JKiwi 0.9.5


Quandu operate una scheda video, pudemu truvà una quantità di prublemi è difetti, unu di i quali hè a mancanza di un dispositiu in "Manager di dispositivi" Windows Più spessu, tali fallimenti sò osservati quandu ci sò dui adattatori grafici in u sistema - integrati è discrèti. L'ultima è pò "scomparsa" da a lista di dispositivi dispunibili.

Oghje avemu parlà perchè u sistema Windows ùn vede micca a scheda video è risolve u prublema.

A carta di video ùn hè micca visualizzata in u "Gestore di dispositivi"

Un sintumu di un malfunzionamentu pò esse un rigalu di calcia di prestazione in ghjochi è in altre applicazioni chì aduprate attivamente u core di video in u so travagliu. Verificazione di i dati "Manager di dispositivi" mostra chì in un ramo "Adattatori video" Ci hè solu una scheda video - incastunata. In certi casi "Dispatcher" pò fà cumandà un dispositivu scunnisciutu cù una icona di l'errore (un triangulu aranciu cù unernu di micca) in u filiale "Altri dispositivi". In più, l'utente trà qualchì tempu scunghje u fattu chì hà cancellatu manualmente una scheda video da "Manager di dispositivi" è ùn sà micca cosa fà per fà inderunà si dava una volta ch'ella ùn compare micca da sola.

Tentativi di restituire a scheda video à u sistemu per a reinstallà i driver ùn portanu micca risultati. In più, durante l'installazione, u software pò dà una errore cum'è "Nisun dispositivo truvatu"nant'à "U sistema ùn risponde micca à i requisiti".

Cause di fallimentu è di soluzioni

Questu problema pò esse causatu da i fattori seguenti:

  1. Crash di Windows.
    Questu hè u prublema più cumunu è facilmente risoltu. I fallimenti pò verificà quandu un tittu di putenza inaspettatu, o premendu un pulsante. "Reset"Quandu u caricatu successu ùn hè micca standard, ma solu dopu l'apparenza di una finestra nera.

    In questu casu, di solitu aiuta rinasce banale, perfettu in u modu usuale. Cusì, l'applicazioni di sistema sistemanu di modu regolari u so travagliu, ciò chì aiuta à evità l'errori quandu lanciate dopu.

  2. BIOS.
    Se avete installatu di modu indipendente una scheda video discreta in un computer (prima chì era assente), allora ci hè una possibilità chì a funzione necessaria hè disattivata in u BIOS o ùn ci hè nè altra opzione per aduprà a grafica integrata.

    In stu casu, pudete tenta di resettà l'impostazioni di u BIOS per difettu (per difettu). Questu hè fattu diversamente nantu à e diverse schede madre, ma u principiu hè uguale: hè necessariu truvà l'elemento corrispondente è cunfirmi u reset.

    U cambiu scheda di grafica hè ancu ùn hè difficiule.

    Leggi ancu: Attivu a scheda video integrata

    Tutti i passi per a configurazione di u BIOS descrittu in st'articulu aghjustanu ancu a nostra situazione, cù a sola differenza chì in l'ultimu tappa ci vole à sceglie u parametru "PCIE".

  3. Errori o cunflittu di driver.
    Spessu, cù l'arrivu di l'aggiornamenti effettivi da Microsoft, alcuni prugrammi da sviluppatori di terze parti, in particulare i vecchi driver di periferiche, smettenu di travaglià. Quì pudemu solu aiutà una chjave di quistione di u prugrammu esistente è installà a versione attuale à l'attuale.

    U modu più efficace hè di caccià u driver esistente aduprendu u prugramma. Display Driver Uninstaller.

    Leggi più: Soluzioni à i prublemi durante l'installazione di u driver nVidia

    Allora sì in "Manager di dispositivi" vedemu un dispositariu sconosciutu, pruvate à aggiornà u so prugramma in modalità automatica. Per fà quessa, cliccate PKM sul dispositivo è selezziunate l'elemento "Aggiorna i Driver",

    selezziunà a scelta "Ricerca automatica" è aspettate a fine di u prucessu. Tutte e cambiamenti entreranu in vigore solu dopu à un riavrugghiu.

    Un'altra opzione hè di provà à stallà u driver più novu per a vostra scheda video, scaricatu da u situ di u fabbricante (Nvidia o AMD).

    Pagina di ricerca di driver di Nvidia

    Pagina di Ricerca di Driver AMD

  4. Negligenza o mancanza di attenzione in a cunnessione di u dispositivo à a scheda madre.

    Leggi ancu: Cumu cunnessu una scheda video à un computer

    Dopu studie u articulu, verificate se l'adattatore hè fermamente in u slot. PCI-E è sì u putere hè bè collegatu. Fate attenzione à chì cavu hè adupratu per questu. Pò esse cunfusu Connettori 8-pin alimentazione di u processore è scheda video - certi unità di alimentazione puderanu avè duie cavi per i processori. Adattatori di bassa qualità ponu esse dinò a causa. da molex à PCI-E (6 o 8 pin).

  5. Installà ogni prugramma o altri cambiamenti di sistema aperti da l'utente (a edilizazioni di u registru, a rimpiazzata di file, etc.). In stu casu, un rollback à u statu precedente cù l'aiutu di i punti di recuperu pò aiutà.

    Ulteriori dettagli:
    Istruzioni per a creazione di un puntu di recuperu di Windows 10
    A creazione di un puntu di riparazione in Windows 8
    Cumu creà un puntu di riparazione in Windows 7

  6. L'effetti di malware o virus.
    I prugrammi chì cuntenenu un codice maliziu ponu dannà i file di sistema chì sò responsabili di u correttu funziunamentu di i dispositivi, è di i file di driver. S'ellu ci hè una sospetta di a presenza di virus in u sistema, hè necessariu effettuà a scansione cù utenze speciali.

    Per di più: Verificendu u vostru computer per virusu senza antivirus

    Ci sò ancu risorse di volontariu in Internet, chì vi aiutanu à curà u sistema operativu gratuitamente. Per esempiu virusinfo.info, safezone.cc.

  7. L'ultima raghjone hè u fallimentu di a scheda di video stessa.
    Sì nessunu mezu pò restituisce l'adattatore di grafica in "Manager di dispositivi"vogliu verificà chì ùn sia micca "mortu" fisicamente, à u livellu hardware.

    Per saperne di più: Problemi di cartulina video

Prima di seguità le raccomandazioni sopra, fate a pruvista à ricordà ciò chì azzioni o eventi hannu precedutu à a prublemu di u prublema. Questu vi aiuterà à sceglie a soluzione adatta, è ancu evità prublemi in futuro.