Se avete acquistatu un laptop o un computer cù Windows 8 o semplicemente installatu stu sistema nantu à u vostru computer, allora tardu o dopu (se, naturalmente, ùn avete micca scumittutu tutte l'aggiornamenti), vedete un messagiu di l'archivio chì vi chiede di uttene Windows 8.1 gratuitamente, accettendu chì ti permetti di l'upgrade à un novu versione. Cosa fate se ùn vulete micca esse aggiornatu, ma hè ancu micca bramabile rifiutà l'aggiornamenti normali di u sistema?
Hè aghju ricevutu una lettera cù una proposta per scrive nantu à cumu pudere a disattivà l'upgrade à Windows 8.1, è ancu disattivà u missaghju "Get Windows 8.1 for free". U tema hè bonu, ancu, cum'è a analisi hà mostratu, parechji utilizatori sò interessati, perchè si hè statu decisu di scrive sta istruzzione. L'articolo Cumu disattivà l'aghjurnamentu di Windows pò ancu esse utile.
Disattivà Windows 8.1 Recuperazione cù U locale Editor Politiche di Gruppo
U primu metudu, a mio parè, hè u più faciule è praticu, ma micca tutte e versioni di Windows anu un editor di regole di gruppu locale, cusì se avete Windows 8 per una lingua, vede u metodo chì seguita.
- Per avvicinà l'editor di e regule di gruppu locale, premete i tasti Win + R (Win hè una chjave cù l'emblema di Windows, o chjamate à spessu) è digià in a finestra "Run" gpeditmsc Fate un clic su Enter.
- Selezziunate a Configurazione di u Computer - I mudelli amministrativi - I Componenti - Mettenu.
- Cliccate dopu cliccate nantu à l'elemento nantu à a destra "Disattiva l'offerta di l'upgrade à l'ultima versione di Windows" è in a finestra chì compare, selezziunate "Attivatu".
Dopu cliccate nantu à Applicà, l'aggiornamentu di Windows 8.1 ùn pruverà più d'installazione, è ùn vedete micca un invitu à visità u negoziu di Windows.
In u editore di u registru
U secondu mezu hè in realtà u listessu cum'è descrittu sopra, ma disabilite l'aggiornu à Windows 8.1 cù l'editor di u Registro di sistema, da pudè cuminciare premendu i tasti Win + R di a tastiera è digità regedit.
In l'editoru di u Registro di sistema, aprite i Rilevanti HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Praticate Microsoft u crea una sottubkey WindowsStore in essa.
Dopu, seleziona a partizione appena creata, cliccate à dirittu destro in u riquadro dirittu di l'editor di registru è crea un valore DWORD cù u nomu DisableOSUpgrade è mettite u so valore in 1.
Hè tuttu, pudete fermà l'editor di registri, l'aggiornamentu ùn vi allora più fastidiu.
Un altru modu per sceglie a notificazione di l'aggiornu di Windows 8.1 in Editor di u Registru
Questu metudu usa ancu l'editore di registru, è pò aiutà s'ellu a versione precedente ùn aiuta micca:
- Avè l'editor di u registru cum'è descrittu nanzu.
- Aprite a sezione HKEY_LOCAL_MACHINE aghjuntu Notification Upgrade
- Cambia u valore di u parametru UpgradeAvailable da unu à zero.
S'ellu ùn ci hè micca una rùbbrica è un parametru, pudete creà esse ellu cum'è in a versione precedente.
Se in l'avvene avete bisognu di disattivà i cambiamenti descritti in sta guida, fate semplicemente l'operazioni inversu è u sistema puderà aghjurnà l'ultima versione.