Cumu un backup di un discu duru cù tutti i dati è Windows?

Bonu ghjornu.

À spessu, in parechje istruzioni, prima di aghjurnà u cunditore o l'installazione di una applicazione, si consiglia di fà una copia di backup per ripristinà u computer per travaglià, Windows. Io devriu amparà chì e stesse raccomandazioni, spessu, daghju ...

Generalmente, in Windows esiste una funzione di recuperu incastunata (sì ùn avete micca dimenticatu, naturalmente), ma ùn le diceraghju micca-affidabile è pratticu. In più, si deve arricà di chì un salvatore cumpresu ùn aiutà micca in tutti i casi, è ancu aghjunghje chì si ristabilisce a perdita di dati.

In questu articulu mi piacerebbe parlà di una di i modi per aiutà à fà un backup affidabile di tutta la partizione di u discu duru cù tutti i documenti, i driver, i file, u OS di Windows, etc.

È cusì, principiamu ...

1) Cosa avemu bisognu?

1. Unità flash USB o CD / DVD

Perchè hè questu? Immaginate, un tipu d'errore si sia fatta, è Windows ùn hè più à stà à carrughje - hè appena cumparatu una schermata nera è ghjè (da di più, questu pò succede dopu à a "mancanza" innocua "mancanza di energia) ...

Per inizià u prugramma di recuperu, avemu bisognu di un drive flash di emergenza creatu in precedenza (bè, o un discu, hè solu un drive flash hè più pratice) cun una copia di u prugramma. Di fatti, qualsiasi drive flash USB hè adatta, ancu una vechja per 1-2 GB.

2. Software per backup è recuperu

In generali, stu tipu di prugramma hè assai di più. Personally, propiu di focalizà nantu à Acronis True Image ...

Acronis True Image

U situ ufficiale: //www.acronis.com/ru-ru/

Benefiti principali (in termini di backup):

  • - Cumpagnia rapida di u discu duru (per esempio, nantu à u mo PC, a partizione di sistema di u discu duru di Windows 8 cù tutti i prugrammi è documenti piglia 30 GB - u prugramma hà fattu una copia cumpleta di stu "bonu" in solu mezu d'ora);
  • - Semi simplicità è praticità di travagliu (appoghju pienu per a lingua russa + un'interfaccia intuitiva, ancu un utilizatore principiante pò gestisce);
  • - una creazione semplice di un discu drive o di un discu di prucedimentu;
  • - A copia di backup di u discu duru hè cumpressata per default (per esempiu, a mo copia di a partizione HDD hè 30 GB - era cumpressu à 17 GB, cioè quasi 2 volte).

U solu inconveniente hè chì u prugramma hè pagatu, ancu micca costoso (tuttavia, ci hè un periodu di prova).

2) Creazione di una partizione di backup di u discu duru

Dopu avè installatu è cumandatu Acronis True Image, devi vede qualcosa cum'è sta finestra (assai dipende da a versione di u prugramma chì aduprà in i mio screenshot di u prugramma di u 2014).

Subitu nantu à a prima schermata, pudete sceglie a funzione di backup. Avemu principiatu ... (vedi a screenshot sottu).

Dopu, una finestra cù impostazioni compare. Quì hè impurtante notà u seguitu:

- i dischi per i quali facemu copie di backup (eccu quì sceglite, vi propongo di sceglie u discu sistema + u discu riservatu da Windows, vede a screenshot sottu).

- specificate a situazione nantu à un altru discu duru duve a salvà a copia. Hè cunsigliatu di salvà a copia di salvezza in un discu duru separatu, per esempiu, per una chjave esterna (sò ghjustu assai popolari è accessibili).

Poi cliccate solu nantu à "l'Archivio".

Cumprà u prucessu di creazione di una copia. U tempu di creazione dipende assai da e dimensioni di u discu duru, una copia chì si faci. Per esempiu, a mo unità 30 GB hè stata cumpletata salvata in 30 minuti (ancu leggermente menu, 26-27 minuti).

In u prucedimentu di a creazione di una copia di salvezza, hè megliu à ùn carregà u computer in altre missioni: ghjochi, film, ecc.

À propositu, eccu una schermata di "u mo computer".

È in u screenshot sottu, un backup di 17 GB.

Facendu un backup regolari (dopu u travagliu hè avutu fattu, prima di stallà l'aggiornamenti impurtanti, i piloti, etc.), pudete esse più o menu certi circa a sicurità di l'infurmazioni, è di sicuru, a performance di u PC.

3) Crea un flash drive di backup per fà funzionà u prugramma di recuperu

Quandu u backup di u discu hè prontu, hè necessariu creà un drive flash di emergenza o un discu (in casu chì Windows si rifiuta di scaricà; è in generale, hè megliu da ripristinaru da l'avvio da l'unità flash USB).

È cusì, principiatu andendu andendu à a sezione di backup è recuperu è premete u pulsu "crea cumpressione di u media".

Poi pudete basta mettere tutte e caselle (per a funzionalità massima) è cuntinuà a creazione.

Poi ci sarà dumandatu di indicà u trasportatore duve l'infurmazioni ghjunghjanu.Eghu sceltu una unità flash USB o un discu.

Attentu! Tutta l'infurmazione nantu à u drive flash sarà eliminatu durante quest'operazione. Ùn vi scurdate di copiare tutti i file importanti da u drive flash.

A realtà tuttu. Se tuttu si andava bonu, dopu circa 5 minuti (circa), un missaghju appare chì indica chì u supportu di l'iniziu hè statu creatu bè ...

4) Restaura da u backup

Quandu vulete ripristinare tutti i dati da a copia di backup, avete bisognu di configurà u BIOS per l'inizialisazione da l'unità flash USB, inserisci u drive flash USB in USB è ripartisce u computer.

Per ùn ripetite micca, daraghju un ligame à l'articolo nantu à a configurazione di u BIOS per l'inizialisazione da un drive flash:

Se u boot da u drive flash hà avutu successu, vedite una finestra cum'è in a screenshot sottu. Fighjate u prugramma è aspettate ch'ellu sia carregatu.

Ulteriori in a sezione "recuperu", cliccate nantu à u pulsante "ricerca per backup" - truvemu u discu è a cartella duve avemu salvatu u backup.

Ebbene, l'ultimu passu era appena cliccatu cù u clicciuvule nantu à u backup desideratu (se avete parechji) è cumincià l'operazione di riparazione (vedi a screenshot sottu).

PS

Hè tuttu. Se l'Aronis ùn si adatta micca per un qualchì ragu, aghju raccomandatu ch'ella sia attenta à u seguitu: Paragon Partition Manager, Paragon Hard Disk Manager, EaseUS Partition Master.

Hè tuttu, tuttu u megliu!