Pale Luna 28.3.1

Pale Moon hè un navigatore famosu, chì ricorda tanti di Mozilla Firefox 2013 campione. Hè veramente basatu nantu à a furcula di u mutore Gecko-Goanna, induve l'interfaccia è a configurazione restanu ricunnoscibili. Hà qualchi anni fà, si hè separatu da a famosa Firefox, chì hà principiatu sviluppendu l'interfaccia di Australis, è rimaneva cù a stessa apparizione. Vedemu chì offre Pale Moon offre à i so utilizatori.

Pagina iniziale funzionale

A nova scheda di stu navigatore hè vacanta, ma pò cambià in modo da a pagina iniziale. Ci hè un gran numaru di siti popolari, spartiti in categorie tematiche: rùbbriche di u vostru situ, reti sociali, e-mail, servizii utili è portali di u infotainment. L'intera lista hè abbastanza vasta è pudete vede lu scorrendu giù per a pagina.

Ottimizazione per Pc avà

Pale Moon hè praticamente u leader di i navigatori web per i computer antichi è debuli. Hè senza pretisu per a ghjudicella, a causa di u quali travaglia soddisfacente ancu in macchine inefficienti. Questu hè a so principale differenza da Firefox, chì hà avanzatu è ampliatu e so capacità, è nant'à e exigenze di e risorse di i PC.

Come si vede in a screenshot sottu, u mutore di navigatore hè ancu nantu à a versione 20+, mentre Mozilla hà passatu in una versione di linea 60. Puddu in parte da l'umulistica interfaccia è a tecnulugia di l'epica, stu navigatore funziona bè nantu à i PC più antichi, i portatili è i netbooks.

Malgradu a so versione, Pale Moon riceve gli stessi aggiornamenti di sicurezza è riparazioni di bugs cume Firefox ESR.

Inizialmente, Pale Moon hè stata creata cum'è una build più ottimizata di Firefox, è i sviluppatori continuanu à rispettà stu concetto. Oghje u mutu di Goanna si sposta più luntanu da u Gecko originale, u principiu di u funziunamentu di i componenti di u navigatore web, chì sò ancu responsabile di a velocità di u travagliu, cambia. In particulare, ci hè supportu per parechji processori moderni, efficienza migliorata di caching, rimosso alcune componenti secondarie di navigatore.

Cunsigliu per e versioni di l'OS attuali

U navigatore in questione ùn pò esse chjamatu cross-platform, cume Firefox. L'ultime versioni di Pale Moon ùn sò più supportate da Windows XP, chì, per contu, ùn impedisce micca à i utilizatori di stu sistema d'usu custruzioni d'archiu di u prugramma. In generale, questu hè fattu per spostà u prugramma - u rigettu d'un sistema operativu chì era troppu vechju era in favori di a crescita di produttività.

NPAPI supportu

Ora, parechji navigatori anu abbandunatu u supportu per NPAPI, considerendu ch'ellu hè un sistema obsoleto è insecure. Se l'utente abbia bisognu di travaglià cun u plugin in stu locu, pò aduprà Pale Moon - quì ci hè ancu pussibule di travaglià oggetti creati à basi di NPAPI, è i sviluppatori ùn anu micca da rifiutà dighjà u suppurtamentu.

Sincronizazione di i dati di l'utente

Oghji ogni browser hà un nuttamentu sicuru personale in nube cù i conti di l'utente. Aiuta à conservà in modo sicuru i vostri segnalibri, password, storia, formi di autocompleta, aperture aperte e alcune impostazioni. In u futuru, l'utente s'hà registratu in "Pale Moon Sync", puderete accede à tuttu ciò di cunsertendu in qualunque altra Luna Pale.

Strumenti di sviluppu web

U navigatore hà una grande serie di strumenti di sviluppatore, chì grazie à chì sviluppatori web ponu eseguire, testà è migliorà u so codice.

Anche i principianti puderanu orientarsi in u travagliu di l'utili furniti, se fù necessario, ancu cù a documentazione in lingua russa da Firefox, chì hà u listinu di sviluppatori.

A navigazione privata

Parechji utilizatori sò cunnoscuti di a presenza di u Modu Incognito (privato), in cui a sessione di navigazione in Internet ùn hè micca salvata, solu per i file scaricati è i marcatori creati. In Pale Moon, stu modu, naturalmente, hè ancu presente. Pudete leggere più nantu à a finestra privata in u screenshot sottu.

Temi di supportu

U tema di cuncepimentu usuali sembra bellu noisu è micca moderno. Questu pò esse cambiatu installendu temi chì rinviviscenu l'apparenza di u prugramma. Pale Moon ùn sustene micca i add-ons disegnati per Firefox, i sviluppatori offrinu per scaricà tutti i add-ons da u so propriu situ.

Ci sò abbastanza temi per u prughjettu - ci sò à tempu luce è culore, è opzioni di design scuri. Si sò installate cume s'ellu era fattu da a pagina di Firefox add-ons.

Pruduzione di estensione

Quì a situazione hè esattamente uguale cum'è a temi - i creaturi di Pale Moon anu u so propri catalogu di e extensioni più impurtanti è necessarie chì ponu esse scelte è installate da u so situ.

Rispuntà à ciò chì offre Firefox, ùn ci sò micca varietà, ma l'urrenti più utili sò raccolti quì, cum'è un bloccatore di annunci, segnalibri, strumenti di gestione di tabulazioni, modalità di notte, etc.

Passa da i plugins di ricerca

À a destra di a barra di indirizzu in Pale Moon ci hè un campu di ricerca in cui l'utente può digità una richiesta è cambia subitu fra i motori di ricerca da diversi siti. Questu hè molto pratice perchè elimina a necessità di andà prima à a pagina principale è cerca un campo per entrà una richiesta. Pudete sceltu micca solu i robot di ricerca globale, ma dinò i motori di ricerca in un unicu situ, per esempiu, nantu à Google Play.

Inoltre, l'utente hè invitatu à stallà altri motori di ricerca scaricendu li da u situ ufficiale di Pale Moon, per analogia cù i temi o l'estensioni. In futuro, i motori di ricerca stabiliti saranu gestiti à a so discrezione.

Visualizzazione di una lista di tabulazioni praticata

A capacità di controllà una scheda avanzata, chì pò vantà, micca tutti i navigatori. Quandu un utilizatore esegue un numeru numeru di tabulazioni, diventa difficiule di navigà in i so. Strumentu "Lista di tutte e tabs" permette di vede e miniature di i siti aperti è truvà u desideratu in u campu di ricerca interna.

Modu sicuru

Se avete problemi cù a stabilità di u navigatore, pò esse ripartitu in modu sicuru. A stu puntu, tutti i parametri di l'utente, temi è add-ons saranu temporaneamente disattivati ​​(opzione "Proseguite in Modu Sicuro").

Come una soluzione alternativa è più radicale, l'utente hè invitatu à applicà selettivamente i parametri seguenti:

  • Disattivazione di tutti i add-ons, cumprendu temi, plugins è extensions;
  • Ripristina l'impostazioni di e barre di l'utili è di cuntrollu;
  • Eliminà tutti i segnalibri cun eccezione di e copie di backup;
  • Ripristina tutte e configurazione di l'utente à u standard;
  • Restituite i motori di ricerca per difettu.

Basta à spuntà ciò chì vulete ripresentà, è cliccate "Fà e Cambie è Ripartite".

Virtues

  • Navigatore rapidu è faciule;
  • Consumi basse di memoria;
  • A compatibilità cù e versioni moderna di siti Web;
  • Un gran numaru di impostazioni per ottimizazione fine di u navigatore;
  • Modu di recuperu ("Modu sicuru");
  • NPAPI supportu.

Inconvenienti

  • L'assenza di a lingua russa;
  • Incompatibilità cù i Add-ons di Firefox;
  • Mancu di supportu per Windows XP, da a versione 27;
  • Problemi possibili quandu ghjucanu video.

Pale Moon ùn pò esse contu trà i navigatori per u usu di massa. Hà trovu a so loca di pensione trà l'utenti chì travagliavanu i PC è in portatili debuli o aduprendu certi plugins NPAPI. Per un utente mudernu, e capacità di un navigatore web ùn seranu abbastanza, perchè hè megliu di guardà più ombre più popolari.

Ùn ci hè nisuna Russificazione per difettu, perciò quelli chì l'installanu puderanu o uttene a versione inglese o truvà u pack di lingua nant'à u situ ufficiale, aprì lu in Pale Moon è, usando l'istruzzioni da a pagina da chì u file era scaricatu, cambia a lingua in u navigatore.

Scaricate Pale Moon gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Mozilla Firefox Browser Session Manager Induve hè a cache di u navigatore Mozilla Firefox Navigatori Linux Mozilla firefox

Share l'articolo in reti sociali:
Pale Moon hè un navigatore basatu annantu à Mozilla Firefox è hà tenutu a so vecchia interfaccia, è a maggior parte di e funzioni. Dispone di velocità rapida è di ottimizazione per i computer impurtanti.
Sistema: Windows 10, 8.1, 8, 7
Categoria: Navigatori Windows
Sviluppatore: Moonchild Productions
Costu: Free
Dimensioni: 38 MB
Lingua: inglese
Versione: 28.3.1