Configurazione di TP-Link WR741ND V1 V2 per Beeline

Passu per passo, pruteggiamu una impostazione di u router WiFi TP-Link WR741ND V1 è V2 per u travagliu cù u fornitore Beeline. Ùn ci hè nisuna difficoltà particulare in a configurazione di stu router, in generale, ma, cum'è a pratica mostra, micca tutti l'utenti affranchi per ellu.

Forse quest'istruzione aiuta è à chjamà un specialista in computer ùn hè micca necessariu. Tutte e fotografie chì si truvanu in l'articolo ponu esse aumentata cliccendu nantu à elli cù u mouse.

Connessione TP-Link WR741ND

A parte posteriore di u router TP-Link WR741ND

A u spaziu di u router WiFi TP-Link WR741ND ci hè 1 portu Internet (blu) è 4 porti LAN (gialli). Cunnessu u router sicuramente: Cunsultu fornitore di Beeline - à u portu Internet. Inseremu u filu annantu à u router in tutti i porti LAN, è l'altra fine in u portu di a scheda di rete di un computer o laptop. Dopu, avemu a putenza di u router di Wi-Fi è aspettà circa un minutu o dui finu ch'ellu sia in carica, è u computer determina i parametri di a rete à a quale hè cunnessu.

Un di i punti impurtanti hè di definisce i parametri curretti di a cunnessione à a zona locale in u computer da u quali facenu e impostazioni. Per evità prublemi cù l'entrata di a configurazione, assicuratevi di avè stabilitu e pruprietà di a rete locale: avvicina l'indirizzu IP automaticamente, avvicina l'indirizzi di server DNS automaticamente

È ancu una cosa chì parechji perde di vista: dopu avè impiantatu u TP-Link WR741ND, ùn avete micca bisognu di a cunnessione Beeline chì avete nant'à u vostru urdinatore, chì avete principiatu cum'è avete urdinatu o quessa avviata automaticamente. Tardà u disconnu; a cunnessione deve esse stabilita da u router stesso. Altrimenti, vi dumandete perchè Internet hè in computer, ma ùn ci hè Wi-Fi.

Configurazione di una cunnessione internet à L2TP Beeline

Quandu tuttu u mancu hè collegatu cum'è necessariu, lanciatu un navigatore Internet nant'à u computer: Google Chrome, Mozilla Firefox, Internet Explorer - nisunu. In a barra di indirizzu di u navigatore, inserite 192.168.1.1 è premete Invescia. Cusì si deve vede una richiesta di password per entrà in u "admin" di u vostru router. U username è a parola per difettu per stu mudellu hè admin / admin. Se per una ragione perchè l'accidentu standard è a password ùn hè venuta, usate u bottu di reset nantu à u spaziu di u router per aduprarlo à e impostazioni di fabbrica. Premete u pulsante RESET cù qualcosa di maghjina è tena per 5 secondi o più, è allora aspettate chì u router abili di novu.

Configurazione di a cunnessione WAN

Dopu avè inseritu u nome d'accunziu correttu è una password vi truverete in u menu di regolazione di u router. Andate in Rete - WAN. In u tippu Wan Connection o tippu di cunnessione devi sceltu: L2TP / Russia L2TP. In i campi Nome Utente è Parsitriu inserite, rispettivamente, u login è a password fornite da u vostru fornitore di Internet, in stu casu Beeline.

In u campu Server IP Address / Name, inserisci tp.internet.beeline.ru, ancu marcà Connect Automatically è cliccate salvà. U statu u più impurtante di a messa in u cusì hè finitu. Se tuttu si hè fattu correttamente, a cunnessione Internet hè stabilita. Andate à u passu chì vene.

Configurazione di a rete Wi-Fi

Configurazione di hotspot Wi-Fi

Vai à la scheda Wireless di u TP-Link WR741ND. In u campu SSID, inserite u nome volutu di u puntu di accessu wireless. A vostra discrezione. I paràmetri rimanenti sò lasciati in scambiu, in a maiòta parte di tuttu u serviziu hà da fà.

Impostazioni di sicurezza Wi-Fi

Andate in la tabulazione Sicurezza senza filu, selezziu WPA-PSK / WPA2-PSK, in u campu di versione - WPA2-PSK, è in u campu PSK Password, inserisci u password desiderata nantu à u puntu di accesso Wi-Fi, almenu 8 caratteri. Cliccate "Salva" o Salvà. Congratulazioni, a configurazione di u router Wi-Fi TP-Link WR741ND hè stata cumpleta, ora pudete cunnesse à Internet senza fili.