Sardu - un potente prugramma per a creazione di un discu duru o discu fugliale multiboot

Aghju scrittu nantu à duie modi per creà un lettore di Flash multiboot semplicemente aghjunghendu tutte e immagini ISO ad essa, u terzu chì funziona un pocu diversamente - WinSetupFromUSB. Sta volta, aghju scoperu Sardu, un prugramma per u listessu scopu chì hè liberu per usu persunale, è pò esse più faciule per quellu chì aduprà di Easy2Boot.

Adupru subitu subitu chì ùn aghju micca sperimentatu cù Sardu è cù tutte e numerose immagini chì ella offre per scrive in un drive flash USB, ma hà ghjustu provatu l'interfaccia, studiatu u prucedimentu di l'upplicazione di e immagini è di e prestazioni testate cù un semplice discursu cù un paiu di utilità è testendu in QEMU .

Aduprà Sardu per creà una unità ISO o USB

Prima di tutti, pudete scaricà Sardu da u situ ufficiali sarducd.it - ​​fassi attentu à ùn cliccà nantu à i vari blocchi chì dicenu "Download" o "Download", questu hè un annuncio. Avete bisognu di cliccare "Download" in u menù di sinistra, è à u fondu di a pagina chì si apre, scarica l'ultima versione di u prugramma. U prugramma ùn necessita di installazione nantu à un computer, basta schiigà l'archiu zip.

Ora, circa l'interfaccia di u prugramma è l'istruzzioni per aduprà Sardu, cum'è certe cose ùn funzionanu micca chiaramente. In a parte sinistra ci sò parechje icone quadrate - categurie di imagini dispunibule per a registrazione in un drive flash USB multi-boot o ISO:

  • I dischi antivirus sò una enorme collezione, cum'è Kaspersky Rescue Disk è ancu altri antivirus popolari.
  • Utilità - un set di vari attrezzi per travaglià cù partizioni, clonazione di dischi, ristabilisce a password di Windows è altri scopi.
  • Linux - varie distribuzioni Linux, cum'è Ubuntu, Mint, Puppy Linux è altri.
  • Windows - in sta scheda, pudete aghjunghje immagini di Windows PE o l'installazione ISO di Windows 7, 8 o 8.1 (pensu chì Windows 10 funzionerà).
  • In più - ti permette di aghjunghje altre immagini di a vostra scelta.

Per i primi trè punti, pudete o specificà manualmente u caminu à una utilità specifica o una distribuzione (à l'immagine ISO) o dà u prugramma propri download (per difettu in a cartella ISO, in a cartella di prugramma stessa, configurata in u Downloader). In listessu tempu, u mo bottinu, chì indica l'indirizzu, ùn hà fattu u manifestu di l'errore, ma cù u cliccu dirittu è sceglie a voce "Download" tuttu era in ordine. (A propositu, u scaricamentu ùn inizia micca subitu da soli, ci vole à principiatu cù u bottinu in u pannellu superiore).

Ulteriori azioni (dopu à tuttu u serviziu hè caricatariu è i percorsi à esse indicatu): tuccà tutti i prugrammi, sistemi operativi è utilità chì vulete scrive in u drive di avvicinamentu (u spaziu totale necessariu hè visualizatu a destra) è cliccate u pulsu cù u drive USB à a destra (per creà una unità di avvallamento flash), o cù una immagine di discu - per creà una immagine ISO (pudete brucia una immagine in un discu in u prugramma stessa aduprendu l'urtimentu Burn ISO).

Dopu à a registrazione, pudete verificà cumu una unità flash creata o ISO funziona in l'emulatore QEMU.

Come aghju avutu annantu, ùn aghju micca studiatu u prugramma in dettu: ùn aghju micca provatu à installà finu à Windows cù u drive flash creatu o fassi altre operazioni. Sò ancu micca sapi se ci hè una possibilità di aghjunghje parechje immagini di Windows 7, 8.1 è Windows 10 nant'à una volta (per esempiu, ùn sà micca ciò chì accadrà se quandu si aghjunghje à u puntu extra, è ùn ci hè spaziu per elli in u puntu di Windows). Se unu di voi fà un esperimentu sì, aghju piacè sapè di u risultatu. Nantu à u cuntrariu, sò sicuru chì, per i servizii ordinari di ripristinà è curà i virus, Sardu hà da capisce e perse u travagliu.