Come disattivà l'aghjume di Google Chrome

U navigatore Google Chrome installatu nantu à u vostru computer hà veramente automaticamente verifiche è scarica l'aggiornamenti, s'ellu hè dispunibule. Questu hè un fattore pusitivu, ma in certi casi (per esempiu, u trafficu assai limitatu), l'utente possa dà bisognu di disattivà l'aggiornamenti automatici à Google Chrome è, se u navigatore hà ancu furnitu tale opzione, allora in versioni recenti ùn esiste più.

In questu tutorial, ci sò modi per disattivà l'aghjurnamentu di Google Chrome in Windows 10, 8 è Windows 7 in vari modi: prima, pudemu annullà completamente l'upirullamentu di Chrome, dopu, pudemu fà chì u navigatore ùn ricercarà micca (è per quessa quandu u bisognu. Forse interessatu in: U megliu navigatore per Windows.

Disattivazione cumunale di l'aghjurnamentu di Google Chrome

U primu metudu hè u più faciule per i principianti è blocca completamente a capacità di adeguà Google Chrome finu u mumentu in cui annullà i vostri cambiamenti.

I passi per disattivà l'aggiornamenti in stu modu saranu i seguenti.

  1. Andate in a cartella cù u navigatore Google Chrome - C: Pile di programma (x86) (o C: Programmi di u Google )
  2. Rinominà a cartella Aggiornamentu in un'altra cosa, per esempiu, in Update.old

Questu cumpleta tutte l'azione - l'aggiornamenti ùn ponu micca esse installatu nè automaticamente o manualmente, ancu s'è andate in Aiutu - Circa u navigatore Google Chrome (questu hè visualizatu cum'è un errore di l'incapacità di verificà se l'upperamentu).

Dopu avà eseguitu questu azione, vi raccomandu ancu di andà à u Task Scheduler (cumincià à digità in a ricerca di Windows 10 barra di u barra o di u menu di avvicinamentu di Windows 7 Task Scheduler), è dopu disattivà e task di GoogleUpdate quì, cum'è in a screenshot sottu.

Disattivate l'aggiornamenti automatici di Google Chrome cù Editor Editor o gpedit.msc

U secondu modu di configurazione di l'aggiornamenti di Google Chrome hè ufficiali è più complicatu, descrittu in a pagina //support.google.com/chrome/a/answer/6350036, mi spieguelu in un modu più comprensibile per un utilizatore cumunale di lingua russa.

Pudete annullà l'aggiornamentu di Google Chrome in stu metudu cù u editor di regole di gruppu locale (dispunibule solu per Windows 7, 8 è Windows 10 Pro è altru) o cù l'editor di u registru (dispunibule ancu per e edizioni di OS).

Disattivà l'aggiornamenti cù l'editor di Politiche di Gruppi Locali consisterà di i passi chì seguite:

  1. Andate in a pagina in alto nantu à Google è scaricate l'archiu cù i mudelli di politica in u formatu ADMX in a sezione "Raccupà u Modellu di Gestione" (u secondu paragallu - scarica u mudellu di Administrate in ADMX).
  2. Spacchite questu archiviu è copia u cuntenutu di u cartulare GoogleUpdateAdmx (micca a cartella stessa) à u cartulare C: WindowsDefinitions di Windows
  3. Avè l'editor di e regule di gruppu locale, per fà quessa, premete i tasti Win + R nantu à a tastiera è tippu gpedit.msc
  4. Andate in a sezione Configurazione di u computer - Modelli amministrativi - Google - Google Update - Applicazioni - Google Chrome 
  5. Fate dopu cliccate nantu à u parametru di installazione Permette, selezziunelu à "Disabled" (s'ellu ùn hè micca fattu, allora l'aggiornamentu pò esse installatu in "About the browser"), applica i parametri.
  6. Fate dopu cliccate nantu à u parametru Aggiorna Politica di l'aggiornamentu, selezziunelu à "Enabled", e in u campu di Politica impostatu "Updates disabled" (o se volete cuntenite à riceve l'aggiornamenti durante a verifica manuale in "About browser", setate u valore "Manual updates only" . Aferite i cambiamenti.

Fatto, dopu quest'upirazione ùn sarà micca installatu. In più, vi prupone di rimuovere i task "GoogleUpdate" da u pianificatore di attività, cum'è descrittu in u primu metudu.

Se l'editor di e regule di gruppu lucale ùn hè micca dispunibile in a vostra edizione di u sistema, allora pudete disattivà l'aggiornamenti di Google Chrome cù u editor di Registro di manera:

  1. Avviate l'editor di registru premendu i tasti Win + R è digitendu regedit è poi premendu Invescia.
  2. In u editore di u registru, andate à HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Politiche, creete una sottusezzione in questa sezione (cliccendu nantu à Politiche cù u direttu cliccate) Googleè in u sensu Aggiornamentu.
  3. Dentru sta sezione, creà i parametri DWORD seguenti cù i valori chì seguitanu (sotto a screenshot, tutti i nomi di parametru sò date).
  4. AutoUpdateCheckPeriodMinutes - valore 0
  5. DisableAutoUpdateChecksCheckboxValue - 1
  6. Installazione {8A69D345-D564-463C-AFF1-A69D9E530F96} - 0
  7. Aggiorna {8A69D345-D564-463C-AFF1-A69D9E530F96} - 0
  8. Se avete un sistema di 64-bit, fate i passi 2-7 in sezione HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE WOW6432Node Politiche

Questu puderà fermà l'editor di u registru è nant'à u tempu eliminà i task di GoogleUpdate da u Task Scheduler di Windows. L'aggiornamenti di Chrome ùn duveranu micca esse installati à l'avenimentu, a menu di rinunzià a tutte e modifiche fatte.