Parechji utilizatori di Windows 10 si trovanu à davanti à u fattu chì e applicazioni "piastrellate" ùn anu micca iniziate, ùn funzionanu micca, o aprenu è si chiudenu immediatamente. In stu casu, u prublema cumincia à manifestarsi, senza ragione apparente. Spessu, questu hè accumpagnatu da una ricerca di stop è un pulsante di inizio.
In questu articulu, ci sò parechje maniere di risolve u prublema se e applicazioni di Windows 10 ùn funzionanu micca e di micca à reinstallà o ripresenta u sistema operativu. Vede ancu: a calculatrice di Windows 10 ùn funziona micca (più cume per installà u vechju calculatore).
Nota: Secunu i mo informazioni, u prublema di a chiusura automatica di appiicazioni dopu avè principiatu, tra l'altro cose, pò manifestarsi nantu à i sistemi cun più monitoru o risoluzioni di schermi ultra-alti. Ùn pò offru soluzioni per questu prublema à l'ora attuale (eccettu a riparazione di u sistema, veda Risturazione di Windows 10).
È una ancu più in parte: se quandu lanciate l'applicazioni vi ne dite chì ùn pudete micca usà u account Amministratore integratu, allora crei un account separatu cù un nomu diversu (vede Cumu creà un utente di Windows 10). Hè una situazione simile quandu vi ghjè informatu chì u Login hè fattu cù un profilatu tempuraneu.
Ripristinare l'applicazione di Windows 10
In l'attualizazioni d'anniversariu di Windows 10 in Aghostu 2016, apparsa una nova possibilità di ripristinà applicazioni, s'ellu ùn principia micca o travagliase diversamente (puru l'applicazioni specifiche ùn funzionanu micca, ma micca tutte). Ora, pudete ripresentà i dati (cache) di l'applicazione in i so parametri cum'è seguitu.
- Vai à Paràmetri - Sistema - Applicazioni è Caratteristiche.
- In a lista di applicazioni, cliccate nantu à quella chì ùn funziona micca, è dopu in l'elemento Impostazioni avanzate.
- Cancellà l'applicazione è i repositarii (cunfirmi chì e credenziali conservate in l'applicazione ponu ancu risurrezzione).
Dopu fà una riparazione, pudete verificà se l'applicazione hà recuperatu.
Reinstallà e ristrutturà l'applicazioni di Windows 10
Attenzione: in certi casi, seguendu l'istruzzioni in sta sezione pò dà à prublemi addizionali cù l'applicazioni di Windows 10 (per esempio, i quadrati vuotu cù signature appariranu invece), anu quissimu. Poi torna in stu.
Una di e misure più efficaci chì travaglia per a maggior parte di l'utenti in sta situazione hè a ripresa di e applicazioni di l'archivio di Windows 10 per mezu di PowerShell.
Prima di tutti, avviate Windows PowerShell cum'è amministratore. Per fà quessa, pudete cuminciare a digità "PowerShell" in a ricerca di Windows 10, è quandu l'applicazione chì avete bisognu hè trovu, cliccate puru nant'à u cliccate nantu à u dirittu è scelghjate di funziona come Amministratore. Se a ricerca ùn funziona micca, allora: andate in a cartella C: Windows System32 WindowsPowerShell v1.0 fate un clic destro su Powershell.exe, seleziona run as administrator.
Copia è digita u comando chì seguita in a finestra PowerShell, quindi preme Invescia.
Get-AppXPackage | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$ ($ _. InstallLocation) AppXManifest.xml"}
Aspettate finu à u cumandamentu hè finitu (micca attenta à u fattu chì pò produce una quantità significativa di errori rossi). Chiudi PowerShell è ripartisce u vostru computer. Verificate se l'applicazioni di Windows 10 sò in esecuzione.
Se u metudu ùn funziunassi micca in sta forma, allora ci hè una seconda opzione allargata:
- Rimuova quesse l'applicazioni chì u lance hè criticu per voi
- Reinstallarli (per esempiu, usando u cumandatu specificatu in precedenza)
Capite di più nantu à a disinstallazione è a reinstallazione di e applicazioni pre-installate: Cumu à disinstallà e applicazioni di Windows 10 incorporate.
Inoltre, pudete effettuà a stessa azzione automaticamente cù u prugramma liberu FixWin 10 (in a rùbbrica di Windows 10, selezziunate app di Store di Windows ùn aprite micca). Altri: Correzione di l'errore di Windows 10 in FixWin 10.
Reset Windows Store Cache
Pruvate à resettà a cache di u negoziu di applicazioni di Windows 10. Per fà ciò, premete i tasti Win + R (a chiave Win hè quella chì avete u logu di Windows), allora in a finestra Run è chì vene, digita wsreset.exe e premete Invescia.
Quandu hè finitu, pruvate à avvicinà l'applicazione di nuovo (s'ellu ùn hè micca aghjuntu u tempu, pruvate à riavvià u computer).
Verificate l'integrità di i file di sistema
In a riga di cume chì esiste cum'è amministratore (pudete avè cuminciatu da u menu aduprendu e chjavi Win + X), esegui u comando sfc / scannow è, se ella ùn hà rivelatu nisunu prublemi, dopu un altru:
Dism / Online / Cleanup-Image / RestoreHealth
Hè pussibile (ancu imprudente) chì i prublemi cù u lancia di l'applicazioni ponu esse corretti in stu modu.
Modi addiziunali per riparà l'iniziu di l'applicazione
Ci sò ancu opzioni addiziunali per curà u prublema, se nunda di quelli sopra cagiunati pò aiutà a risolve lu:
- U cambiatu di u fuso horu è di date à determinatu automaticamente o viceversa (ci sò precedenti quandu funziona).
- Abilitazione di u cuntrollu di u UAC (se avete disabilitu prima), vede Cumu disattivà UAC in Windows 10 (se si fighjanu i passi inversi, si pò accende).
- I prugrammi chì disattivanu e funzioni di sughjettu in Windows 10 ponu ancu u so impiegamentu di l'applicazioni (blocchendu l'accessu à Internet, ancu in u file hosts).
- In u Task Scheduler, andate in a Biblioteca di schedariu in Microsoft - Windows - WS. Averisce manualmente entrambe e attività da questa sezione. Dopu un paru di minuti, verificate u lance di e applicazioni.
- Pannello di cuntrollu - Risoluzione di problemi - Scorri tutte e categorie - Applicazioni da u magazinu Windows. Questu lancerà un strumentu di correzione errori automatica.
- Verificate i servizii: AppX Deployment Service, Client License Service, Tile Data Model Server. Ùn avianu micca esse disattivatu. L'ultimi dui sò fatti automaticamente.
- Aduprà u puntu di riparazione (pannellu di cuntrollu - recuperu di u sistema).
- A creazione di un novu utilizatore è di cunnessu sottu (u prublemu ùn hè micca risoltu per l'utente attuale).
- Ripristinare Windows 10 per mezu di e opzioni - Aggiorna è Ristabilisce - Ripristina (vedi Riprendà Windows 10).
Speru chì qualcosa da prupusitu aiutera à risolve u prublema. Windows 10. In caso contrario, riportate in cumenti, ci sò ancu opzioni addizionali per affrontà l'errore.