L'incurvazioni russe più intrusive forse sò Yandex è Mail.ru. Nantu à a maggior parte di i casi, stendu l'installazione di u lugiziale, se ùn sceglite micca i checkmark in tempu, u sistema diventa inzuppatu cù i prudutti di software di sti società. Oghje aghjunghjeria in a quistione di cume rimuovere Mail.ru da u navigatore Google Chrome.
Mail.ru hè statu introdotto in Google Chrome cum'è un virus informaticu, senza rinunzià senza una lotta. Hè per quessa chì duie sforzi duveranu esse fatti per rimuovere Mail.ru da Google Chrome.
Come rimuovere Mail.ru da Google Chrome?
1. Prima di tutti, hè necessariu rimuovere u software installatu nantu à u computer. Benintesa, ciò pò esse fattu cù u menu standard di Windows "Programmi è Funzioni", tuttavia, questu metudu hè pieno di abbandunà i componenti Mail.ru, chì hè per quessa chì u prugramma funziona sempre.
Hè per quessa chì si consiglia di aduprà u prugramma. Revo disinstallatorechì, dopu à un prugramma di disinstallazione standard, verifica attentamente u sistema per a presenza di chiavi in u registru è cartelle di u computer associate à u prugramma da cancellà. Questu vi permetterà di ùn perdite u tempu per a pulizia di u Registru manuale, chì duverà esse fatta dopu à a cancellazione standard.
Lezione: Cumu rimuovere i prugrammi cù Revo Uninstaller
2. Ora andemu direttamente à u navigatore Google Chrome stissu. Fate un clic nantu à u menu di u navigatore è andate à "Strumenti Addizionali" - "Prolungazioni".
3. Verificate a lista di e extensioni installate. Se quì, ancu, ci sò i prudutti di Mail.ru, esse deve esse eliminatu completamente da u navigatore.
4. Fate un clic nantu à u menù di u menu di navigatore una volta è sta volta aprite a sezione "Impostazioni".
5. In blocu "Quandu cuminciò à aprite" Verificate a casella accantu à e tabulazioni aperte in precedenza. Se avete bisognu di aprite le pagine specificate, cliccate "Add".
6. In a finestra chì compare, sguassate e pagine chì ùn avete micca specificatu è salvà i cambiamenti.
7. Senza lasciare a configurazione di Google Chrome, trova u blocu "Cerca" è cliccate nantu à u pulsante "Personalizà i motori di ricerca ...".
8. In a finestra chì si apre, rimuete i motori di ricerca inutili, lascendu sulu quelli chì puderete aduprà. Salvà i cambiamenti.
9. Puru, in a configurazione di u navigatore, trova u blocu "Aspettu" è immediatamente sottu à u bottinu "Home Page" assicuratevi chì ùn avete Mail.ru. Sì hè presente, assicuratevi di sguillà.
10. Verificate e prestazioni di u navigatore dopu à esse ripartutu. Se u prublema cù Mail.ru rimane pertinente, aprite i parametri di Google Chrome, andate à a fine di a pagina è cliccate nantu à u bottinu. "Mostra le impostazioni avanzate".
11. Scorri torna à u fondu di a pagina è cliccate nantu à u pulsante. "Reset Settings".
12. Dopu à cunfirmà a ripristina, tutte e impostazioni di u navigatore sò resettate, per cunsiderà chì e impostazioni specificate da Mail.ru saranu vendute.
Di norma, avè eseguitu tutti i passi sopra ripusuti, vi rimuete u Mail.ru invusivu da u vostru navigatore. Da quì in poi, quandu instalanu i prugrammi in un computer, monitorà attentamente ciò chì vogliono scaricà nant'à u vostru computer.