Rimuova l'aggiornamenti in Windows 10

In Steam per usà tutte e funzioni di alcuni ghjochi, avete bisognu di aprite successi. Per esempiu, un simu ghjocu hè Team Fortress 2. Naturalmente, pudete scopre è lungamente è tutte e successi, è giustamente. O pudete aprire tuttu subitu cù l'aiutu di un software addizionale.

Cume avè tutti i successi in Steam?

Pudete aprà tutti i successi di Steam cù Steam Achievement Manager.

Scaricate Steam Achievement Manager gratuitamente da u situ ufficiale.

Attentu!
Prima di principià, assicuratevi chì u vostru computer sia l'ultima versione di Microsoft .NET Framework.

1. Scaricate u prugramma da u ligame sopra è uttendite u cuntenutu di l'archive in ogni cartulare diversu da u directory Steam.

2. Run u prugramma è uscite tutti i ghjochi chì sò fatti. In stu modu ti prutege e ùn ricevi micca una interdizione.

3. Ora pudete scappà u prugramma scaricatu. Pudete vede tutti i ghjochi chì avete in Steam. Fate un dopu cliccate nantu à u ghjocu duve vo vulete aprire i successi.

4. Per avè un successu, selezziunela, poi cliccate nant'à l'icona di serratura in alto à sinistra è nantu à l'icona di l'antenna chì cuce onde in u basculu in u dirittu superiore. S'ellu hè fattu correttamente, allora vedite immediatamente una notizia di un novu successu.

Dunque, pudete aprite quanti successi si piglianu è ùn sarete micca spartiti per questu. A cosa principale - assicuratevi chì tutti i ghjochi sò spentati mentre utilizanu u Steam Achievement Manager è tuttu hè bonu.