Windows Movie Maker 2.6.4038.0

Sì avete bisognu di tagliare video, sottotituli o fà semplici edizioni video, allora u prugramma Windows Movie Maker hè perfettu per questu. Grazie à l'interfaccia semplici, minimalista di l'editor, pudete facilmente capisce cumu si lavora in sti senza ancu leggere u manuale o visualizà e lezioni.

L'editor di video face parte di sistemi operativi cum'è Windows XP è Vista. Perciò, ùn avete micca da installà stu prugramma, chì esiste digià in u vostru computer. In versioni più mudernhe di Windows, Movie Maker hè statu rimpiazzatu da Live Movie Maker.

Aduprà à vede: Altre soluzioni per l'editing video

Raccolta di video

Windows Movie Maker permette di taglià subitu video, tagli video clips è sistemà in l'ordine desideratu. A linea di tempu mostra chjaramente a posizione di i video clip tagliati.

Effetti video è transizioni

U prugramma ti permetterà di applicà effetti video simuli à u vostru video. In più, ci sò parechje opzioni per a transizione tra i frammenti di video. Per esempiu, pudete fà una transizione liscia trà frammenti o una transizione acuta da un lampu di luce.

Sottotitoli è testu di overlay

Cù questu editor poni pudè mette i vostri sottotituli nant'à u video o aghjunghjite un testu. In stu casu, pudete cambià u font è u design di u testu aghjuntu.

Modificendu è aghjunghjendu soni

L'editor hè capace di edità a traccia audio esistente, è aghjunghje audio supplementare, cum'è a musica.

Selezziunate a qualità di u video salvatu

U prugramma ti permette di salvà video in a qualità desiderata. A dimensione di u file video resultante è a qualità di a maghjina dipende da essa. Windows Movie Maker supporta i formati WMV è AVI.

Pro:

1. Semplice, chjaru à qualsiasi interfaccia di l'utente;
2. Ùn hè necessariu a stallazione - l'editor hè inclusu cù Windows;
3. Interfaccia russificata.

Cons:

1. Funzionalità limitata. Per l'installazione più cumplessa, hè megliu à sceglie un prugramma più seriu.

Windows Movie Maker hè adatta à edizioni di video simuli, dilettanti. Se avete esigenze più alti è chì avete bisognu di effetti speciali di qualità, allora dighjà à guardà l'utili professionali di edizione video cum'è Adobe Premiere Pro o Sony Vegas.

Scaricate Windows Movie Maker gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Cumu tagliate i video in Windows Movie Maker Cumu aduprà Windows Movie Maker I migliori prugrammi per impusce musica in video VSDC Free Video Editor

Share l'articolo in reti sociali:
Windows Movie Maker - un putente strumentu di edizione video di Microsoft, ti permette di creà filmati è video clip da video è foto.
Sistema: Windows 7, 8
Categoria: Video Editors per Windows
Sviluppatore: Microsoft Corporation
Costu: Free
Dimensione: 133 MB
Lingua: russo
Versione: 2.6.4038.0