Cumu rimuovere un account Microsoft in Windows 8.1

Se per una ragione o l'altra, avete decisu chì l'entrata in Windows 8.1 cù un account Microsoft ùn ti interessa è chì cerchi cumu a disattivà o si cancella, è dopu aduprà un utente locale, in sta istruzione ci sò dui modi semplici è veloci di fà lu. Vede ancu: Cumu cancellà un account Microsoft in Windows 10 (ci hè dinò una insegnamentu video).

Forse bisognu eliminà un account Microsoft se ùn piaci micca tutti i vostri dati (password Wi-Fi, per esempiu) è e l'impostazioni sò salvate in servitori remote Windows è in altri casi.

Inoltre, à a fine di l'articolo, hè spiegata a possibilità di eliminà cumplettamente (chiusa) un account non solu da un computer, ma generalmente da un servitore Microsoft.

Rimuovi un account Microsoft Windows 8.1 creaendu un novu contu

U primu metudu consiste in a creazione di un novu account amministratore nantu à u computer, è poi eliminendu u cuntu associatu cù Microsoft. Se vulete appena "scullate" u vostru contu esistente da un account Microsoft (vale à dì, trasformate questu in un unicu locale), pudete passà immediatamente à u second metodo.

Prima ci vole à creà un novu contu, per chì andate in u pannellu da a destra (Fascini) - Opzioni - Modifica l'impostazioni di l'ordinatore - Account - Altri conti.

Fate un clic nantu à "Aghjuntu" è crea un contu locale (se si discone da l'Internet in quellu ghjornu, u cuntu locale hè creatu per difettu).

Dopu, dopu, in a lista di conti chjamati dispunibule, cliccate nantu à u cuntu novu creatu è cliccate nantu à u bottinu "Modifica", poi selezziunu "Amministratore" comu tippu di conti.

Chiudite a finestra per cambià impostazioni di l'ordinatore, è allora loga da u vostru contu Microsoft (pudete fà quessa nantu à a schermata iniziale di Windows 8.1). Dopu accede dinò, ma sottu à u account Amministratore di a nova creazione.

Infine, l'ultimu passu hè di rimuovere u cuntu di Microsoft da u computer. Per fà cusì, andate in Pannellu di cuntrollu - Cuntatti Utente è selezziunate l'elementu "Gestisci un altru account".

Selezziunu u cuntu chì vulete cancellà è l'elemento corrispondente "Cancella Account". Quandu eliminà, pudete salvà o cancellà tutti i documenti di l'utente.

U passatu da un account Microsoft à un account locale

Questu modu di disattivà u vostru contu di Microsoft hè più faciule è più praticu, poichè tutte e impostazioni avete fattu in quel momentu, i parametri di i prugrammi installati è i file di documenti sò salvati in u computer.

I seguenti passi simplici saranu richiesti (suppunendu chì avete attualmente un account Microsoft in Windows 8.1):

  1. Andate à u pannellu Charms à a destra, aprite "Options" - "Change change settings" - "Accounts".
  2. In cima di a finestra, vedite u vostru nome di cuntu è u indirizzu E-mail corrispondente.
  3. Cliccate nantu à "Disable" sottu l 'indirizzu.
  4. Avete bisognu di inserite a vostra password attuale per passà à un account locale.

In u prossimu passu, pudete ancu cambià a password per l'utente è u so nome di visualizzazione. Fatto, avà u vostru utilizatore nantu à u computer ùn hè micca attaccatu à u servore Microsoft, cioè, un account locale hè adupratu.

Ulteriori informazioni

Oltre à e opzioni descritte, ci hè ancu un'upportu ufficiali di chiuderete cum'è pussibule un account Microsoft, cioè, ùn pò esse adupratu micca in alcunu dispositivi è prugrammi da sta impresa. A descrizzione dettagliata di u prucessu hè postata nantu à u situ ufficiale: //windows.microsoft.com/ru-ru/windows/closing-microsoft-account