Comu sapete, in ogni sezione di u discu duru, pudete aduprà l'uttrenu di u sistema operativu o prugrammi di terze parti per creà un discu duru virtuale. Ma ci pò esse tale situazione chì vi hà bisognu di rimuovere questu oggettu per liberà spaziu per altri scopi. Sapemu chì cuminciò à fà questu travagliu in diversi modi nantu à un PC cù Windows 7.
Vede ancu: Cumu creà un discu virtuale in Windows 7
Cume per rimuovere un discu virtuale
In quantu à creà un discu virtuale in Windows 7, è per a so eliminazione, pudete aduprà dui gruppi di metodi:
- strumenti di sistema operativu;
- prugrammi di terze parti per travaglià cù unità di discu.
Dopu avemu parlà nantu à dui di sti opzioni in più dettu.
Metudu 1: Aduprà software di terza parte
Prima, studiamu a possibilità di eliminà un discu virtuale cù l'applicazioni di terze parti. L'algoritimu di e azzioni sarà descrittu in l'esempiu di u prugrammu più diffuso per l'elaborazione di unità di discu - DAEMON Tools Ultra.
Scaricate DAEMON Tools Ultra
- Lanciate DaEMON Tools è cliccate nantu à l'elemento in a finestra principale "Store".
- Se l'oggetto chì vulete eliminà ùn hè micca visualizatu in a finestra chì si aprirà, cliccate puru u dirittu nantu à esse (PKM) è da a lista chì si vede, selezziunate "Aggiungere immagini ..." o ghjustu aduprà a combinazione di tasti Ctrl + I.
- Questu aprirà u file di shell. Naviga versu u cartulare induve u discu virtuale cun l'estensione VHD standard hè situatu, selezziunu e cliccate "Apertu".
- L'immagine di u discu apparirà in l'interfaccia di DAEMON Tools.
- Se ùn sapete ancu in quale cartulare si trova u discu virtuale, pudete sgiccià da sta situazione. Cliccate PKM in a zona di l'interfaccia centrali di a finestra in a sezione "Images" è selezziunate "Scansione ..." o aduprà a combinazione Ctrl + F.
- In blocu "Tipi di immagini" cliccà una nova finestra "Marcà tutti".
- Tutti i nomi di tippu di l'imagine saranu marcati. Poi cliccate "Rimuovi tutti".
- Tutte e marche saranu rimossi. Ora spiccà solu l'elemento. "vhd" (Questu hè l'estensione di u discu virtuale) è cliccate Scansione.
- U prugramma di ricerca di immagini sarà lanciata, chì puderà piglià un tantu tempu. U prugramma di scansione hè visualizatu cù un indicatore graficu.
- Dopu a scansione hè finita, un elencu di tutti i dischi virtuali chì sò in u PC saranu visualizzati in a finestra DAEMON Tools. Cliccate PKM su quellu elementu da sta lista chì volete cancellà, è selezziunate "Elimina" o aduprà a battitura Del.
- In a finestra di dialogu chì si vede, selezziunate a casella "Rimuvi da Catalogo di Fotomassi è PC"è poi cliccate "OK".
- Dopu à quessa, u discu virtuale sarà cancellatu non solu da l'interfaccia di u prugramma, ma ancu appena da u computer.
Lezione: Cumu aduprà DAEMON Tools
Metudu 2: "Gestione di dischi"
U mezu virtuale pò esse eliminatu senza l'usu di software di terze parti, usando solu l'utili nativi di Windows 7 chjamatu "Gestione di dischi".
- Cliccate "Start" è spostà à "Pannello di cuntrollu".
- Andà à "Sistema è Sicurezza".
- Cliccate "Amministrazione".
- In u listinu, truvate u nomu di l'attrezzatura "Gestione Computer" è cliccate nantu à ellu.
- A parte sinistra di a finestra chì si apre, cliccate "Gestione di dischi".
- A lista di partizioni di u discu duru si apre. Trova u nome di u mezu virtuale chì vulete trincà. Oggetti di stu tipu sò evidenziati in turchese. Cliccate nantu à sta PKM è selezziunate l'elemento "Cancella u Volum ...".
- Una finestra si aprà, affissà l'infurmazione chì, se a pratica hè cuntata, i dati in l'oggiu saranu distrutti. Per inizià u prucessu di disinstallazione, cunfirmate a vostra decisione cliccendu "Sì".
- Dopu à quessa, u nomu di u trasportatore virtuale scapparà da a parte superiore di a finestra di adesione. Dopu, scendite à u fondu di l'interfaccia. Trova l'ingressu chì si riferisce à u volume remote. Sì ùn cunniscite micca ciò chì avete bisognu, pudete navigà per dimensioni. Ùn hè micca à a destra di questu oggettu u statu: "Ùn hè micca distribuitu". Cliccate PKM cù u nomu di stu trasportatore è selezziunate l'opzione "Disconnetti ...".
- In a finestra chì compare, selezziunate a casella accanto à "Elimina ..." è cliccate "OK".
- I media virtuali saranu sguazzati in tuttu è permanente.
Lezione: funzione di Gestione di Dischi in Windows 7
L'unità virtuale creata in precedenza in Windows 7 pò esse eliminata cun l'interfaccia di prugrammi di terze parti per travaglià cun media dischi o aduprà u sistema snap-in integratu "Gestione di dischi". L'utente pò sceltu una opzione di rimozione più adatta.