Windows 10, oltre à e so versioni precedenti (Windows 8) anu un numeru di applicazioni preinstallate, chì, secondu e sviluppatori, sò solu necessarii per ogni utente di PC. Tra questi sò Calendario, Posta, Notizie, OneNote, Calculator, Maps, Groove Music è tanti altri. Ma, cum'è a pratica mostra, certi di elli sò di u interessu, mentri chì d'altri sò completamente inutili. Cusì, parechje applicazioni occupanu spaziu nantu à u discu duru. Dunque, una quistione cumplettamente logica si pò dà: "Cumu sbarazzà di e applicazioni inghjustate inutili?".
Disinstallazione di e applicazioni standard in Windows 10
Si scopre chì sbarrazzà di e applicazioni inutilmente in parechji casi ùn hè micca tantu faciule. Ma ancu, questu hè pussibule se sapete alcune di i trucchi di Windows OS.
Da dì chì a disinstallazione di l'applicazioni standard hè una azione potenzialmente periculosa, cusì prima di avè avvicinendu tali attività, si consiglia di creà un puntu di riparazione di u sistema, è un backup (copia di backup) di dati importanti.
Metudu 1: Rimuova l'Applicazioni Standard cù CCleaner
U firmware di Windows OS 10 pò esse disinstallatu cù l'utilità CCleaner. Per fà quessa, basta fà una poche azzioni.
- Apertu CCleaner. Se ùn l'avete micca installatu, installate l'applicazione da u situ ufficiale.
- In u menu principale di l'utilità, cliccate nantu à la scheda "Strumenti" è selezziunate l'elemento Unistall.
- Da a lista di prugrammi installati, selezziunu unu chjamatu e cliccate. Unistall.
- Assicurà e vostru azzioni, cliccendu "OK".
Metudu 2: Rimuete applicazioni incorporate chì utilizanu strumenti di Windows standard
Alcuni di i prugrammi preinstallati ponu esse facilmente micca estratti da u menù di inizio di l'OS, ma ancu rimossi cù l'utili di sistema standard. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante "Start", selezziunate a piastrella di l'applicazione standard inutile, dopu cliccate nantu à u cù u taschju dirittu di u mouse è selezziunate l'element "Elimina". Azzioni simili pussibanu dinò scuppà u listinu cumpletu di l'applicazioni.
Ma, purtroppu, stu modu pudete disinstallà solu una lista limitata di applicazioni incastiate. Nantu à l'altri elementi rimasti ùn ci hè solu "Bot" di "Delete". In stu casu, hè necessariu effettuà parechje manipolazioni cun PowerShell.
- Fate un clic destro sull'icona. "Start" è selezziunate l'elemento "Truvate"o cliccate nantu à l'icona "Cerca in Windows" in a barra di task.
- In a scatula di ricerca, inserite a parola "PowerShell" è in i risultati di e ricerca Windows PowerShell.
- Fate un clic destro su questu articulu è selezziunate "Run as administrator".
- È cusì vi tocca à vene mercuri prossimu.
- U primu passu hè di entrà u comando.
Get-AppxPackage | Selezziunu Nome, PackageFullName
Questu mostrerà una lista di tutte e applicazioni di Windows incorporate.
- Per rimuovere un prugrammu preinstallatu, truvà u so nome cumpletu è inserisci u comando
Get-AppxPackage PackageFullName | Remove-AppxPackage
,induve invece di PackageFullName u nomu di u prugramma chì desiderate rimuovere hè intrudutu. Hè molto cunsideratu in PackageFullName di aduprà u simbulu *, chì hè un pattern particulare è denotava ogni sequenza di caratteri. Per esempiu, per disinstallà Zune Video, pudete entrà u cumandamentu seguente
Get-AppxPackage * ZuneV * | Remove-AppxPackage
U funziunamentu di l'eliminazione di applicazioni incastite si faci solo per l'utente attuale. Per uninstallu per tuttu u vostru bisognu di aghjunghje a seguente chiave
-allusatori
.
U puntu impurtante hè chì alcune applicazioni sò applicazioni di sistema è ùn pò esse eliminate (un tentativu di disinstallà li causerà un errore). Tra questi sò Windows Cortana, Supporto per i Contatti, Microsoft Edge, Stampa di u Dialogue è simili.
Comu pudete vede, a rimozione di applicazioni incastite hè un travagliu micca standard, ma avendu a cunniscenza necessaria, pudete disinstallà prugrami inutili cù un prugrammu spiciali o strumenti di sistema Windows.