In sta guida, vedemu sfrutta una chjave vicinu à cume creà una rete locale tra i computer da una qualsiasi di l'ultime versioni di Windows, tra i quali Windows 10 è 8, è l'accessu aperto à i file è le cartelle in a rete locale.
Mi annunziau chì oghje, quandu un router Wi-Fi (router wireless) hè in quasi tutti i locu, a creazione di una rete locale ùn richiede micca apparizioni supplementari (perchè tutti i dispositivi sò dighjà cunnessi cun un router via cavu o Wi-Fi) è vi permetterà micca solu i file tra i computer, ma, per esempio, guardà i video è ascoltanu a musica memorizzata nant'à u discu duru di u vostru computer in un tablet o un TV compatibile senza primu pruvitu in un drive flash USB (questu hè solu).
Se vulete fà una rete locale trà dui ordinatori aduprendu una cunnessione cablata, ma senza un router, ùn avete bisognu di un cavu Ethernet regulare, ma di un cavu incrudenti (guardate in Internet), eccettu quandu i dui urdinatori dispunganu adattatori Gigabit Ethernet cun U supportu MDI-X, allora un cavu regule hà da fà.
Nota: se avete bisognu di creà una rete locale trà Windows 10 o 8 impianti per mezu di u Wi-Fi cù una connessione wireless à u computer (senza un router e fili), creà una cunnessione cù l'infurmazione: Configurazione di una cunnessione Wi-Fi computer-computer (Annuncio -Hoc) in Windows 10 è 8 per creà una cunnessione, è dopu - i passi in seguitu per configurà a rete locale.
A creazione di una rete locale in Windows - istruzioni passo à passo
Prima di tutto, stabilisci u nomu di u gruppu di travagliu per tutti i computer chì necessitanu esse cunnessi à a rete locale. Aprite e prupietà di "u Meu Computer", unu di i modi più pratichi per fà ciò è premendu i tasti Win + R nantu à a tastiera è inserisci u comando sysdm.cpl (Questa azzione hè a stessa per Windows 10, 8.1 è Windows 7).
Questu aprirà a tabulazione chì avemu bisognu, in cui pudete vede à chì gruppu di travagliu appartene u computer, in u mo casu - WORKGROUP. Per cambià u nome di u gruppu di travagliu, cliccate nantu à "Cambia" è inserisci un novu nomu (ùn aduprate micca u cirillicu). Cum'è aghju dittu, u nome di u gruppu di travagliu nantu à tutti i computer deve coincidere.
U passu à andà hè di andà à u Rete di Sharp and Sharing Center (pudete truvà uu in u pannellu di cuntrollu, o cliccendu cun u cliccavu nantu à l'icona di cunnessione in a zona di notificazioni).
Per tutti i profili di a rete, abilite a scuperta di rete, a cunfusione automatica, a spartera di file è di stampatori.
Andate à l'opzione "Avanzate di cumunamentu", andate in a sezione "Tutti i reti" è in l'ultimu elementu "Partecipazione à una password salvata" selezziunate "Disattiva a condivisione protetta da password" è salvate i cambiamenti.
U risultatu preliminare: tutti i computer in rete hè stabilitu per u nome di u gruppu di travagliu, è a scuperta di rete; in i computer in cui i cartulari devenu esse accessibili da a rete, devi abilità a condivisione di file è stampanti è disattivà a cumparazione protetta da password.
U soprau hè sufficiente se tutti i computer in a vostra reta domestica sò cunnessi à u mo router. Per e altre opzioni di cunnessione, pudete dà necessità di definisce un indirizzu IP staticu nantu à a stessa subnet in a pruprietà di a cunnessione LAN.
Nota: in Windows 10 è 8, u nome di l'ordinatore in a rete locale hè impostatu automaticamente durante l'installazione è di solitu ùn sembra micca u megliu è ùn permette micca d'identificà u computer. Per cambià u nome di l'ordinatore, aduprate l'istruzione Cumu cambià u nome di l'ordinatore di Windows 10 (una di e modi in u manuale dighjunerà per versioni precedenti di u SO).
Fornisce l'accessu à i schedari è i cartulari in u computer
Per spartite a cartella di Windows in a rete locale, fate un clic sale nantu à sta cartella è selezziunate "Proprietà" è andate à la scheda "Accessu", poi cliccate nantu à u pulsante "Impostazioni avanzate".
Verificate a casella per "Share this folder", è cliccate nantu à "Permessi".
Nota le autorizzazioni chì sò necessarie per questa cartella. Se sola lectura hè necessariu, pudete lasciare i valori predefiniti. Applicà e vostre impostazioni.
Dopu, dopu, in a pruprietà di u cartulare, aprite la scheda "Sicurezza" è cliccate nantu à u bottinu "Modifica", è in a finestra successiva - "Add".
Specifichi u nome di l'utente (gruppu) "Tutti" (senza virguli), aghjunghjale, e poi ponu le stesse autorizzazioni chì avete stabilitu di l'ora precedente. Salvà e vostre modifiche.
Solo in casu, dopu à tutte e manipolazioni, hà bisognu di riavene l'ordinatore.
L'accessu à i cartulari in a rete locale da un altru computer
Questu cumpleta u setup: ora, da altri ordinatori pudete accede à a cartella per mezu di a rete locale - andate in "Explorer", aprite l'elemento "Rete", be, allora, pensu chì tuttu sò ovvia - aprite è fate tuttu cù u cuntenutu di u cartulare ciò chì hè statu stabilitu in permessi. Per accede più à una cartella di rete, pudete creà a so scorciava in un locu pratticu. Pò esse uti: cumu configurà un servitore DLNA in Windows (per esempiu, per ghjucà filmu da un computer in un TV).