Cume installà i driver per Intel WiMax Link 5150

Modificà un schedariu audio in un computer o registra l'audio ùn hè micca u travagliu più difficili. A so soluzione diventa ancu più simplici è più pratice quandu sceglie un prugrammu adeguatu. AudioMASTER hè unu di quelli.

Stu prugramma sustene a maiò parte di i formati di file audio attuali, ti permette di edità musica, creà sughjetti è registra soni. Cù u so chjucu volumu, AudioMASTER hà una funzionalità abbastanza ricca è un certu numeru di funzioni piacevoli, chì vedemu in seguitu.

Avemu da fassi familiarità: Software di edizione di musica

Combina è taglia i file audio

In questo prugramma, pudete tarrà i file audio, per fà quì, selezziunate solu u fragmentu desideratu cù u mouse è / o specificate l'ora di l'iniziu è a fine di u fragmentu. In più, pudete salvà da a selezzione, è quelle parti di a pista chì vanu prima e dopu. Utilizendu questa funzione, pudete facilmente creà una suoneria da a vostra composizione musicale preferita per a mette in opera per squillà u telefuninu.

Disponibile in AudioMASTER è una funzione radicalmente opposta - l'unione di i file audio. E funzioni di u prugramma ti permettenu di combinà un numeru illimitatu di tracce audio in una sola pista. À propositu, cambiamenti à u prughjettu creatu pò esse fattu in ogni stadiu.

Effetti per edità l'audio

L'arsenali di questu editore audio cuntene un enorme numeru di effetti per migliorà a qualità di sonu in audiofile. È interessante dighjà chì ogni effettu hà u so menù di regolazione propriu in cui pudete regà di modu indipendente i parametri voluti. Inoltre, pudete sempre vene in anteprima i cambiamenti.

È abbastanza chiaru chì esiste quelli effetti in AudioMASTER, senza i quali hè impussibile imaginaru un tale prugramma - EQ, reverb, panning (cambiando canali), pitcher (cambiando tonalità), echo e molto di più.

Atmosfera sonora

Se a montazione di un audio file ùn hè micca abbastanza per voi, aduprà l'atmosfera sonora. Queste sò sonnie di fondo chì ponu esse aghjunte à tracce editabili. In l'arsenali di AudioMASTER ci sò parechji suona tali, è sò assai diversi. Ci sò uccelli cantanti, sonnellate di campanella, u sonu di u surf, u rumu di u cantiere di a scola è assai di più. Assai vede a serviziu di a possibilità di aghjunghje un numeru illimitatu di atmosfere sonate à a pista editata.

Registrazione audio

Oltre à l'elaborazione di i file audio chì un utente pò aghjunghje da u discu duru di u so PC o un discu esternu, pudete ancu creà u vostru propriu audio in AudioMASTER, cusì precisamente, scrive per un microfonu. Questu pò esse a voce o u sonu di un strumentu musicalu, chì pò esse ascoltatu è editatu subitu dopu a registrazione.

Inoltre, u prugramma hà un set di preregolezze uniche, cù chì pudete cambià e megliu immediatamente a voce, scritta da u microfunu. È tuttavia, e possibilità di stu prugramma di registrazione audio ùn sò micca cusì larga è professionale cum'è in Adobe Audition, chì era in primu impurtanza cummattendu attività più complessi.

Esporta audio da CD

Un bonu bonus in AudioMASTER, cum'è in l'editore audio, hè a capacità di catturà l'audio da CDs. Semplicemente inserisci u CD nant'à u drive di u computer, cuminciate u prugramma è selezziunà l'opzione CD-ripping (Esporta audio da CD), è allora aspettate chì u prucessu sia finitu.

Usendu u lettore integratu, pudete sempre ascoltà a musica esportata da un discu senza lasciate a finestra di prugramma.

Supportà u furmatu

U prugramma focuatu nantu à u travagliu cù audio hà da suppurtamentu supportà i formati più diffusi in cui stu stissu audio hè distribuitu. AudioMASTER lavora liberamente cun WAV, WMA, MP3, M4A, FLAC, OGG è tanti altri formati, chì bastanu per a maiò parte di l'utenti.

Esporta (salvà) i file audio

Circa i formati di i file audio questu prugrammu supportanu sò citati sopra. In realtà, in i stessi formati pudete esportà (salvà) a pista chì avete travagliatu cù AudioMASTER, sì sia una canzone regula di un PC, una composizione musicale, appena copiata da un CD o audio in u mezu di un microfonu.

Pudete pre-selezzià a qualità desiderata, tuttavia, vale a pena di capisce chì assai dipende da a qualità di a pista originale.

Estragga l'audio da i file video

Oltre à u fattu chì stu prughjettu supporti a maggior parte di formati audio, pò ancu esse utratu per estrà a traccia audio da u video, basta caricare in a finestra d'editore. Pudete estrà sia a traccia sana, è u so fragmentu separatu, mettendu in evidenziazione cum'è quellu chì tende à rifà. Inoltre, per estrà un fragmentu separatu, pudete semplicemente specificà u tempu di u so principiu è di a fine.

Formati di video supportati da i quali puderete estrà a traccia audio: AVI, MPEG, MOV, FLV, 3GP, SWF.

Avantaghji di AudioMASTER

1. L'interfaccia grafica intuitiva di l'utente, chì hè ancu Russified.

2. Semplice è faciule da usà.

3. Supporta a maggior parte di formati audio è video (!).

4. A presenza di funzioni supplementari (esportazione da CD, estraggiri audio da video).

Inconvenienti AudioMASTER

1. U prugramma ùn hè micca libaru, ma a versione di valutazione hè valida per circa 10 ghjorni.

2. In a versione demo, un numaru di funzioni ùn hè micca dispunibile.

3. Ùn supporta micca i formati ALAC (APE) è video in u formatu MKV, ancu s'ellu hè ancu popularissimu ora.

AudioMASTER hè un bonu prugramma di montaggio audio chì interesserà i utilizatori chì ùn si ponenu travagli troppu complicati. U prugramu stessu occupa assai pocu spaziu nant'à u discu, ùn carica micca u sistema cù u so travagliu è di rigalu cù una interfaccia simplici è intuitiva, assolutamente tutti ne ponu aduprà.

Scaricate e versione di prova di AudioMASTER

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Software per estrà musica di video OcenAudio Goldwave Wavepad Sound Editor

Share l'articolo in reti sociali:
AudioMASTER hè un prugramma multifunzionale per a trasfurmazione di formati di file audio pussibuli da u squadra di sviluppu naziunale.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Editori Audio per Windows
Sviluppatore: AMS Soft
Costu: $ 10
Dimensione: 61 MB
Lingua: russo
Versione: 2.0