VReveal 3.2.0.13029


Preme per entrà in una situazione quandu avete bisognu di recuperà i dati importanti cancellati, ùn pudete micca fà senza un software specializatu. TestDisk hè un strumentu putente è funzionale chì, in mani sperimentate, sarà un aiutante eccellente in recuperu i file è i settori di avvio.

TestDisk hè una utilità chì ùn impone micca l'installazione in un computer, è ùn hà micca dotata di alcuna interfaccia. U fattu hè chì tuttu u travagliu cù TestDisk avvene in u terminal.

Aduprà à vede: Altri prugrammi per recuperà i file eliminati

Recuperate i file eliminati

U recuperu di i file eliminati hè pussibule sia cù l'aiutu di TestDisk sia di l'utilità QphotoRec inclusa in u pacchettu Test Disk, chì, ghjustu, hè già equipavatu cù una interfaccia.

Cunsigliu per una grande lista di formati

L'utility QphotoRec, parte di TestDisk, ti ​​permette di recuperà parechji formati di file d'immagine, noti, documenti, file cunpressi, musica, ecc.

Scansione fine

L'uternità QphotoRec esegue una scansione perfetta di i file, riprendendu ancu i file chì ùn pò esse trovati da prugrami simili.

Cunduce analisi di sezione

U utilità Test Disk vi permette di effettuà una analisi approfondita di partizioni di sistema per trovà "partizioni perdute" è furnite informazioni dettagliate nantu à u statu di i dischi.

Ripresa di u primu settore

Una di e funzioni principali di l'utilità Test Disk è a recuperazione di u settore di boot, i prublemi cù i quali puderia esse accunsente per l'errore di software o l'intervenzione di l'utente in u sistema.

Avantaghji di TestDisk:

1. U travagliu efficace di l'utilità, ancu in casi chì altri prugrammi di recuperu di i schedari sò impurtati;

2. U utilità ùn necessita micca l'installazione in un computer;

3. Hè distribuitu da u situ di sviluppatore ufficiale assolutamente libaru.

Inconvenienti di TestDisk:

1. U travagliu cù l'utile accade in u terminal, chì ponu cunfusà parechji utilizatori novizi.

TestDisk hè unu di l'uttivi più efficaci per recuperà i settori di l'avvio è i file persi. Hè abbastanza semplice aduprà l'utilità, perchè nantu à u situ ufficiale di u sviluppatore ci hè un'istruzione dettagliata chì pò insegnarvi à funziunà bè cù u prugramma.

Scaricate TestDisk gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Getdataback R.Saver Ontrack EasyRecovery Hetman Photo Recovery

Share l'articolo in reti sociali:
TestDisk - un potente prugramma per recuperà e dati in discu. Aiuterà à riprisentà è efficacemente i settori di a partenza.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: CGSecurity
Costu: Free
Dimensione: 12 MB
Lingua: inglese
Versione: 7.0