Scala scala in Photoshop


Forse, in Instagram ogni utilizatore di u smartphone hà sentitu. Se avete appena cuminciatu ad aduprà stu serviziu, allora sicuramente avete parechje domande. Questu articulu cuntene e dumande di l'usu più popolari in quantu à u travagliu di Instagram.

Oggi, Instagram ùn hè micca solu un attrezzu per publicà foto, ma un strumentu veramente funzionale cù una larga gamma di possibilità, chì si sparghjanu cù guasi ogni novu aghjuntu.

Registrazione è Accessu

Sì novu? Allora ti puderete interessà à prublemi legati à a creazione di un account è à fà un login.

Iscriviti à u serviziu

L'utilizazione di u serviziu inizia cù a registrazione. A procedura pò esse eseguita sia nantu à u smartphone - cù l'applicazione ufficiali, è nantu à u computer - cù a versione web.

Cumu si registri

Ùn si accede

L'accessu à una rete sociale implica una indicazione di i vostri dati di autorizazione - login è password. Articulu? presentatu nantu à u ligame sottu, copre questu questu in dettaglio, parlendu di tutti i metodi di autorizzazione possibili.

Come entrà in u serviziu

U travagliu cù l'utenti di i servizii

Instagram hè un serviziu chì occupa unu di i posti principali in u numaru di utilizatori attivi. Ogni persona registrata quì cumporta cume cù abbonati: cerca e aghjusta amici, blocca pagine indesceblate, etc.

In cerca di amici

Avianzu registratu, a prima cosa chì vi sarà prublemu bisognu hè di truvà i vostri amichi chì utilizanu già questu arnesi. Da sottoscrivendu à elli, pudete vede e so ultime pubblicazioni in u vostru feed.

Cumu trovu un amicu

Add Abbonati

Ci hè parechje maniere d'attrò novu abbonati à u vostru blog, per esempiu, aduprà l'integrazione cù i rete sociali, per mandà messaghji, etc.

Cume aghjunghje abbonati

Abbonate à l'utenti

Dunque, avete trovu una pagina interessante, l'aggiornamenti di chì vulete vede in u vostru feed. Per fà quessa, vi vole solu abbonà à ellu.

Cumu abbonà à l'utente

Festeghendu a ghjente

Pudete cità una persona specifica registrata in l'applicazione, sia in i commenti, sia nantu à a foto stessa. U nostru articulu vi dirà in dettaglio nantu à cumu si pò fà.

Cume à marcà un utente in una foto

Scusciaghemuli di l'omi

Una questione di preoccupazione per l'utenti chì anu accumulatu una bella quantità di conti in a lista di abbonati.

In questu casu, se sì iscrittu à persone indescevule, cume i blog di annunci, è ùn volete micca chì vedenu e vostre foto, bisognu annullà l'iscrizzione da voi.

Cume si puderete annullà l'iscrisioni da l'utente

Profili di blocchi

Se ùn vulete micca una persona per pudè abbonarsi à voi è vede e vostre foto nuvule, ancu se u cuntu hè aperto, dovete aghjunghje à a lista nera.

Cumu blocà un utente

Sblocca a pagina di profilo

Sì avete bloccatu u vostru contu in prupusitu, ma ora sta misura ùn hè micca necessaria, l'unità pò esse rimpiazzata in dui conti.

Cumu sbloccare un utente

Annunziati da i conti

Molti di noi sò sottumessi à un gran numeru di pagine chì, finalmente, diventanu interessanti. Se u numeru di iscrizioni supplementari hè troppu grande, avete a pussibilità di pulì i più in un modu pratiziu per voi.

Cume si puderete annullà l'iscrisioni da l'utenti

Scopri ch'è i profili sò sottumessi

Allora, si principia l'applicazione è vede chì u numaru di abbonati hè diminuitu. Pudete scopre chì iscrizziunatu da voi, ma, verità, duverete turnà à l'utili di terze parti.

Cumu scopre chì ùn sò micca iscritte

Usu Instagram

Questu bloccu include i prublemi più diffusi in quantu à l'usu di u serviziu sia in un smartphone sia in un computer.

A riparazione di a parola

Ùn pudemu micca logà? Poi, prubabilmente, specificate in modo erratu a password. Se ùn pudete ricordà a chjave di sicurezza, avete sempre a pussibilità di effettuà a prucedura di recuperu.

Cume recuperà una password

Modificà un username

U nomu di l'utilizatore pò esse capitu in duie manere - login, cioè. u vostru nickname unicu cù chì entri in u serviziu, è u vostru nome veru, chì pò esse arbitrariu. S'ellu hè necessariu, una di sti dui nomi pò esse cambiata in qualunque tempu.

Cume cambiate username

Rispondendu à i commenti

Di solitu, a parte principale di a cumunicazione in Instagram si trova in i commenti. Per chì u destinatariu riceva una notificazione di un missaghju mandatu da voi, sapete cumu risponde à i commenti in modo.

Cumu risponde à un cummentu

Eliminà i commenti

Se a vostra pagina hè publicu, cioè i novu utenti anu in regula scendenu, pudete scuntà cumunamenti negativi è scandalosi chì ùn chiaru micca u decori. Fortunatamente, pudete rimuoverli in un instant.

Cume sguassà i commenti

Disattivà a capacità di lasciare i commenti.

Sì avete postu un postu chì hè cunnisciutu per esse destinatu à un gran numaru di commenti spiaghelli, hè megliu per limità immediatamente a gente da lasciunu.

Cumu scurdà i cumenti

Putemu mettere i hashtags

Hashtags sò i marcatori originali chì permettenu di trovà i posti tematici. Da marcà i vostri messaggi cù i hashtags, ùn hè micca solu chì facilità per l'altri conti à ricercà i posti di interessu, ma ancu aumenta a popolarità di a vostra pagina.

Cumu mettere i hashtags

In cerca di hashtags

Imagine chì vulete truvà ricette sane. U modu più faciule per effettuà sta operazione hè a ricerca da i hashtags.

Cume cercà e foto da i hashtags

Copia u link

Probabilmente avete dighjà notatu chì in Instagram in i commenti ùn pudete micca copià u ligame. Allora, cumu si pò aghjunghje una URL à u clipboard?

Cumu copia u link

Chiudite u prufilu

Una di e scelte di riservatezza più efficace in Instagram hè di chiudere a pagina. Grazia à stu, i vostri messaggi pò esse visti solu da persone chì anu iscrittu à voi.

Cumu fermà un prufessu

A veduta di Storie

Stories o Stories hè una di e nuove funzioni chì permettenu di publicà foto è video per un periodu di 24 ore in u vostru profilo. Oghji, parechji utilizatori aghjuru storie da chì puderete vede.

Cumu vede Storia

Fate una vostra storia

Dopu avè guardatu attraversu e storie di amici chì avete decisu di creà u toi? Nulla hè più faciule!

Cumu creà una storia

Eliminà Storia

In un eventu chì, per esempio, una foto in Storia hè stata publicata da casu, pudete dà bisognu di sguillà. Fortunatamente, avete a pussibilità di effettuà sta procedura manualmente, senza aspettà a fine di 24 ore.

Cume cancellà Storia

Scriviamu in Direct

Chì l'utenti di Instagram anu aspettate hà finalmente accadutu - i sviluppatori anu aghjustatu a capacità di fà una mail di correspondenza. Questa caratteristica hè chjamata Diretta.

Cumu scrive in Instagram Direct

Elimina i messaggi in Direct

In u casu chì Direct contene e lettere chì ùn sò necessarie, pudete sempre eliminà li.

Cumu pudere liberà Direct

Eliminemu una foto da un profilo

Parechji sò assai critichi cù u so blog, pruvendu à publicà solu stampe di alta qualità chì risponde à u sughjettu generale di u cuntu. Se ùn piace micca a foto publicata, pudete cancellarlo in qualunque tempu.

Cume à rimuovere una foto da u prufilu

A visione di l'ospiti

Parechji di noi vulemu sapè quale di l'utenti hà guardatu a pagina. Purtroppu, Instagram ùn hà micca a capacità di vede l'ospiti di a pagina, ma ci hè un modu intelligente per catturà a ghjente curiosa.

Cumu vede l'altri di i profili

Avemu una foto senza registrazione

Imagine chì ùn avete micca un account registratu nant'à Instagram, ma sì a curiosità hà a so paga, pudete vede e publicazioni di l'utenti senza avè u so.

Cume vedi foto senza registrazione

Fighjà u profilo chjusu

Quasi tutti noi aviamu a bisognu di vede un account chjusu, per abbonà à chì ùn ci hè nunda di possibilità.

L'articolo parla di diversi metudi chì permettenu di vede e foto postate in un account privatu.

Cumu vede un profilo chjusu

Incrementu a foto

Sente d'accordu, à volte a dimensione originale di a foto, publicata in Instagram, ùn hè micca abbastanza per cunsiderà questu in dettu. Fortunatamente, avete parechje maniere chì permettenu di aumentà lu.

Cumu ingrandite a foto

Facemu riputà i registri

A ripisizione hè una duplicazione cumpleta di una pubblicazione publicata nantu à un'altra pagina in u vostru profilo. Spessu, una attività simile hè necessariu da l'utenti, per esempiu, per participà à un concorsu.

Cumu fà ripisisce i registri

Salvemu e foto in u smartphone (computer)

E publicazioni particolarmente interessanti pò esse necessarie in un smartphone o in un computer. Ogni dispositiu hà u so modu di esaminà sta procedura.

Cumu salvà e fotografie à un smartphone o un computer

Scaricate u video

Vi pari chì a scarica di video da Instagram sia più difficiule? Se hè necessariu, ogni video di vending pò esse immediatamente scaricatu nantu à u vostru smartphone o computer.

Cumu scaricà video

Elimughemu account

Sì ùn avete più pianu di visità Instagram, ùn hà mancu sensu di tene un account registratu in più - deve esse eliminatu. Ma ci vole à capisce chì cù u vostru contu tutte e vostre publicazioni scappanu senza una traccia, è ùn ci sarà più possibilità di ripristinallu.

Cume sguassate in tuttu un profilu

Ripristinemu a pagina

U recuperu di Instagram hè un cuncepimentu vagu, postu chì una persona pò perde l'accessu in diversi modi. L'articolo cuntene questu prublema in un cumunamentu, cusì vi trovu sicuramente a risposta à a vostra domanda.

Cume ripristinare una pagina

Andate in u sistema di l'impresa

Se tu decidite di blogà per scopu di prumove bensi o servizii, allora deve esse trasferitu in un sistema di impresa chì aprite nuove opportunità per voi: pulsante "Cuntattate", aghjunghjendu annunci, visualizà statistiche è ancu di più.

Cumu fà un account business

Vede e statistiche

Qual'è u vostru trafficu di pagina? Chì paesi vi cunsultanu più spessu? Quali sò i publicazioni più diffuse? Questu è altre informazioni permetteranu di ottenere statistiche chì ponu esse visualizzate sia in l'applicazione stessa, è aduprà strumenti di terze parti.

Cumu vede e statistiche di profilo

Addu u "contatto" di u pulsante

Se offri un pruduttu o un serviziu, allora i clienti potenziali necessitanu di simplificà a possibilità di cumunicazione cun voi. Per fà quessa, è furnisce un bottinu "Cuntattate".

Cume aghjunghje u pulsante "Contattu"

Vinci Instagram à VK

Snapping Instagram to VK ti permetterà di creà publicazioni simultaneamente nant'à entrambe i rete sociali, chè ponu installà l'importazione automatica di foto in VKontakte da Instagram a un album dedicatu.

Cumu legà à u contu di Instagram Vkontakte

Crea annunci di Instagram

A publicità hè u mutore di u cumerciu. È sì avete qualcosa da offra altri profili di u social network populare, ùn avete micca trascurà sta opportunità.

Cumu publicà

Avemu un tick

Parechji attori, artisti, gruppi popolari, figure publiche è altre personalità popolari ricevenu un tick di spezialità chì dà à l'utenti chì sta pagina in particulare hè vera. Se u vostru prufilu hà parechje centinaia di migliaia di abbonati, allora avete tutte a possibilità di avè u distintivu amritu di distinzione.

Cumu avè un tick

Inserite u ligame attivu

Se state promuendu u vostru situ web o canale di YouTube, hè impurtante à fà un ligame attivu in u vostru contu chì permetterà à e persone à seguità immediatamente.

Cumu fà un ligame attivu

Addu un novu locu

Se, aghjunghjendu geolocalizazione, u locu chì avete bisognu ùn hè ancu in Instagram, devi creatu. Purtroppu, l'applicazione hà rimessu a possibilità di creà nuovi posti, ma a missione pò esse compie, ancu micca senza l'aiutu di Facebook.

Cume aghjunghje un novu locu

Mette emoticon

In a maggioranza di i casi, Instagram utilizza emoticon di Emoji. E se nantu à i telefoni, di regula, l'utenti ùn avemu nisunu prublemi cù u so usu, in u casu di un PC, ci sò spessu difficoltà.

Cume aghjunghje emoticon

Mette a musica in video

I Abbonati amanu micca solu e foto di alta qualità, ma ancu i video. Per fà u video un aspettu più interessante, pudete aghjuntu a musica adatta.

Sfortunatamente, questu prucessu ùn pò esse svolta aduprendu strumenti standard di Instagram, ma cù l'aiutu di applicazioni speciali, u travagliu hè fattibile sia in un smartphone che nant'à un PC.

Cumu mettere a musica in video

Firmà a foto

A parazione di qualità sottu à a foto attirarà assai più attenzione.

L'articulu ti dirà in dettaglio nantu à cume è ciò chì pudete scrive sottu e ritratti, è vi ghjunghje nantu à l'uttivi chì ti permettenu di imponu iscrizioni nantu à e foto.

Cumu firmà una foto

Operà cun Instagram in computer

Siccomu Instagram hè una rete sociali mobile, hè prubettamente pensatu per aduprà da un smartphone. Tuttavia, se fate un scopu chiaru di aduprà completamente u serviziu nantu à un PC, allora questu hè davvero realistu.

Installate Instagram in u vostru computer

Benintesa, ci hè una versione web chì permette di travaglià cù u serviziu in ogni browser, tuttavia, hè assai incompleta è limita severamente u travagliu di un reta sociale in un PC.

Ma avete duie soluzioni: o uttenite l'applicazione ufficiali di Instagram per u vostru computer, o lanciate l'applicazione mobile cù l'emulatore di Android.

Cume installà Instagram in computer

Postu ritratti da u computer

A maiò parte di e persone anu occupatu di publicà e stampe in un serviziu popolari, cù u solitu dispositivo chì scala di Windows.

Purtroppu, in questu casu ùn pudete micca fà senza strumenti di terze parti (parlà di l'emulatore di Android), però, dopu l'installazione è a configurazione di pochi minuti, pudete cumpletà senza un smartphone.

Cume postu una foto per Instagram da un computer

Avemu publicatu video da u computer

Avete intenzione di caricare i video in Instagram da u vostru computer? Allora u travagliu pò esse compie cù l'aiutu di un prugrammu speciale di terze parti per Windows OS, chì ti permette di aduprà a rete sociale quasi in tuttu.

Cume publicà video da un computer

Scrivemu messaghji à Instagram da u computer

Sottu à u missaghju, a ghjente, cum'è in regula, significa o publicazione di commenti, o mandà u testu à Direct. Entrambi i procedimenti ponu esse fà facilmente senza un smartphone.

Cume mandà un missaghju à Instagram da un computer

Fighjemu à i prughjetti di u computer

Parechje persone vogliono vede un gran numeru di gusti sottu à ogni postu. Se ùn pudite micca vede e simpaticità da u vostru telefonu, allora quest'informazione pò esse visualizzata da un PC.

Cumu vede i piacimi in un computer

Cunsiglii utili

Stu blocu ùn contene micca istruzioni specifiche per aduprà u serviziu - quì ci sò consigli chì miglioreranu u vostru profilo.

Fate bellu u profilu

Semu d'accordu chì a maiò parte di l'abbiscatori sò attratti da u prufilu chì hè decoratu bellu. Benintesa, ùn ci hè nisuna ricetta per u progettu correttu di a pagina, tuttavia, qualchì raccomandazione vi permetterà di renderela più attraente per i visitatori.

Chì bellu di fà un profilo

Spin u profilu

Parechji di noi vulemu avè una pagina popolare Instagram chì sarà interessante per un gran numeru di utenti è, à longu andà, attirerà i publicisti.

Cumu prumove un prufessu?

Ci hà bisognu assai sforzi per prumove, ma cum'è per quessa - una pagina famosa cù un gran numeru di abbonati.

Utete su Instagram

Quale ùn vole micca trasformà l'usu di Instagram in un redditu di pienu è veramente? Ci sò diversi modi per guadagnà soldi in u serviziu, è in certi casi ùn avete micca bisognu di avè un cumpru prumettu.

Cumu fà soldi in Instagram

Crea un gruppu

Supponi chì u vostru blog registratu sia impersonale, simile à un gruppu di interessi, chì hè implementatu in altre reti sociali. Purtroppu, Instagram ùn prevede micca a possibilità di creà gruppi, parechji consiglii vi permetteranu di fà u vostru profilo assai simile à ellu.

Cumu creà un gruppu

Tenemu una competizione

Una piccola campagna tenuta in Instagram hè un modu efficace per aumentà l'attività di l'abbonati attuali è attirate altre persone.

Cumu tene una competizione

Risoluzione di i problemi

Sfortunatamente, l'usu di u serviziu ùn sempre va senza andà, è i detentori di conti in e diverse tappe di u travagliu di Instagram pò affrontà vari prublemi in u serviziu.

Ùn pò micca registrà

Ùn avete micca principiatu ad aduprà u serviziu, ma avete dighjà problemi? I prublemi cù a registrazione, di solitu, nascenu da a negligenza banale, perchè u prublema pò esse risoltu abbastanza facilmente.

Perchè ùn pudete micca registrà

Se u cuntu hè hackatu

Durante l'ultimi anni, a popularità di u serviziu hà aumentatu drammaticamente, à causa chì u numeru di hacks hè diventatu più frequente. Sì vi farrà, u nostru articulu vi dirà a sequenza di azzioni chì avete bisognu di compie a prima volta.

Cosa fate se u vostru contu hè piraccatu

E foto ùn sò micca caricate

Достаточно распространенная проблема, когда вам не удается опубликовать свежие фотографии в своем аккаунте. Данная проблема может возникнуть по разным причинам, поэтому и способов ее решения существует достаточно.

Не загружается фото: основные причины неполадки

Не грузятся видеозаписи

À u so, se ùn pudete micca caricare un video, avete bisognu di determinà a causa di u prublema, chì vi permetterà di risolve u più rapidamente.

U video ùn hè micca publicatu: a causa di u prublema

Ùn faci micca Instagram

Pudarete micca avè una funzione di serviziu separata o ancu una applicazione intera. Qualunque sia u tipu di inoperabilità Instagram aghjunta per voi - in l'articolo, pudete sicuramente esse capace di truvà una risposta globale.

Instagram ùn funziona micca: i cause di i prublemi è di e soluzioni

Speremu chì questu articulu hà aiutatu à truvà a risposta à una domanda specifica riguardu aduprà Instagram. Se avete commenti, lasciateli in cumenti.