Novu nant'à Windows 10

U 21 di ghjennaghju 2015, un avvenimentu di Microsoft regulatu dedicatu à a prossima uscita di Windows 10 hè statu piazzatu questu annu. Probabilmente avete dighjà leghje a notizie nantu à questu è sapete qualcosa nantu à l'innovazioni, prufuneru nantu à e cose chì mi pari importante è ti diraghju Cosa pensu à elli.

Forse a cosa più impurtante à dì hè chì l'upgrade à Windows 10 da Sevens è Windows 8 sarà liberu per u primu annu dopu à u liberazione di a nova versione. Considerendu u fattu chì a maggior parte di l'utenti aduprà oghje Windows 7 è 8 (8.1), quasi tutti puderanu avè u novu OS per liberu (sughjettu à l'usu di un software cun licenza).

A propositu, in un prossimu prossimu una nova versione di prova di Windows 10 sarà liberata è sta vittoria, cumu mi aspettavo, cù u supportu di a lingua russa (ùn eravamo micca covattu da quessa) è se vulete pruvà questu in u vostru travagliu, pudete aggiornà (Cumu preparà Windows 7 è 8 passà à Windows 10), basta à cunnosce chì questu hè solu una versione preliminare è ci hè una pussibilità chì tuttu ùn funzianu cun u gustu.

Cortana, Spartan è HoloLens

Prima di tutti, in tutte e novità riguardanti Windows 10 dopu u 21 di ghjennaghju ci sò informazioni nantu à u novu browser Spartan, l'assistente personale di Cortana (cum'è Google Now nantu à Android è Siri da Apple) è supportu ologramma cù u dispositiu Microsoft HoloLens.

Spartanu

Cusì, Spartan hè un novu browser di Microsoft. Utilisce u listessu motoru cum'è Internet Explorer, da u quali hè andatu troppu cundutu. Nova interfaccia minimalista. Promessa di esse più veloce, più pratice è megliu.

Quandu mi hè, questu ùn hè micca una tale novità impurtante - bè, u navigatore è u navigatore, a concorrenza in u minimalismu di l'interfaccia ùn hè micca ciò chì tenite attenta à sceglie. Cumu hà u travagliu è ciò chì sarà esattamente megliu per mè quandu un utente, finu à chì dite. È pensu chì sarà difficiule per lui di trascinà quiddi chì avianu abituati à aduprà Google Chrome, Mozilla Firefox o Opera à esse, era piu tardu per Spartanu.

Cortana

U assistente persunale di Cortana hè qualcosa chì vale a pena guardà. Come Google Now, a nova funzione mostrerà notifiche nantu à e cose chì vi interessanu, una previsione meteo, l'infurmazioni di calendarii, vi aiutanu à creà un ricordu, nota o mandà un missaghju.

Ma ancu quì ùn sò micca abbastanza ottimistu: per esempiu, per chì Google Now sia davanti à mè qualcosa chì mi pudaria interessà, utilizza l'infurmazioni di u mo telefonu Android, u so calendariu è a posta, a storia di u navigatore Chrome in un computer, è probabilmente ancu di più, Ciò chì ùn pensu micca.

È pensu per u travagliu di qualità alta di Cortana chì vulia aduprà ancu bisognu avè un telefonu da Microsoft, aduprà u navigatore Spartan, è aduprà Outlook è OneNote cum'è calendariu è app. Ùn sò micca sicuru chì parechji utilizatori travaglianu in l'ecosistema di Microsoft o anu prughjettatu di cambià a so.

Hologrammi

Windows 10 cuntene le APIs necessarie per costruendu un ambientu olograficu cù Microsoft HoloLens (dispositivo di realtà virtuale indossabile). I video sembranu impressionanti, iè.

Ma: I, in quantu un uteru ordinariu, ùn li bisognu. In u listessu tempu, chì mostra i stessi video, anu riferitu nantu à u supportu integratu per a stampa 3D in Windows 8, qualcosa chì ùn anu micca sentutu da stu benefimentu particulare. Se hè necessariu, ciò chì hè necessariu per a stampa tridimensionale o u travagliu di HoloLens, sò sicuru, pò esse installatu separatamente, è a necessità di stu scopu ùn si pò fà tantu spessu.

Nota: Cunsideratu chì Xbox One funzionerà nantu à Windows 10, hè pussibule chì certi ghjochi interessanti da supportà a tecnulugia di HoloLens appariscanu per sta console, è quì ci sarà utili.

Giochi in Windows 10

Interessante per i lettori: in più di DirectX 12, chì hè descrittu in seguitu, in Windows 10 ci sarà una capacità integrata di registrà video di ghjocu, una combinazione di chiavi di Windows + G per registrà l'ultimi 30 secondi di u ghjocu, è una integrazione più stretta di ghjochi di Windows è di Xbox, inclusi i ghjochi di rete è i ghjochi di streaming da a Xbox à un PC o tablet cun Windows 10 (vale à dì, pudete ghjucà un ghjocu chì scorre nantu à Xbox in un altru dispositivo).

Directx 12

In Windows 10, una nova versione di librerie di giochi DirectX sarà integrata. Microsoft riporta chì l'incrudimentu di e prestazioni di ghjochi sarà di u 50%, è u consumu di energia sarà duviatu.

Sembra irreale. Forse una combinazione: novu ghjochi, novu processori (Skylake, per esempiu) è DirectX 12 è vi porterà à qualcosa di simule à u dichjaratu, è ùn pudu crede. Vedemu: s'ellu si presenta un ultrabook in un annu è mezu, chì hà da pudè ghjucà GTA 6 per 5 ore (so chì ùn ci hè nè un ghjucu) da una batteria, allora hè vera.

Duvutu aghjurnà

Credu chì cù u liberamentu di a versione finale di Windows 10, vale a so pussibugazione. Per l'utenti di Windows 7, hà una maghjina di velocità di download più altu, funzioni di sicurezza più avanzate (à propositu, ùn cunniscu micca e differenze da 8 in propositu), a capacità di resettà u computer senza reinstallà manualmente u sistema operativo, supportu USB 3.0 integratu è più. Tuttu quellu in una interfaccia relativamente cunnisciuta.

L'utilizzatori di Windows 8 è 8.1, pensu spessini, saranu utile ancu per l'upgrade è uttene un sistema più raffinatu (infine, u pannellu di cuntrollu è i cambiamenti di l'impostazioni di l'ordinatore sò stati piazzati in un locu unicu, a separazione mi pareva ridicula tuttu u tempu) cù novità. Per esempiu, aghju aspettendu aspettendu i desktop virtuali in Windows.

A data esatta di liberazione ùn hè micca scunnisciuta, ma probabilmente in l'autunno di u 2015.