Auscinità di un numeru à una putenza hè una azzione matematica standard. Hè adupratu in vari calcoli, sia per scopi educativi, sia in pratica. Excel hà strumenti integrati per u calculu di stu valore. Vedemu cumu si usa in vari casi.
Lezione: Cume mette un segnu di graduatu in Microsoft Word
Auscinità di numeri
In Excel, ci sò parechje maniere di alzà un numeru à una putenza à u tempu. Questu pò esse fattu cù l'aiutu di un simbulu standard, di una funzione o applicendu certi, opzioni nu ordinariu, opzioni.
Metudu 1: erection cù u simbulu
U modu più impurtante è cunniscitu di esponentiation di un numeru in Excel hè aduprà u simbulu standard. "^" per questi scopi. U mudellu formule per l'erezione hè u seguitu:
= x ^ n
In sta formula x - Questu hè un numeru di costruzione n - u gradu di l'erezione.
- Per esempiu, per alzà u numeru 5 à a quarta potenza, fà a voce chì seguita in qualunque cella di u fogliu o in a barra di formula:
=5^4
- Per calculà è visualizà i so risultati nantu à u schermu di u computer, cliccate nantu à u bottinu. Enter in a tastiera. Come si vede, in u nostru casu particulare, u risultatu hè uguale a 625.
Sì a custruzzioni hè parte di un calculu più cumpletu, allora a pratica hè fatta secondu e liggi generali di matematica. Hè cusì, per esempiu, in l'esempiu 5+4^3 immediatamente Excel esegue l'esponentiation à u putere di 4, è dopu aghju.
In più, utilizendu l'operatore "^" Hè pussibule di custruà micca i numeri ordinarii, ma dinò i dati cuntinuti in un intervinu specificu di un strettu.
Aghju u cuntenutu di a cella A2 à u sestu gradu.
- In qualunque spaziu libaru in u strulu scrive u espressione:
= A2 ^ 6
- Pressu u pulsante Enter. Comu pudete vede, u calculu hè fattu bè. Siccome u numeru 7 era in a cellula A2, u risultatu di u calculu era 117649.
- Se vulemu amparà in a stessa misura una colonna di numeri numeri, allora ùn hè micca necessariu scrittu una formula per ogni valore. Basta à scrive per a prima fila di a tavula. Dopu avete bisognu di spostà u cursore in u angulu in dirittu inferiore di a cella cù a formula. Un marker di riempimentu compare. Frenate u bottinu sinu di u mouse è trascinatelu finu à u fondu di a tavula.
Comu pudete vede, tutti i valori di u intervallu desideratu sò stati alzati à u putere specificatu.
Stu metudu hè cusì simculu è cunsideru cum'è possibile, è hè cusì populare in l'utili. Chì hè adupratu in a stretta maggioranza di i calculi di casi.
Lezione: Operà cun formule in Excel
Lezione: Cume à fà autocompleta in Excel
Metudu 2: aduprà a funzione
In Excel ci hè ancu una funzione speciale per svolgere stu calculu. Hè chjamatu - DEGREE. A so sintassi hè cumpratta:
= DEGREE (numero, gradu)
Considerà u so usu nantu à un esempiu specificu.
- Facemu clic nantu à a cella induve avemu intenzione di affissà u risultatu di u calculu. Pressu u pulsante "Inserisci funzione".
- Apre Wizard di Funzione. In a lista di l'elementi cercemu un discu. "DEGREE". Dopu avemu trovu, selezziunu e cliccate nantu à u pulsante "OK".
- A finestra d'argumentu si apre. Questu operatore hà duie argumenti - u numeru è u gradu. E cum'è a prima argumentazione pò fà, sia valore numericu, è una cella. Hè cusì, azzioni sò eseguite per analogia cù u primu metudu. Se u primu argumentu hè l'indirizzu di a cella, allora ghjustu mette u cursore di a mouse in u campu "Numero"e poi cliccate nantu à a zona desiderata di u zuccaru. Dopu à quessa, u valore numericu memoratu in esse hè affissatu in u campu. In teoricu in u campu "Degree" L'indirizzu di a cella anu ancu aduprà cume un argumentu, ma in pratica hè raramente applicabile. Quandu tutti i dati sò inseriti, per fà u calculu, cliccate nantu à u bottinu "OK".
Dopu, u risultatu di u calculu di sta funzione hè affissatu in u locu destinatu à a prima tappa di l'azione descritta.
In più, a finestra di l'argumentazione pò esse chjamata andendu ind'a tab "Formule". Nantu à u strumentu, cliccate u pulsu "Matematica"situatu in a casella di attrezzi "Biblioteca di funzioni". In a lista di l'elementi dispunibili avete bisognu di selezziunà "DEGREE". Dopu à quessa, a finestra di l'argumenta di sta funzione principia.
Utenti chì anu avutu una certa esperienza ùn anu micca chjamà Wizard di Funzione, è basta inserite a formula in a cella dopu à u segnu "="sicondu a so sintassi.
Stu metudu hè più cumplicatu di quellu precedente. U so uttenu pò esse ghjustificatu se u calculu deve esse fattu in i limiti di una funzione composita chì consiste in parechji operatori.
Lezione: Statu di wizard di Excel
Metudu 3: esponentiation da a radice
Benintesa, questu metudu ùn hè micca abbastanza normale, ma pudete ancu ricorrerà à essa se avete bisognu di custruisce un numeru à a putenza di 0.5. Analisà stu casu cù un esempiu concretu.
Avemu bisognu di alzà 9 à u putere 0, 0, altrimenti, à ½.
- Selezzi a cellula in cui u risulte sarà visualizatu. Cliccate nantu à u bottinu "Inserisci funzione".
- In a finestra chì si apre Maestri di funzioni circà per un articulu ROOT. Selezziunu e cliccate nantu à u pulsante. "OK".
- A finestra d'argumentu si apre. Argumentazione di una funzione unica ROOT hè un numeru. A funzione stessa esegue l'estrazione di a radice quadrata di u numeru entratu. Ma, sicuru chì a radice quadrata hè identica à esse elevata à a putenza di ½, allora questu opzione hè giusta per noi. In u campu "Numero" inserite u numeru 9 è cliccate nantu à u pulsante "OK".
- Dopu à quì, u risultatu hè calculatu in a cella. In stu casu, hè uguale a 3. Hè questu numeru chì hè u risultatu di a cresce 9 à a putenza 0,5.
Ma, naturalmente, anu ricurghjitu à stu metudu di calculu abbastanza raramente, aduprendu variazzioni più chjamate è intuitive di capimurazioni intuitive.
Lezione: Cume calculà a radice in Excel
Metudu 4: Scriviri un Numru cun un Duttori in una Cella
Questu metudu ùn prevede micca i calcoli per a custruzzioni. Hè applicabile sulu solu chì avete bisognu di scrive un numeru cù una graduazione in a cella.
- Formattate a cella per esse scritta in furmatu di testu. Selezziunu. Esiste in i tabulazione em "Casa" nant'à u strumentu in u blocu di strumentu "Numero", cliccate nant'à u lista di sceglie di selezzione di formatu. Cliccate nantu à l'elemento "Text".
- In una cella, scrivite u numeru è u so gradu. Per esempiu, se avemu bisognu di scrive tre à u secondu gradu, allora scrivemu "32".
- Mette u cursore in una cella è selezziunà solu a seconda cifra.
- Chiavetta Ctrl + 1 chjamà a finestra di formattazione. Piazzà una marcata vicinu à u parametru "Superscrittu". Pressu u pulsante "OK".
- Dopu queste manipolazioni, u numeru specificatu cù u gradu hè visualizatu nantu à u schermu.
Attentu! Benchè u numeru in u gradu hè visualizatu visivamente in a cella, Excel tratta questu cum'è testu pianu, micca un'espressione numerica. Dunque, questu opzione ùn pò esse usata per i calcoli. Per questi scopi, un registru di gradi standard hè adupratu in stu prugramma - "^".
Lezione: Cumu cambià u formatu di cellula in Excel
Comu pudete vede, in Excel ci sò parechje maniere di alzà un numeru in una putenza. Per sceglie una opzione specifica, prima di tuttu, avete bisognu di decideru ciò chì avete bisognu di una espressione. Se avete bisognu di fà una build per scrive una espressione in una formula o solu per calculà un valore, allora hè megliu à scrive "^". In certi casi, pudete aduprà a funzione DEGREE. Se avete bisognu di alzà u numeru à a putenza di 0,5, allora ci hè una possibilità di aduprà a funzione ROOT. Se l'utente quessa mostra una visione di potenza senza azzioni computazionali, allora a formattazione vene à u salvu.