Nantu à i dispositivi cù a piattaforma Android, per difettu, u stissu fonti hè usatu in ogni locu, qualchì volta cambianu solu in certe applicazioni. In questu casu, per via di parechji strumenti di un effetti simile, si pò truvà in relazione à ogni sezione di a piattaforma, cumprende e partizioni di sistema. Come parte di l'articolo, pruvaremu di parlà di tutti i metudi dispunibili in Android.
Sostituzione di u font in Android
Dopu, prestu attenzione à tutte e caratteristiche standard di u dispositivo in sta piattaforma, è strumenti indipendenti. Tuttavia, indipendentemente da l'opzione, solu i fonti di sistema pò esse cambiati, mentri in a maggior parte di l'applicazioni restanu senza modifiche. Inoltre, un prugramma di terze parti hè spessu incompatibile cù alcuni mudelli di smartphone è tablet.
Metudu 1: Impostazioni di u sistema
U modu più faciule hè di cambià u font in Android cù l'impostazioni standard, selezendu una di e scelte preinstallate. U vantaghju essenziale di stu metanu ùn hè micca solu simplicità, ma ancu a capacità di adeguà a taglia di u testu in più di u stile.
- Vai à principale "Impostazioni" dispositivi è selezziunate una partizione "Mostra". In mudelli diversi, l'oggetti pò esse situatu diversamente.
- Una volta in a pagina "Mostra"truvate è cliccate nantu à a linea "Font". Deve esse situatu à l'iniziu o in u fondu di a lista.
- Un listinu di parechje opzioni standard cù una forma di anteprima sarà ora presentatu. Optionalmente, pudete scaricà quelli novu premendu "Download". Selezziunate a scelta adatta per salvà, cliccate "Fatti".
A differenza di u stilu, e dimensioni di testu ponu esse personalizate nantu à ogni dispositiu. Si pò adeguà à stessi parametri o in "Opportunità Speciali"Hè dispunibule da a sezione principali.
L'uniculu è u principale fattu hè venitu à a mancanza di tali strumenti in a maiò parte di i dispositivi Android. Spessu sò forniti solu da certi pruduttori (per esempiu, Samsung) è sò dispunibuli per mezu di l'usu di un shell standard.
Metudu 2: Opzioni di u lanciatore
Questu metudu hè u più vicinu à e impostazioni di u sistema è hè di aduprà l'utili nant'à ogni cuntru installatu. Descrivemu a procedura di cambiamentu cù un solu lanciatore da esempiu. "Vai"mentre nantu à l'altri a pratica differisce micca.
- In a schermata principali, tocca u pulsante centrale in u pannellu sottu per andà à u listinu cumpletu di l'applicazioni. Qui ci vole à aduprà l'icona "Impostazioni di u lanciatore".
In alternativa, pudete chjamà u menu in a pizzeria di u menù in a schermata iniziale è cliccate nantu à l'icona "Loncher" in u basse sinistra.
- Da a lista chì si vede, cerca è tocca nantu à l'elemento "Font".
- A pagina chì si apre offre una maghjina di opzioni per a personalizazione. Quì avemu bisognu di l'ultimu articulu. "Sceglite Fontu".
- Dopu sarà una nova finestra cù più opzioni. Selezziunu unu di elli per applicà cambiamenti immediatamente.
Dopu avè premutu u bottinu Font Font L'applicazione inizierà analizzà a memoria di u dispositiu per i schedari compatibili.
Dopu a ricunniscenza, ponu ancu aduprà u rolu di a fonte di sistema. Tuttavia, tutte e modifiche si applicanu solu à l'elementi di u lanciatore, lascendu in parte a sezioni standard intatte.
U svantaghju di stu metanu hè a mancanza di impostazioni in alcune varietà di u lanciatore, per esempio, u fontu ùn pò esse cambiatu in Nova Launcher. In listessu tempu, hè dispunibile in Go, Apex, Holo Launcher è altri.
Metudu 3: iFont
L'applicazione iFont hè u megliu modu per cambià u font in Android, perchè cambia quasi tutti i elementi di l'interfaccia, necessitendu solu i diritti di RADU, invece. Questu esigenza pò esse aggiratu solu sì avete adupratu un dispositivo chì ti permette di cambià stili di testu per difettu.
Vede ancu: Getting Root rights on Android
Scaricate iFont gratuitamente da u Google Play Store
- Aprite l'applicazione scaricata da a pagina ufficiale è andate immediatamente à la tabulazione "Miu". Qui ci vole à aduprà l'elemento "Impostazioni".
Cliccate nantu à a linea "Modifica Modusu Font" è in a finestra chì si apre, selezziunate a scelta adatta, per esempio, "Modu sistema". Questu deve esse fattu per chì più tardi ùn ci sia più prublemi cù l'installazione.
- Ora torna à a pagina "Raccomandatu" è verificate a lista enorme di fonti dispunibili, aduprendu filtri per a lingua cum'è necessariu. Per piacè avà notatu chì, per scopre correttamente in un smartphone cù un'interfaccia russa, u stile deve avè un tag "RU".
Nota: i fonti manuscritti ponu esse un prublema da a littura poveru.
Avendu decisu per una scelta, vi puderete vede un tipu di u testu di una dimensione diversa. Ci hè dui tabs per questo. "Anteprima" è "Vede".
- Dopu avè premutu u bottinu "Download", cumincerà à scaricà i lima à u dispositiu da Internet.
- Aspettate u tempu di u scaricatu è cliccate "Install".
- Avà bisognu à cunfirmà l'installazione di u novu font è aspettà a fine di a configurazione. Rinvià u dispositiu è questu prucedimentu hè consideratu cumplessu.
Cume un esempiu di cunniscenza, fighjate à cume questu aspettu di l'interfaccia tene bè chì dopu a ripartizione di u smartphone. Nota quì chì solu e parti chì anu i so propri parametri di fontu indipendenti da Android restano immutati.
Di tutte e cose cunsiderate in l'articolo, hè l'applicazione iFont chì hè ottimale per aduprà. With it, pudete facilmente mudificà u stilu di e iscrizioni nantu à Android 4.4 o supranu, ma ancu capace di adattà a taglia.
Metudu 4: Sostituzione manuale
A differenza di tutti i metudi descritti in precedenza, stu metudu hè u più cumplettu è u menu sicuru, chì si tratta di cambià manualmente i schedari di sistema. In questu casu, l'unicu requisitu hè qualsiasi direttore per Android cun ROOT-diritti. Aduprà l'applicazione "ES Explorer".
Scaricate "ES Explorer"
- Scaricate è installate un manager di file chì vi permette di accede à i file cun diritti di root. Dopu, dopu, apriselu è in qualunque situ pratiziu creà una cartella cù un nome arbitrariu.
- Scaricate u font in u formatu TTF, metti in u cartulare aghjuntu è tenite a linea cù un per dughjuli. A u pannellu chì si presenta in u fondu, tocca Rinominà, dà à u schedariu un di i nomi chì seguenti:
- "Roboto-Regular" - Stile di solitu, adupratu littalmente in ogni elementu;
- "Roboto-Bold" - cun essa, hà fattu firmi di grassu;
- "Roboto-Italic" - utilizzatu quandu si vene in corsu.
- Pudete creà solu un fontu è rimpiazzià per ognuna di e opzioni o cullà 3 subitu. Cusì, selezziunate tutti i file è cliccate. "Copia".
- Successivamente, espandite u menu principale di u cullettore di file è andate in a directory radice di u dispositiu. In u nostru casu, avete bisognu di cliccà "Conservazione Locale" e sceglite un articulu "Dispositiu".
- Dopu à ciò, seguite a strada "Sistema / Fonti" è in a cartella finale tocca Incolla.
A rimpiazzata di i file esistenti deverà esse cunfirmata cù a finestra di dialogo.
- U dispositiu bisognu esse riaviatu affinchì i cambiamenti entranu in vigore. Se aghju fattu tuttu u correttu, u fontu sarà rimpiazzatu.
Da veda notà chì, in più di i nomi chì ne sò indicati, ci sò ancu altre varianti di stile. E ancu quandu sò raramente aduprati, cun tale rimpiazzamentu in qualchi lochi, u testu pò rimanere standard. In generale, se ùn avete micca un'esperienza in u travagliu cù a piattaforma in questione, hè megliu per limità a metodichi più semplici.