Buona sera
Parechji utenti pensanu à l'urganizazione chì a pulizia di u computer da a polvere hè un travagliu per l'artigiani sperimentati è hè megliu à micca andà induve u computer hè almenu un travagliu in qualche modu. In fatti, questu ùn hè nunda di complicatu!
È ancu, pulizia regula di l'unità di sistema da polvere: prima, farà u vostru travagliu nantu à u PC più veloce; Dopu, u computer hà da fà micca rumuri è vi disturbà; in terzu terzu, a so vita di serviziu aumenterà, chì significa chì ùn avemu micca duvutu à spendere i soldi per riparazioni una volta di più.
In questu articulu, aghju volutu considerà un modu simpicu per pulì u computer da a polvere in casa. À propiu sì, spessu sta prucarazione richiede di cambià a pasta termica (spessu ùn hà sensu, ma una volta ogni 3-4 anni, cumpletamente). U rimpiazzamentu di u termopasu ùn hè micca una bità difficiula è utile, dopu in l'articolo, vi diceraghju più nantu à tuttu ...
Sò già spieghendu a pulizia di u laptop, vede quì:
Prima, un paìculu di dumande frequenti chì mi chiede in permanenza.
Perchè bisognu pulì? U fattu hè chì a polvere interferisce cù a ventilazione: l'aria calda da un radiariu prucessu prufessu ùn pò uscì da l'unità di sistema, per chì a temperatura aumenterà. Inoltre, pezzi di polvere interfuniscenu cù u funziunamentu di i coolers (ventilatori) chì rinfrescanu u processore. Quandu a temperatura cresce - u computer pò inizià à rallentà (o ancu spegnere o appesi).
À quantu spessu mi deve pulisce u PC da a polvere? Certi ùn puliscono micca u computer per anni è ùn si lagnanu micca, altri guardanu in l'unità di u sistema ogni sei mesi. Moltu dipende da a stanza in cui u computer funziona. A media, per un appartamento abituale, si consiglia di pulì u Pc in una volta l'annu.
Inoltre, s'è u vostru PC cumincia à comportarsi instabile: si spegne, si blocca, cumincia a rallentà, a temperatura di u processore aumenta in modo significativu (circa a temperatura: hè raccomandatu puru ancu prima a polvere.
Cosa ti serve per pulì u vostru computer?
1. Aspiratore.
Tutta a pulita in casa. Idealmente, s'ellu hà un inversu - so.e. pò spirà l'aria. S'ellu ùn hè micca fattu inversu di modu, allora l'aspiratore duverà esse trasfurmatu à l'unità di sistema per chì l'aria soffiata da l'aspiratore cundenu polvere di u PC.
2. Cacciavite.
Di solitu avete bisognu di u cacciavite Phillips più simile. In generali, solu i fucilati sò necessarii per aiutà à aprite a unità di u sistema (aprite u surghjente, se necessariu).
3. L'alcool.
Hè utile chì si cambia a grassa termica (per sgrassà a superficie). Aghju adupratu l'alcol etilicu più cumunale (mi pari di 95%).
Alcol etilicu.
4. Grassa termica.
U grassu termicu hè un "intermediu" trà u processore (chì hè assai caldo) è u radiatore (chì li raffredda). Se a pasta termica ùn hà micca cambiatu per un bellu periodu, si asciuga, si sfatta è ùn trasmette micca calore bè. Ciò significa chì a temperatura di u prucessore alza, chì ùn hè bonu. A rimpiazzata di a pasta termica in stu casu, aiuta a riduce a temperatura da un ordine di grandezza!
Chì tippu di pasta termica hè necessariu?
Ci sò dozzine di marche in u mercatu. Quale hè u megliu - ùn cunniscu micca. Relativamente boni, à a mo opinione, AlSil-3:
- Prezzi ragionevoli (una siringa per 4-5 volte di l'usu vi costarà circa $ 100);
- hè pratice per applicà nantu à u processore: ùn si sparghje, hè facilmente lisciatu cù una carta di plastica regula.
Grasso termale AlSil-3
5. Diversi tamponi di cotone + vecchia plastica + pennella.
S'edda ùn ci hè micca budda di cotone, a lana regula di cotone face. Tutta a carta di plastica hè adatta: una vechja carta di banca, una carta SIM, qualchì calendariu, etc.
Un spazzellu sarà necessariu per scurdà a polvere di i radiatori.
Pulizia di l'unità di sistema da polvere - passo per passo
1) A pulizia comincia cù a disconnessione di l'unità di sistema di u PC da l'elettricità, dopu scunganu tutti i cavi: potenza, tastiera, mouse, altoparlanti, etc.
Scunganu tutti i fili da l'unità di sistema.
2) U secondu passu hè di uttene l'unità di sistema à u liberu di u spaziu è rimuete u coppiumu laterale. Copre laterale amovibile in l'unità di u solitu sistema hè a sinistra. Di solitu hè attaccatu cù dui bulloni (senza viti à a manu), qualchì tempu cù latch è qualchì volta senza nunda - pudete puru spingeru immediatamente.
Dopu avè i viti sò uvvitatu, tuttu u restu hè di spingi prudente a copertura (versu a parete di u postu di a unità di sistema) è smarrà.
Fissaggio di u coppiumu laterale.
3) L'unità di sistema mostrata in a foto sottu mancu ùn hè stata pulita di polvere per un bellu pezzu: esiste una strata piuttostu spessa di polvere nantu à i cooler chì impediscenu di rotà. In più, una cooler cun tale quantità di polvere cumincia a fà rumuri, chì ponu esse assai fastidiosi.
A gran quantità di polvere in l'unità di sistema.
4) In principiu, se ùn ci hè micca gran quantità di polvere, pudete dighjà girà l'aspiratore è vene pulitu l'unità di sistema: tutti i radiatori è i frigoriferi (nantu à u processore, nantu à a scheda video, in u casu di l'unità). In u mo casu, a pulizia ùn hè stata fatta per 3 anni, è u radiatore era intasu da polvere, accussì mi era duvatu scambià. Per questo, di solitu, ci hè una leva speciale (freccia rossa in a foto sottu), trà di chì pudete rimuovere u frigoriferi cù u radiatore (chì aghju fattu. A propositu, se si smarrisce u radiatore, avete bisognu di rimpiazzà a pasta termica).
Cumu rimuovere u frigoriferi da u radiatore.
5) Dopu avè rimpicciutu u radiariu è u cooler, pudete truvà u vechju grasso termicu. Dopu, avà bisognu d'essere rimucinatu cù un tampone di cotone è l'alcol. Per ora, prima di tuttu, schiantà cù l'aiutu di un aspiratore tutta a polvere di a scheda madre di u computer.
Vecchja grassa termica nantu à u processore.
6) U dissettore di prucessore hè purgatu dinò cù un aspiratore da un latu diversu. Sì a polvere hè cusì marciu ch'è l'aspirapurchiu ùn abbia da piglià - pincià cù un spazzellu regule.
Radiator cu CPU più cool.
7) Suggeriscu ancu di guardà l'alimentu. U fattu hè chì l'alimentu di l'alimentu, u più spessu, hè chiusu da tutti i lati cun un coperu metallu. A causa di quissa, se a polvere arriva quì, hè assai problematica avia un scopu cù un aspiratore.
Per rimuovere l'alimentatore, avete bisognu di scaricà 4-5 viti di montage da u duminiu di a unità di sistema.
Fissà l'alimentu à u casu.
8) Poi, pudete rimuovere dolce l'alimentu in u spaziu libaru (s'ellu ùn permette micca a lunghezza di i fili - allora discusciate i cavi da a scheda madre è altri componenti).
L'alimentatore si chiude, più spessu, una piccula copertura metallo. Fighjate parechje viti (in u mo casu 4). È abbastanza per srotlarli è a copertura pò esse rimpiazzata.
Fissà a copertura di l'alimentu.
9) Avà pudete soffucà a polvere di l'alimentu. Una attenzione particulare deve esse prestata à u cooler - spessu una grande quantità di polvere s'accumula nantu ad elli. À propositu, a polvere di e lame pò esse facilmente spazzata via cù una spazzola o un bastoncellu di cotone.
Quandu u modellu di l'alimentu hè pruviatu è senza pulimentu, assemblià in ordine inversu (secondu questu articulu) è ripararlo in a unità di sistema.
Alimentazione: vista laterale.
Alimentazione: vista posteriore.
10) Hè ora di pulisce u processore da a vecchia pasta termica. Per fà quessa, pudete usà u cullabiu di solitu cotone in qualchì parte inzuppatu di alcool. Cume di regula, aghju abbastanza 3-4 tamponi di cotone per pulì u processore. A curà, à propositu, ci vole à prudenziu, senza a pressione dura, lentamente, lentamente, pulisce a superficie.
Chiaro, à propositu, avete bisognu è u latu inversu di u radiator, chì hè pressatu contr'à u processore.
Vecchja grassa termica nantu à u processore.
Alcol etilicu è tampone cotunu.
11) Quandu e superfici di u radiariu è u processore sò pulite, sarà pussibule applicà grasso termicu à u processore. Ùn hè micca necessariu applicarli assai: bè, quantu hè u più chjucu, hè megliu. A cosa principali hè chì deve livellà tutte l'irregularità di a superficie di u processore è di u radiariu in objettu di furnisce u megliu trasferimentu di calore.
Grasso termica applicata nantu à u processore (hè sempre bisognu à "lisciare" un stratu finu).
Per lisciate a pasta termica cù un stratu finu, di solitu usa una carta di plastica. Avia senza distinazione sopra a superficie di u prucessore, lisificendu soffice a pasta cù un stratu finu. À propiu sì, in listessu tempu, tutta a pasta in eccessione sarà raccolta à a punta di a mappa. Hè necessariu lisciare a pasta termica finchè ùn copre tutta a superficie di u processore cù un stratu finu (senza fossette, picchette è lacune).
Rilliate a pasta termica.
U grassu termicu adeguatamente applicatu ùn hà ancu "rende" a soia: pare chì questu hè solu un pianu grigio.
Grasso termicu applicatu, pudete installà u radiatore.
12) Quandu hè installatu u radiariu, ùn vi scurdate di cunnessu u frigorifero cù l'alimentatore nantu à a scheda madre. Cunnessu micca in linea, in principiu, ùn hè micca pussibule (senza l'usu di a forza brutale) - perchè Ci hè un picculu penseru. À propositu, in a scheda madre stu connettore hè marcatu cum'è "CPU FAN".
Alimentatore frigoriferi.
13) Grazie à a procedura simile sopra, u nostru PC hà diventatu abbastanza pulitu: ùn ci hè polvere in i coolers è i radiatori, l'alimentu hè pulitu ancu da a polvere, a pasta termica hè stata rimpiazzata. Grazie à stu prucessu senza sfida, l'unità di sistema travaglia menu rumuri, u processore è altri componenti ùn andanu micca troppicati, ciò chì significa chì u risicu di un'operazione di PC instabile diminuirà!
Unità "Clean" di sistema.
À propiu sì, dopu a pulizia, a temperatura di u prucessore (senza a carica) hè più altu chè a temperatura d'ambiente di solo 1-2 gradi. U rumu, chì apparse durante a rapida rotazione di i coolers, hè diventatu menu (in particulare di notte hè notabile). In generale, hè diventatu piacevule travaglià cù un PC!
Hè tuttu per oghje. Speru chì pudete pulì facilmente u vostru PC di polvere è rimpiazzià a grassa termica. A propositu di, mi propiu ancu di fà micca solu pulizia "fisica", ma ancu un prugrammu - pulisce Windows da file junk (veda l'articolo :).
Bona fortuna à tutti!