Cumu uttene diritti di amministratore in Windows 7

U sistema operativu di Windows 7 furnisce una grande serie di impostazioni per personalizà a spaziatura di u travagliu è simplificà u travagliu cun ellu. Tuttavia, micca tutti l'utenti avianu diritti di accesso à edità. Per assicurà a sicurezza di u travagliu in un computer in u sistema operativu di Windows, esiste una distinzione chiara tra i tipi di conti. Per difettu, si propone di creà conti cu i diritti di accesso normali, ma chì si face chì u computer abbia bisognu di un altru amministratore?

Questu deve esse fattu sulu solu se sì sicuru chì un altru utilizatore pò esse riguardatu cù u cuntrollu di e risorse di sistema è ùn allora micca "rumpiri" qualcosa. Per ragioni di sicurezza, hè cunsideratu di fà cambiamenti dopu à e misure necessarie per ritornà indietro, lascendu sulu un solu utilizatore cù diritti elevati nantu à a macchina.

Cumu fà qualunque utilizatore un amministratore

Un account chì hè statu creatu à l'iniziu cume l'installazione di u sistema operativu hà già questi diritti, hè impossibile abbassà a so priorità. Stu cuntinuu cuntene a gestisce i livelli di accessu per l'altri utilizatori. Basatu nantu à quì sopra, pudemu cuncipitu chì, per riprudà l'istruzzioni sottu, u livellu attuale di l'utente devia permessu di cambiamenti, cioè di diritti di amministratore. L'azione hè fatta cù e funzioni incorporate di u sistema operativu, l'usu di software di terze parti ùn hè micca necessariu.

  1. In u angulu in menu àutu avete cliccatu nantu à u bottinu. "Start" sinistra clic una volta. À u fondu di a finestra chì si apre, ci hè una stringa di ricerca, bisogna entrà una frase quì. "Facendu cambiamenti à i conti" (Pude copia è incolla). Di sopra à l'unica opzione apparirà, avete bisognu di clicà nantu à quessa.
  2. Dopu avè selezionatu l'opzione di menu proposta "Start" si aprirà a nova finestra, in a quale tutti l'utenti chì esistenu attualmente in stu sistema operativu sò visualizati. U primu hè u conti di u pruprietariu di u PC, u so tippu ùn pò esse reassegnatu, ma questu pò esse fattu cù tutti l'altri. Truvate unu chì vulete cambià è cliccate nantu à quessa.
  3. Dopu avè selezionatu un utente, u menu per edità stu account aprirà. Sò interessati à un articulu specificu "Change Change Type Type". Truvate à u fondu di a lista è cliccate nantu à quessa.
  4. Dopu cliccatu, l'interfaccia si aprirà, ti permette di cambià u tipu di account di l'utente di Windows 7. U cambiu hè molto semplice, ci sò solu 2 elementi "Accessu Normale" (per difettu per gli utenti creati) è "Amministratore". Quandu a finestra hè aperta, u switch hè già un parametru novu, dunque serà necessariu confirmà a scelta.
  5. Ora, u cuntrattu editatu hà i stessi diritti di accesso chì l'administratore ordinariu. Se cambiate e risorse di sistema di Windows 7 à altri utenti, puru chì seguite e istruzioni di sopra, ùn avete micca bisognu di inserisce a password di l'amministratore di sistema.

    Per evità perturbà u sistema operativu in casu di prugrammi maliciosi chì ghjunghjenu in l'ordinatore, si consiglia di prutege i conti di l'amministratore cù e forti password è selezziunate cù cura i utilizatori chì anu i privilegi elevati. Se l'assegnazione di un livellu accessu hè necessaria per un travagliu di sola volta, hè raccomandatu di restituire u tippu di u contu torna à a conclusione di u travagliu.