Quandu prova à lampà un gadget di Android o avè diritti di radice nantu à sti, nimu hè immune da trasformarlo in un "mattinu". Questa nazione populosa implica una perdita cumpleta di e prestazioni di l'apparecchiatura. In altre parole, l'utente ùn pò micca solu u sistema, ma ancu entrà in l'ambiente di recuperu.
Certu, u prublema hè seria, ma in a maggior parte di i casi si pò risolve. In listessu tempu, ùn hè micca necessariu scartà cù u dispositivo à u serviziu - vi pudete rinnanare solu.
A riabilitazione di u "Android" impurtatu
Per rende un smartphone o tablet à un statu di travagliu, avete da sicuramente bisognu aduprà un computer basatu à Windows è un software specializatu. Solu in stu modu e nò altra manera pudete accede direttamente à e sezioni di memoria di u dispositivo.
Nota: In ciascuna di e modi chì seguite per ripristinà u "mattone" ci sò link à istruzioni dettagliate nantu à stu topic. Hè impurtante capiscia chì l'algitimu generale di azzioni descritte in esse hè universale (cum'è parte di u metudu), ma l'esempiu utilizza u dispositivu di un fabbricante è un mudellu specificu (da indicà in u titulu), oltre à i file di u lìardu o di u firmware exclusivu per questu. Per qualunque altri telefoni intelligenti è pasticchi, cumpunenti simuli di software duveranu esse ricercati indipindente, per esempiu, nantu à risorse web è tematiche. Ogni dumanda pudete dumandà in i commenti sottu à questu o articuli liati.
Metodo 1: Fastboot (Universale)
L'opzione più cumunata per ripristinà u "mattone" hè l'usu di un strumentu di console per u travagliu cù i componenti di sistema è non di sistema di dispositivi mobili basati nantu à Android. Una situazione impurtante per funziunà a procedura hè chì u gestore di boot deve esse sbloccatu nant'à u gadget.
U metanu hè tantu di stallà a versione installata di l'usu di u sistema operativo per mezu di Fastboot, è di u firmware di recuperu persunalizatu cù a successiva installazione di una modificazione di Android di terza parte. Pudete imparà cume si faci tuttu, da u stadiu di preparazione à a "rivitalizazione" finale, da un articulu separatu nantu à u nostru situ web.
Ulteriori dettagli:
Cumu lampà un telefonu o un tablet cù Fastboot
Installazione di recuperu persunalizata nantu à Android
Metudu 2: QFIL (per dispositivi basati su processore Qualcomm)
Sì ùn pudete micca entrà in modalità Fastboot, cioè U bootloader hè ancu disattivatu è u gadget ùn risponde micca à nunda, duverete aduprà altri strumenti, per singuli per e categurie specifiche di dispositivi. Dunque, per un certu numeri di smartfones è tablet basati nantu à u processore Qualcomm, a soluzione più primordiale in stu casu hè l'utilità QFIL, chì face parte di u pacchetto software QPST.
Qualcomm Flash Loader loader, chì hè cumu u nomu di u prugramma hè decriptatu, permette di ripristinà, pare, infine, i dispositivi "morti". L'utunile hè adatta per dispositivi da Lenovo è mudelli di altri produttori. L'algoritmu di u so usu da noi era pussibule cunsideratu in u seguitu materiale.
Per sapè di più: Telefoni intelligenti lampadini è compresse cù QFIL
Metru 3: MiFlash (per mobile Xiaomi)
Per i telefoni intelligenti lampi di produzione propria, a cumpagnia di Xiaomi suggerisce di utilizà l'utilità MiFlash. Hè ancu adatta per a "ruminazione" di i gadgets cunnessi. In listessu tempu, i dispositivi chì funzionanu sottu à u cuntrollu di un processore Qualcomm pò esse ripristinati cù u prugramma QFil citatu in u metudu precedente.
Se si parla di a procedura diretta di "spiegà" un dispositivo mobile cun MiFlash, ponemu nant'à solu chì ùn produce nisuna difficoltà particulare. Semplicemente seguitu u ligame sottu, familiarizàte cù e nostre istruzioni dettagliate è esegui tutte l'azzioni proposte in esse in ordine.
Leggi ancu: Focu è ripristinà smartphones Xiaomi via MiFlash
Metudu 4: SP FlashTool (per dispositivi basati su processore MTK)
Se avete "catturatu un mattinu" in un dispositivo mobile cù un processore MediaTek, spessu ùn ci hè micca una causa particulare di preoccupazione. Un prugramma multifunzione SP Flash Tool aiuterà à ripulisci à a vita un tali smartphone o tablet.
Questu prugramma pò funziunà in trè modi diversi, ma solu unu hè pruvitu per riprisenta dispositivi MTK direttamente - "Formatu Tuttu + Scaricà". Pudete amparà più nantu à ciò chì hè e cume per rinnuvivà un dispositiu danneggiato implementendu lu in l'articolo sottu.
Per saperne di più: Riparazione di dispositivi MTK cù u Strumentu SP Flash.
Metudu 5: Odin (per dispositivi mobili Samsung)
I pruprietari di telefoni intelligenti è pasticchi pruduttu da a cumpagnia coreana Samsung ponu dinò risturmarli facilmente da u statu di "mattone". Tuttu ciò chì hè necessariu per questu hè u prugramma Odin è un firmware speciale multi-file (serviziu).
Così cum'è à tutti i metudi di "rivitalizazione" menzionati in st'articulu, anu ancu descrittu ciò in dettu in un articulu separatu, chì cunsiglii di leghje.
Leggi ancu: Ripristinà i dispositivi Samsung in u prugramma Odin
Conclusione
In stu picculu articulu, avete amparatu à ripristinà un smartphone o tablet in Android, chì hè in un "bastimentu" di statu. Di solitu, per risolve diversi tipi di prublemi è a risoluzione di i problemi, offriamo parechje maniere equivalenti di utranu à sceglie, ma questu ùn hè micca u casu. Cumu esattamente pudete “rinnuvà” un dispositivo mobile inattivu dipende micca solu da u fabbricante è di u mudellu, ma ancu nantu à ciò chì u processore sottu è. Se avete qualsiasi domanda nantu à u sughjettu o articuli à chì facemu riferimentu à quì, pudete dumanda di elli in i commenti.