VirtualBox ùn vede micca i dispositivi USB

U sistema operativu Debian hè una di e prime distribuzioni basate nantu à u kernel Linux. Hè per quessa, u prucessu di stallazione à parechji utilizatori chì avianu appena decisu di familiarizzà cù questu sistema pò sembra complicatu. Per evità qualchi prublemi durante questu tempu, si consiglia di seguità l'istruzzioni chì sò fornite in questu articulu.

Vedi ancu: Distribuzioni di Linux popolari

Installazione Debian 9

Prima di cuminciare a stallazione di Debian 9 direttamente, vale a so piacè fate alcune preparazioni. Prima di tutti, verificate i requisiti di sistema di stu sistema operativu. Ancu s'ellu ùn hè più impurtante in termini di putere di computer, per evità l'incompatibilità, vale a visita di u situ ufficiale, induve tuttu hè descrittu in dettaglio. Preghendu dinò un drive di 4GB, perchè senza essa ùn puderete micca installà u sistema operativo nantu à u computer.

Vede ancu: l'upgrade di Debian 8 à a versione 9

Passu 1: Distribuzione di download

Scaricà Debian 9 hè necessariu solu da u situ ufficiale di u sviluppatore, quellu vi permetterà di evitare di infettà u vostru computer cun un virus è errori critichi quandu utilizanu un sistema operativo gia installatu.

Scaricate l'ultime Debian 9 OS da u situ ufficiale.

  1. Andate à a pagina di download di l'OS di a stampa à u ligame di sopra.
  2. Cliccate nantu à u ligame "Immagini ufficiali di u CD / DVD di Stable Stable".
  3. Da a lista di e immagini CD, selezziunate a versione di u sistema operativu chì più ti serve.

    Nota: per i computer cun processori 64-bit, seguite u ligame "amd64", cun 32-bit - "i386".

  4. Nant'à a prossima pagina, scorrite giù è cliccate nantu à u ligame cun l'estensu ISO.

Questu cumincerà à scaricà l'imagine di a distribuzione Debian 9. Quandu hè finitu, procedi à u passu chì seguite in sta istruzzione.

Passu 2: Graffiti a maghjina à i media

Avendu l'immagine scaricata in u vostru computer, vi tucate à creà una unità USB flash aviabile cù questu per inizià u computer in ellu. U prucessu di a so creazione pò causà parechje difficoltà per un utilizatore cumudianu, perciò si consiglia di fighjà e istruzioni nantu à u nostru situ web.

Per di più: Brucà un OS Image per un USB Flash Drive

Passu 3: L'avvio di u computer da una unità flash

Dopu avè un drive flash cù una immagine di Debian 9 scritta in questu, avete bisognu di inserìtu in u portu di u computer è cumincià da stu. Per fà quessa, entrate in u BIOS è fate alcune impostazioni. Purtroppu, l'infurmazioni universale, ma in u nostru situ site pudete truvà e tutte e infurmazioni necessarie.

Ulteriori dettagli:
Configurazione di u BIOS per eseguire da un drive flash
Truvà a versione BIOS

Passu 4: Avvia l'installazione

L'installazione di Debian 9 parte da u menu principale di a immagine di stallazione, induve ci vole immediatamente cliccà nantu à l'elemento "Installazione grafica".

Dopu, quessa vene l'impostazione di u futuru sistema, hè bisognu di fà u seguitu:

  1. Sceglite una lingua di installatore. In u listinu, truvate a vostra lingua è cliccate "Continue". L'articolo sceglie a lingua russa, fà cusì à a vostra discrezione.
  2. Inserite u vostru situ. Per difettu, vi viene offerta una scelta da un o più paesi (dipende da a lingua selezionata in precedenza). Se l'elemento richiestu ùn hè listatu, cliccate nantu à l'elemento. "altro" e selezziunelu da a lista, allora cliccate "Continue".
  3. Definisce u layout di tastiera. Da a lista, selezziunate a lingua à a quale esse risponde à a predefinita, è cliccate "Continue".
  4. Selezzi tasti d'accessu, dopu pressione di chì, a lingua di layout cambierà. Tuttu dipende da e vostre preferenze - chì chjerine sò più pratichevuli per uttene, è scelte quelli.
  5. Aspittate u prucessu di scaricamentu è installazione di i componenti di sistema supplementari. Pudete seguità u prugressu guardendu l'indicatore rispettivu.
  6. Inserite u nome di u vostru computer. Se vulete aduprà u vostru PC à a casa, sceglite qualunque nomu è cliccate nantu à u pulsante. "Continue".
  7. Inserite u nomu di duminiu. Pudete puru saltà sta operazione premendu u pulsante. "Continue"sì u computer hè adupratu à a casa.
  8. Inserite a password di superusu, è dopu cunfirmarla. È interessante dighjà chì a parola d'urdinazione pò cunsumre solu un carattere, ma hè megliu ad aduprà unu compluttu cusì chì persone non autorizzate ùn puderanu interagisce cù i vostri elementi di u vostru sistema. Dopu avè accettatu a stampa "Continue".

    Important: ùn lasciate micca i campi vuotu, altrimenti ùn puderete micca travaglià cù elementi di u sistema chì richiedenu diritti di superusuario.

  9. Inserite u vostru username
  10. Inserite u vostru nome di cuntinu. Assicuratevi di si ricorda, perchè à volte servirà da un login per accede à elementi di u sistema chì richiedenu diritti di superusuario.
  11. Inserite a password di sistema è confermala, poi cliccate "Continue". Hè necessariu entrà in u desktop.
  12. Determinate u fuso horariu.

Dopu, a configurazione primaria di u futuru sistema pò esse considerata cumpleta. U installatore hà a carica u prugramma per a partiziunazione di u discu è vene aghjuntu nantu à u schermu.

Ciò chì seguita hè u travagliu diretto cù u discu è e so partizioni, per chì richiede una analisi più dettagliata.

Passu 5: Layout di Dischi

U prugramma per marcà i dischi vi sarà accoltu da un menù in cui dite di sceglie un metodo di layout. Di tutti, pudete sceglie solu 2: "Auto - aduprà tuttu u discu" è "Manuale". Hè necessariu da esaminà più in particulare ognunu individualmente.

Partiziunazione automatica di u discu

Questa opzione hè perfetta per quiddi utenti chì ùn vogliono capisce tutte e complessità di u layout di u discu. Ma sceglite stu metudu, acceptate chì tutte e informazioni nantu à u discu saranu cancellate. Allora, si consiglia di adupralla se u discu hè cumpletamente vuotu o i schedari in ellu ùn sò micca impurtanti per voi.

Cusì, per partizii automaticamente u discu, fate quì

  1. Selezziunu "Auto - aduprà tuttu u discu" è cliccate "Continue".
  2. Da a lista, selezziunate u discu in u quali sarà installatu u sistema operativo. In stu casu, hè solu una.
  3. Determinate u layout. A sceglie vi sarà offerta à trè opzioni. Tutti i schemi pò esse carattarii per u gradu di sicurezza. Dunque, sceglie l'articolo "Sezioni separate per / home, / var è / tmp", ti puderete u più pruteggiati da l'infusione da l'estremità. Per un utilizatore cumudianu, si propone di sceglie a seconda voce da a lista - "Partizione separata per / casa".
  4. Dopu avè riesaminatu a lista di sezioni create, selezziunate a linea "Finisci u marcatu è scrivite cambiamenti à u discu" è cliccate "Continue".

Dopu sti passaggi, u prucessu di stallazione cumincerà, quandu hè finitu, pò inizià à aduprà Debian 9. Ma à volte u travagliu automaticu di u discu non basta à l'usu, dunque avete da fassi manualmente.

Disposizione manuale di u discu

Partizionendu manualmente un discu hè bonu perchè pudete creà tutte e partizioni chì avete bisognu è adattate ciascuna per adattà e vostre necessità. Per fà quessa, fate u seguitu:

  1. Esiste in a finestra "Metudu di marcatu"seleziona una riga "Manuale" è cliccate "Continue".
  2. Selezziunate i media nantu à i quali Debian 9 hè installatu da a lista.
  3. Aduprendu à a creazione di a tavula di partizioni impostendu u switch à "Sì" è premendu u pulsante "Continue".

    Nota: sì chì e partizioni sò state create in u discu o avete un altru sistema operativu installatu, sta finestra hè saltata.

Quandu a nova tabella di partizioni hè stata creata, hè necessariu decideru esattamente quali sezioni creete. L'articulu furnizera una spiegazione dettagliata di u marcatu cù un prublemu di misurazione media, chì hè ottimu per a maggior parte di l'utenti. Sottu chì pudete vedi esempi di altre opzioni di marcatu.

  1. Sceglite a linea "Spaziu Libru" è cliccate nantu à u pulsante "Continue".
  2. Selezziunate in una nova finestra "Crea una nova sezione".
  3. Specifichi a quantità di memoria chì volete allocà per a partizione root di u sistema, è cliccate "Continue". Hè cunsigliatu di specificà almenu 15 GB.
  4. Selezziunu primaria U tippu di nova partizione, s'ellu ci vole oltre à Debian 9 ùn sceglite micca altri sistemi operativi. Altrimenti, sceglite logica.
  5. Per trova una partizione root, selezziunu "Start" è cliccate "Continue".
  6. Piazzà l'impostazioni di partizione radice per analogia cù l'esempiu mostratu sottu in l'immagine.
  7. Sceglite a linea "A tramuntana da a partizione hè finita" è cliccate "Continue".

A partizizazione radice hè stata creata, ora creà una partizione di swap. Per questo:

  1. Ripetite i primi dui punti di l'istruzione precedente per cumincià à creà una nova sezione.
  2. Specifichi a quantità di memoria assimilata à a quantità di a vostra RAM.
  3. A so ultima volta, determinate u tipu di partizione dipende da u numeru previsto di sezioni. S'ellu ci hè più di quattru, allora sceglite "Logica"sì menu - "Primaria".
  4. Se avete selezionatu u tipu di partizione primaria, in a finestra successiva selezziunate a linea "The End".
  5. Fate un dopu cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse (LMB) "Usu cum'è".
  6. Da a lista, selezziunu "Sezione di scambia".
  7. Cliccate nantu à a linea "A tramuntana da a partizione hè finita" è cliccate "Continue".

E rùbbliche di e root e swap sò state create, rimane solu per creà una partizione di casa. Per fà ciò, seguite e istruzioni di seguito:

  1. Ùn si da micca a creazione di una partizione da allocà tuttu u spaziu rimanente è li determinà u so tippu.
  2. Piazzà tutti i parametri secondu l'immagine sottu.
  3. Fate un dopu cliccate nantu à LMB "A tramuntana da a partizione hè finita".

Avà tuttu u spaziu di liberu nantu à u vostru discu duru deve esse attribuitu à partizioni. Nant'à u schermu andate à vede qualcosa cum'è u seguente:

In u vostru casu, a taglia di ogni rùbbrica pò varia.

Questu cumpleta u layout di u discu, allora selezziunate a linea "Finisci u marcatu è scrivite cambiamenti à u discu" è cliccate "Continue".

Cusì vi truvate un rapprofondimentu dettellu di tutte e cambiamenti apportati. Se tutti i so oggetti coincidenu cun l'azione precedente, setate u switch à "Sì" è cliccate "Continue".

Opzioni alternative di partizionamentu di u discu

Ci sò ancu di più istruzioni per marcà a sicurezza di u discu di u discu. Pudete aduprà un altru. Avà ci sarà duie opzioni.

Prutezzione scera (perfetta per i principianti chì vanu ghjustu à familiarità cù u sistema):

  • partition # 1 - partition root (15 GB);
  • partition # 2 - swap partition (quantità di RAM).

Prutezzione massima (adatta per l'utenti chì anu pianu di aduprà u sistema operativo cum'è un server):

  • partition # 1 - partition root (15 GB);
  • sezione # 2 - / boot cun parametru ro (20 MB);
  • partition # 3 - partitura swap (quantità di RAM);
  • sezione 4 / tmp cun i parametri nosuid, nodev è noexec (1-2 GB);
  • sezione # 5 - / val / log cun parametru noexec (500 MB);
  • sezione # 6 - / casa cun i parametri noexec è nodev (Spaziu rimanente).

Comu pudete vede, in u secondu casu, avete bisognu di creà molte partizioni, ma dopu avè installatu u sistema operativu, vi puderete sicuru chì nimu pò penetrarli da l'estremità.

Passu 6: Complete l'installazione

Subitu dopu à a completazione di l'istruzione precedente, si principia l'installazione di i cumpunenti di base di Debian 9. Questo prucessu pò piglià un tantu quantu di tempu.

Dopu à u so scopu, avete bisognu di definisce uni pochi di parametri per fà una installazione completa di u sistema operativu.

  1. In a prima finestra di e impostazioni di u gestore di pacchetti, selezziunu "Sì"sì avete un discu in più cù i componenti di u sistema, altrimenti cliccate "No" è cliccate nantu à u pulsante "Continue".
  2. Selezziunu u paese in cui si trova l'oggi di l'archivi di sistema. Ciò hè necessariu per assicurà u scaricamentu à grande velocità di i componenti di sistema è di software.
  3. Determinate u spechju di l'archiviu Debian 9. A scelta migliore hè "ftp.ru.debian.org".

    Nota: se avete selezionatu un paese di residenza diversu in a finestra precedente, allora invece di "ru" in l'indirizzu di u specu, un altru còdice di a regione sarà visualizatu.

  4. Appughjà nantu à u pulsante "Continue", se ùn state andate ad aduprà un servitore proxy, altrimenti indicate u so indirizzu in u campu pertinente per l'input.
  5. Aspittate u prucessu di scaricamentu è installazione di software è componenti di sistema.
  6. Rispondi à a dumandà s'è vo vulete chì u sistema invia statistiche anonime à i sviluppatori di distribuzione nantu à i pacchetti usate frequentemente à settimana.
  7. Selezziunate da a lista l'ambiente desktop chì vulete vede in u vostru sistema è un software addizionale. Dopu avè selezionatu, premete "Continue".
  8. Aspetta finu chì i componenti scelti in a finestra precedente venenu scaricati è installati.

    Nota: u prucessu di rende una missione pò esse assai lungu - dipende tuttu a velocità di u vostru Internet è a potenza di u processore.

  9. Faccia permessu per l'installazione di GRUB in u discorsu di avvantu padrone selezendu "Sì" è cliccendu "Continue".
  10. Da a lista, selezziunate l'unità induve u caricatore di avvicinamentu GRUB sarà situatu. Hè impurtante chì sia situatu nantu à u listessu discu duve hè installatu u sistema operativu.
  11. Appughjà nantu à u pulsante "Continue"riavvià u computer è cuminciare ad aduprà u Debian 9 appena installatu.

Comu pudete vede, in sta installazione di u sistema hè completa. Dopu avè riavvicinatu u PC, vi sarete portatu à u menu di u carregatore di avvicinamentu GRUB, induve avete bisognu di sceglie u sistema operativo è cliccate Enter.

Conclusione

Dopu avè completatu tutti i passi sopra ripusuti, osservanu u desktop di Debian 9. Se quessa ùn accade micca, fate una revisione di tutti i punti in a guida d'installazione è, se ci sò incongruenze cù e vostre azzioni, prova di l'inizialiscia u prucessu di installazione di u sistema per uttene u risultatu desideratu.