublema.