Scaricate è installate i driver per a stampante Samsung SCX 4220.

A cumpagnia Native Instruments hè ben nota in u campu di a musica prufessiunale, è a so idea hè usata da parechji musicisti di u mondu sanu. Sotto u nome di sta marca ci sò strumenti reali (materiali) per compositori, beatmakers è DJ, è dinò assai strumenti virtuali, cumprendu plug-in avanzati VST è workstone standalone. Traktor Pro si riferisce à l'ultimu. Ciò hè un prugramma prughjettu per i Dj, chì trova a so applicazione in u locu di casa è in studio, ma dinò nant'à u postu per spettacelli in diretta è serie.

Tractor Pro hè un potente prugramma per mescolà è creà remix di alta qualità. Contenutu in u so arsenale parechje funzioni utili è un certu effetti di unica per l'elucidazione di u sughjettu è mischji in generale. Da dì chì numerosi DJ prufessiunali aduprà attivamente sta postazione di travagliu, ma ancu utenti inesperti chì anu avè almenu un'esperienza minimu di DJing ùn avè certamente difficoltà cù u so sviluppu. Pudete loda à stu pruduttu di software per un lungu tempu, ma sarà assai più interessante avè cunniscitu cù e so caratteristiche principali.

Aduprà familiarità: Software per creà musica

Console di ghjocu multifunzionale

Quandu lanciate per primu Traktor Pro, u prugramma chjama l'utente à configurà lu è seleziona u numeru di mazzi / console chì si pò visualizà. In generale, l'usu hà quattru controlli di gioco multifunzionali per travaglià cù composizioni musicali è creà i so proprii mixes.

Emulazione Allen & Heath Xone

Allen & Heath Xone hè un mixer di club popolari chì supporta quattru canali. Tractor Pro pò emulà lu, vale à dì chì dà à l'utente un omologu virtuale per questu strumentu.

Effetti di trasformazione sonora

In u so arsenale, stu postu di lavoro cuntene parechji di i so propri effetti, chì furniscenu à u DJ cum'è possibilità virtualmente illimitata di travaglià cù u sonu è di migliorà a so qualità.

Questu include ancu una numeru di equalizzatori intercambiabili, un limitatore tri-banda integratu, un filtru personalizabile, è più.

Imposta di ritardu

Tractor Pro permette di definisce un ritardu di u mumentu di ripruduzione, di cumunamentu o di arresti, per pulsu è per molte altre funzioni.

Prucitazione pre-ascolta

Esercizi di effetti elaborati in Traktor Pro, pudete pre-ascoltà ciascun canale induve sò diretti.

Catturamentu audio

U prugramma pò catturà l'audio da ogni sorgente dispunibile cunnessu à u computer. Questu hè particolarmente pratice micca solu per creà rapidamente mischji, ma ancu per ricercà / crea campioni da vari cumpunimenti musicali.

Supportu di biblioteche ITunes

A postazione di travagliu da Native Instruments furnisce un browser pratico per ricercà è aprite i file audio, in u quali l'utente possa specificà u percorso per ogni cartella di u PC. In più, Traktor Pro supporta u travagliu cù a biblioteca di iTunes, da u quali pudete ancu aghjuntu tracce in u prugramma è aduprate per creà miscele uniche.

Esecuzioni live

Tractor Pro hè ancu focu sia nantu à i travagli in casa cù u sonu è per e performance live, chì hè di gran impurtanza per ogni DJ. Da rimarcà chì e possibilità di sta postazione di travagliu in sessioni live è set di DJ sò assai più larghe chè quelle di Ableton, chì hà scrittu in precedenza.

U supportu di l'attrezzatura

Quandu avete principiatu per prima a postazione di travagliu, l'utente hè incaricatu di effettuà a messa in configurazione è d'indicà quale impianti di DJ usa. Stu prugramma sustene u travagliu cù vari cuntrollu, miscelatori, console. Tuttu quellu hè u praticu accussì è, tantu impurtante, per esse utilizzatu efficacemente micca solu quandu crei miscele è insiemi in casa, in computer, ma ancu in spettacoli in diretta, chì parechji DJ famosi facenu chì apprezenu in realtà l'idea di Native Instruments.

Oltre à l'attrezzatura da i pruduttori elencati direttamente in a tappa di a messa in opera, u prugramma supportanu altri dispositivi.

Vantaggi di Traktor Pro

1. Un interfaccia intuitiva chì tutti chì sà almeno cunniscendu superficialmente cun DJing puderanu amandà immediatamente.

2. Praticà u cuntrollu da a tastiera è u mouse, cume da l'apparecchiatura a piena dj.

3. A capacità di aduprà u prugramma per spettacelli in diretta.

4. A presenza di parechji manuali stampati è video di furmazione.

Inconvenienti Tractor Pro

1. L'assenza di a lingua russa in l'interfaccia.

2. U prugramma ùn hè micca libaru ($ 99).

3. A difficoltà di fà l'imprudiu audio quandu si principia.

Traktor Pro Native Instruments hè un eccellente prugramma di classe premium da un sviluppatore chì ùn hà bisognu di una presentazione. Si tratta di una stazione di travagliu multifunzionale aduprata da parechji Dj prufessiunali, ma ùn hè micca menu utile per i principianti in u campu. Ùn ci hè nè analoghi di stu prugrammu, chì facenu di Tractor Pro un strumentu particularmente preziosu è necessariu per tutti chì vogliono creà i so proprii mixes è remixes.

Scaricate la versione di prova di Traktor Pro

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

UltraMixer StandartMailer Cumu risolte l'errore cù manca window.dll imeme

Share l'articolo in reti sociali:
Traktor Pro hè una soluzione avanzata di software orientata à DJ progettata per mischjarà è creà remix di alta qualità.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Native Instruments
Costu: $ 99
Dimensioni: 115 MB
Lingua: inglese
Versione: 2.11.2