Installà Debian cun una macchina virtuale VirtualBox

Parechji TV moderni sò dotati di porti USB è altri connettori per cunnessione di dischi rigidi, unità Flash, console di ghjocu, è altri dispositivi. Per questo, a schermata diventa micca solu un mezu per guardà l'attualità televisiva di a sera, ma un veru centru media.

Cumu cunnessu u discu duru à u TV

U discu duru pò esse adupratu per conservà u cuntenutu media è altre informazioni importanti. In più, a so capacità hè assai più altru di l'altri media amovibili. Connettu HDD esternu o stazionaru à u TV in parechji maneri.

Metudu 1: USB

Tutti i TV moderni sò dotati di HDMI o USB. Perciò, u modu più faciule per cunnesse à u schermu duru cun un cavu USB. U metudu hè pertinente solu per e ferrovie esterne. Procedura:

  1. Connettu u cavu USB à u discu dur. Per fà ciò, aduprate u cavumu standard chì vene cun a dispositiva.
  2. Connettite u rigore à u TV. Di solitu, u connettore USB hè situatu in u schede o in u latu di u schermu.
  3. Se u monitor di TV hà parechji porti USB, aduprà ch'è quessa hà a scrittura "HDD IN".
  4. Accende u TV è andate in l'impostazioni per sceglie l'interfaccia desiderata. Per fà quessa, cliccate nantu à u bottu di u telecomandu "Menu" o "Sorgente".
  5. In a lista di fonti di segnale, selezziunate "USB"dopu chì una finestra truverete cun tutte e cartelle è i archivi salvati in u dispositivu.
  6. Navigate trà i cartulari chì utilizanu u telecomandu è lanciate un filmu o qualunqui cuntenutu media.

Alcuni mudelli di TV riproducenu solu file in un formatariu specificu. Dunque, ancu dopu à cunnessione di u discu duru à a TV, alcuni filmu è tracce di musica ùn puderanu micca esse visualizzati.

Metudu 2: Adattatore

Se vulete cunnesse un discu duru SATA à u TV, aduprà un adattatore speciale. Dopu à quellu HDD pò esse cunnessu per mezu di un connettore USB. Caratteristiche:

  1. Sì in destinazione di cunnessione di u HDD, cù una capacità di più di 2 TB, allora avete bisognu di aduprà un adattatore cù l'opzione di l'alimentu supplementare (via USB o usando un cavu d'alimentazione separatu).
  2. Quandu u HDD hè installatu in un adattatore speciale, pò esse cunnessu à u TV via USB.
  3. S'ellu ùn hè micca ricunnisciutu u dispositivu, allora probabilmente hè necessariu esse formattatu.
  4. Vede ancu: Ciò chì hè u formatazione di u discu è cumu fà u correttu

U sfruttamentu di un adattatore pò degrada significativamente a qualità di u signal. In più, pò causà complicazioni in ghjocu di u sonu. Dopu avete bisognu di cunnessione di urdinatori supplementari.

Metudu 3: Aduprà un altru dispositivo

Se vulete cunnesse un discu esternu o rigiu à un mudellu TV più vechju, hè assai più faciule aduprà un dispositivo ausiliare per questo. Considerà tutti i modi possibili:

  1. S'ellu ùn hè micca una porta USB nantu à u TV o ancu ùn funziona, allora pudete cunnesse u HDD via un laptop in via HDMI.
  2. Usa un TV, SMART o Android. Questu hè un dispositivu speciale chì si cunnige à un TV da un input AV o tulip. Dopu, pudete cunnessu cun un discuri USB, un discu dur o altri media.

Tutti i dispositivi esterni sò cunnessi via HDMI o via ingressi AV. Perciò, a presenza in a porta USB TV ùn hè micca necessaria. In più, e scatole top-set ponu esse usate per guardà a TV digitale è interattiva.

Un discu duru esterno o otticu pò esse cunnessu à a TV. U modu più faciule per fà ciò è da l'interfaccia USB, ma se a schermata ùn hè micca dotata di porti, poi usate un set-top box speciale per cunnessu. Inoltre, assicuratevi chì a TV supporta u furmatu di i file multimediali scaricati in u HDD.