E pagine ùn aprono micca, hè impussibile cuntattà è cumpagni di classe

In questu situ ci sò tri, in generale, articuli di u listessu tippu, chì i temi di elli sò indicati in u intestu di sopra.

  • Ùn aprite micca e pagine in i navigatori
  • Ùn pò micca cuntatta è cumpagni di classe

Nantu à a maggior parte di i casi, a ragione per chì un situ (o tuttu nant'à una volta) ùn apru micca hè un errore in u file di l'ospite o da qualchi altri paràmetri di rete causati da un software maliziu o micca so. No importa cumu era - commenti à tutti e trè articuli suggeriscenu chì invanu ùn sò micca scrittu nantu à un sì un attrezziunu cumu AVZ, chì rende indipendente u schedariu di l'ospite à u so statu originali, viira viate statiche è esegui altre azioni, chì in a maggior parte di casi bastanu per e pagine di i vostri social network favoriti cuminciaru à aprì

Aggiornamentu: se avete Windows 10, pruvate u metudu cù a resettata di a configurazione di rete di Windows 10.

Ripristinà u sistema cù l'Utilità Anti-Virus AVZ

Pudete scaricà l'ultima versione di AVZ qui. Mi riputemu in anticu chì l'usu di questu utilità hè assai più amparatu di quellu descrittu in stu articulu. Si discute dinò solu a currezione di a configurazione di rete, à causa di erraghju o interferenze maligno cù chì, ùn aprite micca cumpagni, contatti è altre pagine in i navigatori.

AVZ Anti-Virus Main Window

Dopu avete scaricatu l'utilità AVZ, esegui u amministratore. In u menu principale, selezziunu "File" - "Ripristino sistema". S'è u casu, ti indiceu chì, ripristinendu u sistema quì ùn vogliu significà a stessa cosa cum'è in attrezziu standard di Windows - hè solu da resettà l'impostazioni impurtanti à quelli utilizzati da u sistema operativu per difettu.

Cosa si note quando i siti ùn aprono micca

Vedete a finestra "Riprese dimentu di u sistema". Mettete tutte e caselle di spessu cum'è in figura è cliccate nantu à u pulsante "Esegnate operazioni marcate". Quandu u prugramma riferisce chì tuttu hè finitu, u chjare, ripartite u computer è pruvate à aprite a pagina di prublemi. Più probabilmente, aprirà. Ancu s'ellu ùn hè micca, puderete, in ogni casu, risparmià u tempu per l'inizialisazione di u notepad per edità i padroni di casa, inserisci i cumandi in a console per cancellà i rotuli statici è altre azzioni.