Trasformazione di a prima lettera da minuscoli à maestru in Microsoft Excel

In molti casi, hè necessariu chì a prima lettera di una cella di a tavula sia capitalizzata. Se l'utente inizalmente aghjusta e minusculi in ogni locu o copia i dati da un altru sorgente in Excel, in cui tutte e parolle cumincianu cù una minuscula, allora pudete passà una quantità assai larga di tempu è di sforzu per portà l'apparenza di u tavulu à u statu desideratu. Ma, forse Excel hà strumenti speciali cun chì pudete automatizà sta procedura? In verità, u prugramma hà una funzione per cambià e lettere minusculi à maestru. Fighjate una veduta à cume funziona.

A procedura per trasformà a prima lettera in capitale

Ùn dite micca sperà chì Excel hà un bottinu separatu, cliccendu nantu à u quale pudete automaticamente girà a lettera minuscola in la majuscula. Per questo, hè necessariu aduprà funzioni, è parechji à tempu. Tuttavia, in ogni casu, sta strada hà più cà pagà per i costi di tempu chì saranu necessarii per cambià manualmente i dati.

Metudu 1: Sostituite a prima lettera in a cella cù u capitale

Per risolve u prublema, a funzione principale hè usata. RICONOSCI, oltre à e funzioni annientate di u primu è di u secondu ordine UPPER è SINU.

  • Funzione RICONOSCI sostitu un caratteru o una parte di una stringa cù un altru, secondu l'argumentu specificatu;
  • UPPER - rende le lettere maiuscole, cioè, maiusculi, chì hè ciò chì avemu bisognu;
  • SINU - Restituisce u numeru specificatu di caratteri di un testu specificu in una cella.

Cioè, basatu annantu à stu serie di funzioni, aduprendu SINU andemu restituisce a prima lettera à a cella specifica aduprendu l'operatore UPPER Fà capitale è dopu funziunà RICONOSCI rimpiazzate a lettera minuscola cù una lettera maiuscula.

U mudellu generale per sta operazione sarà cumpratu:

= RICAMBATE (old_text; begin_start; number_stars; PROPISN (LEFT (text; number_stones)))

Ma hè megliu per cunsiderà tuttu ciò cù un esempio concretu. Dunque, avemu una tavula piena in a quale tutte e parolle sò scritte cù una minuscula lettera. Avemu da fà u primu caratteru in ogni cella cù i nomi d'uccasu in majuscule. A prima cellula cù u cognome hà e coordinate B4.

  1. In qualunque spaziu libaru di sta scheda o nantu à un altru foglio scrive a formula chì seguita:

    = RICCOLTA (B4; 1; 1; PROPISN (SINISTRA (B4; 1)))

  2. Per prucessu i dati è vede u risultatu, premete u pulsante Enter nant'à a tastiera. Comu pudete vede, avà, in a cellula, a prima parola cumincia cù una majuscula.
  3. Diventemu u cursore in u angulu in basso à sinistra di a cella cù a formula è aduprendu u cartulare di riempimento copia a formula in e cellule inferiori. Avemu da copià esattamente quantu à e posti in giù, quantu celle avè un cognome chì cuntene in a so tavula originale.
  4. Comu pudete vede, perchè i ligami in a formula sò relativi, e micca assoluti, a copiata hè andata cù un cambiamentu. Dunque, e cellule inferiori mostranu u cuntenutu di e situazioni chì seguite, ma ancu cù una majuscula. Ora ci vole à inserisce u risultu in a tavula originale. Selezziu u range cù e formule. Fate un clic u cliccavu nantu à u dirittu di u mouse è selezziunate l'elemento in u menù contestu "Copia".
  5. Dopu à quì, selezziunate e celle in fonti cù i nomi d'altri in u tavulu. Chiama u menù contestuale cliccendu u dirittu di u mouse. In blocu "Opzioni d'inserzione" sceglite un articulu "Valuri"chì hè presentatu in forma di un'icona cù numeri.
  6. Comu pudete vede, dopu à ciò avemu bisognu chì i dati sò stati inseriti in e posizioni originali di u tavulu. In questu casu, e lettere minuscole in e prime parole di e cellule sò state rimpiazzate per e majuscule. Ora, per ùn cunnosce micca l'aspettu di u zuccaru, avete bisognu di rimuovere e cellule cù e formule. Hè cusì impurtante di sguassà s'ellu hà fattu a conversione nantu à un unghjettu. Selezziunate u intervallu specificatu, cliccate à dirittu destro è smetate a selezzione in u menù contestuale. "Elimina ...".
  7. In a scatula di dialogu chjuca chì si veda, seted u switch à a posizione "String". Pressu u pulsante "OK".

Dopu, dopu, i dati in più saranu cancellati, è noi ne truvamu u risultu chì hè stato ottenutu: in ogni cella di a tavula, a prima parola cumincia cù una majuscula.

Metudu 2: Ogni parola cun lettere maiuscole

Ma ci sò i casi in cui hè necessariu fà micca solu a prima parola in una cella, cumincendu da una majuscula, ma in generale, ogni parola. Per questo, ci hè ancu una funzione separata, è hè assai più simile di u precedente. Questa caratteristica hè chjamata PROPNACh. A so sintassi hè assai semplice:

= PROPNACH (indirizzu di a cella)

In u nostru esempiu, a so applicazione hè cumulativa.

  1. Selezziunate a zona libera di u zuccaru. Cliccate nantu à l'icona "Inserisci funzione".
  2. In a funzione guidata chì si apre, cerca PROPNACH. Truvà stu nome, selezziunu e cliccate nantu à u bottinu. "OK".
  3. A finestra d'argumentu si apre. Mette u cursore in u campu "Text". Selezziunu a prima cella cù u cognome in a tavula source. Dopu chì a so indirizzu hè andata à u campu di una finestra d'argumentazione, prememu u pulsante "OK".

    Ci hè un'altra opzione senza inizià a Funzione guidata. Per fà quessa, duvemu, cumu in u metudu precedente, inserite una funzione in a cellula manualmente cun registrazioni di e coordinate di i dati originali. In questu casu, quest'entrata sarà simu questu:

    = PROPNAC (B4)

    Dopu avete bisognu di preme u pulsante Enter.

    A scelta di una opzione particulare dipende tutta di l'utente. Per quiddi utenti chì ùn sò micca abituati a ricordà assai formule differenti, hè naturalmente più faciule di agisce cun l'aiutu di l'Assistente di Funzioni. In listessu tempu, altri credenu chì l'entrata di l'operatore manuale sia assai più veloce.

  4. Qualunque sia l'opzione scelta, in a cella cù a funzione, avemu u risultatu chì avemu bisognu. Ora, ogni nova parola in a cella cumincia cun una majuscula. A mo manera di l'ultima volta, copia a formula in e celle sottu.
  5. Dopu, copiate u risultu cù u menù contestuale.
  6. Inseremu i dati à traversu l'elemento "Valuri" inserite opzioni à a tavula source.
  7. Eliminà i valori intermedii cù u menù contestuale.
  8. In a nova finestra, confermemu l'eliminazione di righe impostendu u selettore in a posizione adatta. Pressu u pulsante "OK".

Dopu, otteneremu una tavula di fonti praticamente invariata, ma solu tutte e parolle in e cellule elaborate saranu ora spiegate cù una majuscula.

Comu pudete vede, malgradu u fattu chì a cambiazione di massa di e lettere minusculi à Majusca in Excel per mezu di una formula speciale ùn pò esse chjamata una procedura elementare, tuttavia, hè assai più faciule è più praticchiu ch'è cambia i caratteri manualmente, soprattuttu quandu ci hè assai. L'algoritmi sopra sparìvuli micca prutezzi micca u putere di l'utente, ma ancu u più prezioso - tempu. Allora, hè desiderabile chì l'Excel usariu regolari pò aduprà sti strumenti in u so travagliu.