I file temporanei sò creati da prugrammi quando travaglia, di solitu in cartelle ben definite in Windows, in a partizione di sistema di un discu, è sò cancellate automaticamente da. Tuttavia, in alcune situazioni, quandu ùn ci hè micca spaziu nantu à u discu di u sistema o hè un picculu SSD, pò avè bisognu di trasferisce i file temporanei à un altru discu (o, piuttostu, per spostà cartelle cun file temporanei).
In questu manuale, passà per passo cumu trasferisce i file temporanei in un altru discu in Windows 10, 8 è Windows 7 in manera chì in i futuri prugrammi creà i so file tempurali. Pò esse dinò utenziale: cumu cancellà i file tempurosi in Windows.
Nota: l'azione descritta ùn hè micca sempre utili in termini di prestazione: per esempio, se trasmette i file temporanei à un'altra partizione di u discu duru (HDD) o da SSD in HDD, questu pudera riduce u rendimentu generale di i prugrammi chì utilizanu lì Forse, e soluzioni più ottimali in sti casi sò spiegate in i manuali seguenti: Cumu aumentà u discu C à spese di u drive D (più precisamente, una partizione à spese d'altre), Cumu pulì u discu di i file inutili.
Trasferendu una cartella temporanea in Windows 10, 8 è Windows 7
A situazione di i schedari temporanei in Windows hè stabilita da variabili d'ambiente, è ci sò parechje situazioni: sistema - C: Windows TEMP è TMP, è separatu per l'utenti - C: Utenti AppData è tmp. U nostru scopu hè di cambiàli in un modu in a trasmissione di lìarini temporaneu in un altru discu, per esempiu, D.
Questu hà bisognu di i seguenti passi simplici:
- Nantu à u discu chì avete bisognu, creà una cartella per i schedari temporanei, per esempiu, D: Tempu (Benchì questu ùn sia micca un passu obbligatori, è a cartella deve esse creata automaticamente, vi prupone di fà pudere).
- Andate in a configurazione di u sistema. In Windows 10, per questo pudete cliccà cù u clicciu destro in "Avvia" è selezziunate "Sistema", in Windows 7 - cliccate à dirittu cliccate nantu à "U mio computer" è selezziunate "Proprietà".
- In l'impostazioni di u sistema, à a sinistra, seleziona "Impostazioni avanzate di sistema".
- A tabulazione Avanzata, cliccate nantu à u pulsante di l'ambienti Varianti.
- Fate attenzione à quelle variabili d'ambiente chjamate TEMP è TMP, sia in a lista superiore (definita da l'utente) sia in a lista inferiore - in i sistemi. Nota: se parechji conti d'usùvuli sò aduprati nantu à u vostru computer, pò esse ragiunatu per ognunu di elli per creà una cartella separata di file temporanei nantu à u drive D, è ùn cambiate micca e variabili di sistema da u listinu inferiore.
- Per ognuna di tali variabili: selezziunela, cliccate "Modifica" è specifichi u caminu à a nova cartella temporanea di file in un altru discu.
- Dopu tutte e variabili d'ambiente necessarie sò state cambiate, cliccate OK.
Dopu, i prugrammi temporali di prugrammi saranu salvati in a cartella di a vostra scelta di un altru discu, senza piglià spaziu nant'à u discu di sistema o partizione, chì hè ciò chì era necessariu per fà.
Se avete tutte e domande, o qualcosa ùn funziona micca cum'è bisognu - da osservà in i commenti, pruvaraghju di risponde. À propositu, in u testu di a pulizia di u discu di sistema in Windows 10, pò esse utili: Cumu trasferisce a cartella OneDrive in un altru discu.