Quandu travagliendu cù Photoshop assai spessu ci hè una necessità di annullà l'azzioni sbagliate. Questu hè unu di i vantaggi di i prugrammi grafichi è di a fotografia digitale: ùn pudete esse spaventu di fà un sbagliu o duverete per un sperimentu audaciu. Dopu tuttu, ci hè sempre a pussibilità di sguassà e conseguenze senza pregiudiziu di l'originale o di u travagliu principale.
Questu postu discuie cume pudete annullà l'ultima operazione in Photoshop. Questu pò esse fattu in trè modi:
1. Combinazione di tasti
2. Menu di u menù
3. Usa storia
Considerà in più dettu.
Metudu numeru 1. A combinazione di tasti Ctrl + Z
Ogni utilizatore spertu hà cunnisciutu stu modu di annullà l'ultime azioni, in particulari s'ellu utilizza editori di testu. Questa hè una funzione di sistema è hè presente per difettu in a maiò parte di i prugrammi. Quandu cliccate nantu à sta combinazione, ci hè una annullazione consistente di l'ultima azione finu quandu u risultatu vulutu sia fattu.
In u casu di Photoshop, questa cumbinazione hà e so caratteristiche specifiche - funziona solu una volta. Fà un pocu esempiu. Aduprà l'utellu Pugghiu per trà dui punti. Preme Ctrl + Z porta à l'eliminazione di l'ultimu puntu. Premendu torna ùn sceglie micca u primu set point, ma solu "sguglite i più cancellati", cioè, riporta u second puntu in u so locu.
Metudu numeru 2. Menu di "Menu di ritornu"
U secondu modu di annullà l'ultima azzione in Photoshop hè di aduprà u cumandu di menu "Ripetite". Questu hè un'opzione più pratice perchè permette di annullà u numeru impiegatu di azzioni sbagliate.
Per difettu, u prugramma hè programmatu per annullà. 20 azioni recente di l'utente. Ma questu numeru pò esse facilmente aumentatu cù l'aiutu di a messa à u fine.
Per fà quessa, passà per i punti "Editing - Installations - Performance".
Allora in sub "Storia di l'azione" impostate u valore di parametru impiegatu. U intervallu dispunibule per l'utente hè 1-1000.
Questu modu di annullà l'ultime azioni personalizati in Photoshop hè pratticu per quelli chì amanu sperimentà cù e varie caratteristiche chì u prugramma furnisce. U utilu hè u cumandatu di menu per i principianti in a padrona di Photoshop.
Hè ancu pratticu d'usà una cumbinazione di CTRL + ALT + Zchì hè attribuitu à stu squadra di sviluppu.
Vale ancu notatu chì Photoshop hà una funzione di ritornu per annullà l'ultima azzione. Hè chjamatu cù u cumandatu di menù "Passu avanti".
Metudu numeru 3. Usendu a palette di storia
Ci hè una finestra ulteriore in a finestra principale di Photoshop. "Storia". Capisce tutte l'azione di l'utente sparite cume si travalla cun una immagine o una foto. Ognunu di elli hè espositu cum'è una linea separata. Ci hè una miniatura è u nome di a funzione o di l'utellu utilizatu.
Se ùn avete micca una tale finestra in a schermata principale, pudete vede u selezzione "Finestra - Storia".
Per difettu, Photoshop visualizza un storia di 20 operazioni di l'utente in una finestra di palette. Stu parametru, cum'è quellu di sopra, hè facilmente cambiatu in u range di 1-1000 cù u menu "Editing - Installations - Performance".
Usà "Storia" hè assai simplici. Cliccate nantu à a linea richiesta in sta finestra è u prugramma riturnarà in stu statu. In stu casu, tutte l'azione successive saranu evidenziate in grisgiu.
Se cambiate u statu selezionatu, per esempiu, per aduprà un altru strumentu, tutte l'azione successive evidenziate in grisgiu saranu cancellate.
Cusì, pudete annullà o selezziunate tutte l'azione precedente in Photoshop.