Aprite i file PDF in ligna

Una carta di video hè un dispositivu chì necessita di un driver per u funziunamentu stabili di u sistema è e prestazione massima in ghjochi è prugrammi "pesanti". Quandu e novu versioni sò rilasciate, si consiglia di aggiornà u software per l'adattatore di grafica. L'aggiornamenti cuntene di solitu bug fixing, nuove funzioni sò aghjunte, è a compatibilità cù Windows è prugrammi hè migliorata.

Installà u driver per AMD Radeon HD 6670

U mudellu 6670 ùn pò micca esse chjamatu novu, perchè l'aghjurnamentu di driver ùn deve micca aspittà. Tuttavia, micca tutti i utilizatori finu a stallà a ultima liberazione di software, in u quale miglioranu a compatibilità cù e nuove versioni di Windows. È chì quellu chì ne hà bisognu dopu à una reinstallazione completa di u sistema operativo. Per questi e altri casi ci sò parechje opzioni per ricercà è stallà u driver in u sistema. Analisi ciascuna di elli.

Metodo 1: U situu di u Fabbricante

U modu più efficace è sicuru per stallà qualchi driver hè a ricerca di l'ultima o versione adatta stabile nantu à u situ ufficiale. AMD permette di truvà facilmente un software per qualsiasi di u vostru adattatore video.

Andate à u situ di AMD

  1. Andate à a pagina di download à u ligame di sopra è truvà u blocu "Selezzione di cuntrollu manuale". Inserite i so campi secondu l'esempiu:
    • Passu 1: Grafica desktop;
    • Passu 2: Radeon hd series;
    • Passu 3: Radeon HD 6xxx Series PCIe;
    • Passu 4: u vostru sistema operativo è a so profondità di bit.

    Una volta finitu, cliccate RISULTU DI DISPLAY.

  2. À a pagina successiva, assicuratevi chì i parametri cunnoscini u vostru. U mudellu HD 6670 hè listatu in a serie HD 6000, cusì u conducente si conforma in tuttu à a serie selezionata. Da i dui tippi di software, selezziunate è scaricate "Suite Catalyst Software".
  3. Dopu avè scaricatu, esegui u installatore. À u primu stadiu, pudete cambià a cartella di l'imballamentu o lasciate a strada di difettu premendu immediatamente "Install".
  4. Aspetta finu chì i schedari sò scompattati.
  5. U direttore di l'installazione di Catalyst hà un lanciu in u quale avete bisognu di cambià a lingua d'installazione o andate direttamente à u passu chì fate cliccando "Prossimu".
  6. In questa finestra, se vulete, pudete cambià a cartella induve u driver sarà installatu.

    Indettu ancu u tippu di installazione: "Veloce" o "Custom". In a prima versione, tutti i cumpunenti di u driver saranu installati è si propone di selezziunu in a maggior parte di i casi. L'installazione doganale pò esse utule in casi rari è fornisce una scelta sbagliata:

    • Driver di mostra AMD;
    • Driver audio HDMI;
    • AMD Catalyst Control Center;
    • AMD Installation Manager (a so installazione ùn pò esse annullata, per ragioni ovule).
  7. Dopu avè decisu nantu à u tipu di installazione, cliccate nantu à "Prossimu". L'analisi di a cunfigurazione accadrà.

    Utenti chì sò sceltu "Custom", ci vole à deselezzioni i cumpi indispusiti è cliccate torna "Prossimu".

  8. A finestra di l'accordu di licenza si aprite, in cui cliccate "Accetta".
  9. L'installazione di i cumpunenti cumincerà, durante a quale u schermu pò spegne assai volte. À a fine, hè necessariu riavvià u PC.

Se una sì l'opzione ti ùn s'accupa per qualchì ragu, procedi à familiarizzà si à l'altri metodi.

Metudu 2: Utilità AMD

Simili, pudete installà u lugiziale cù una utilità chì determina indipendentemente a scheda video installata è u sistema operativo installatu. A pratica di stallazione hè identica à u metudu precedente.

Andate à u situ di AMD

  1. Vai à u situ ufficiale di u custru cù u ligame sopra. Trova un blocu "A rilevazione automatica è l'installazione di u driver" e scarica u prugramma prumettu.
  2. Run u installatore. In stu stadiu, pudete cambià u parcorsu di u disimballu o vai in u passu successu cliccendu "Install".
  3. Aspettate finu à a fine di u disimballu.
  4. Aduprendu i termini di l'accordu di licenza cliccendu nantu à "Accettà è installa". Verificate a casella nantu à l'invio di statistiche è opzionale.
  5. Dopu a scansione di u sistema è GPU sarà offerta à sceglie "Installazione espressa" è "Installazione personalizzata". Sceglite l'opzione adatta, da u passu 6 di u Metudu 1.
  6. U amministratore di l'installazione di Catalyst hà da principià, per travaglià cun ellu, ripetite i punti 6-9 da u metudu precedente. A so sequenza serà leggermente diversa, postu chì u tippu di stallazione hè dighjà selezionatu, ma u principiu generale di stallazione resterà uguale.

Per ùn dì chì u metudu hè più conveniente di u primu, postu chì duvemu a stessa quantità di tempu, fora di l'absenza di un passu, induve l'utente deverà sceglie a versione di a scheda video è u sistema operativu - stu prutezzione determina tuttu stessu.

Metudu 3: Software Specializatu

Un modu conveniente per installà è aghjurnà i driver senza aduprà una ricerca manuale è un monitoru hè l'usu di prugrami speciali. Stu software riesce à scansione automatica di i componenti di PC è l'aggiornamentu obsoleti è l'installazione di i piloti mancanti.

Sò più pratici d'usu dopu a reinizessione di Windows - in questu casu, basta à gestisce u prugramma da una unità flash USB è installà u software necessariu. Tuttavia, pudete travaglià cù tali prugrammi in qualunque tempu, sia per l'aggiornamentu di software complessi, sia per l'installazione individuale di u driver di scheda video AMD Radeon HD 6670.

Leggi ancu: Software per l'installazione è l'aggiornamentu di i driver.

U prugramma di punta in sta direzzione hè DriverPack Solution. Hè facile à aduprà è hè dotatu di una basa di software larga. Pudete leghje u nostru articulu separatu nantu à u so usu o aduprà qualunque analogue ti piace guardendu a lista di prugrammi in u link sopra.

Leggi ancu: Cumu aduprà DriverPack Solution

Metudu 4: ID di dispositiva

Qualunque componente di u computer hè dotata di un còdice personale chì permette di esse identificatu. U situu, pudete truvà facilmente u driver di a vostra scheda video è scaricarlo, tenendu in considerazione a profondità di bit è a versione di u sistema operativu. Questu ID hè ricunnisciutu à traversu "Manager di dispositivi", ma per avè un tempu di risparmiu, puderete u copiu da a linea sottu.

PCI VEN_1002 & DEV_6758

Stu codice hè inseritu in u campu di ricerca nantu à u situ, chì serve da archiviu di driver. Tuttu u vostru aghju di fà hè di sceglie a versione di Windows cun a profondità di bit è scarica u driver. À propiu sì, in stu modu, pudete scaricà micca solu l'ultime aggiornamentu, ma ancu versioni precedenti. Questu pò esse necessariu s'ellu questu duvintu si rifiuta di travaglià stabile in u vostru computer. Leggi più nantu à truvà un driver in questo articulu in un articulu separatu.

Leggi più: Cumu trovu un driver da ID

Metudu 5: Strumenti di Windows

Un modu micca efficiente, ma possibili di stallà hè di aduprà Task Manager. Usendu una cunnessione Internet, verifica a versione attuale di u driver per a scheda video. Spessu, ùn pò micca fà oghje l'aggiornu, ma in mancanza di software, pò scaricarlo. Pudete familiarizzà cù stu metudu d'installazione cù u ligame sottu.

Per di più: Installazione di u driver in u strumentu standard di Windows

Questu articulu hà rivisitu i modi fondamentali per installà i driver per a scheda grafica AMD Radeon HD 6670. Scegli l'opzione chì più si adatta à i vostri bisogni è aduprala.