Oghje, a memoria hè una di e risorse più preziosi. Conserva i schedari necessarii è i prugrammi per u travagliu, u ghjocu è da l'intrattenimentu. In i computer, i mezi di stoccaggio sò i disci duru è i so omi più moderni - unità di solid-state. U modu classicu di allargà spaziu in ogni computer hè di allargà spaziu per u sistema operativu, induve tutti i prugrammi sò installati ancu, è creendu partizioni per conservà foto, musica, filmu è innumerevoli documenti preziosi per l'utente.
In u prucessu d'usu di un computer, un gran numeru di file differenti sò creati nantu à a partizione di sistema, chì sò necessarie per u statu di u funziunamentu normale di u sistema operativu è di i so componenti. Molti di elli abbia un periodu di rilevanza chì, per a so scadenza, rende i file precedentemente creati completamente inutili. Occupanu spaziu preziosu, puniscia pocu à u spaziu di liberu nantu à a partizione di u sistema, causendu caosu in u sistema di file.
Eliminà i file inutili è liberi di u spaziu di u discu.
U prublemu di risparmiava spaziu in partizioni distruggendu dati inutili hè assai pertinente in u momentu, perciò ci sò utilità speciali chì ponu esse finu aduprate à travaglià cum'è efficacemente cum'è possibile. A pulizia di u discu pò esse fattu internu da u sistema operativu, ma prima cosa prima.
Metudu 1: CCleaner
Probabilmente ùn ci hè nisun utilizatore chì ùn hà micca sentu parlatu di stu prugramma. U CCleaner è consideratu unu di l'utili più semplici, ma nant'à u tempu funzionale per trovà e cancellà i file temporanei è obsoleti da u sistema. Ci hè una serie di impostazioni dettagliate chì aiuteranu à personalizà stu pruduttu completamente à e esigenze di l'utente pè eseguendu tutte le operazioni necessarie.
- U prugramma hà una versione versata è gratuita. Avemu in a seconda, hà tutte e funzionalità necessarie è ùn hè micca limitata in u tempu di l'usu. Da u situ ufficiale di u sviluppatore, avete bisognu di scaricà u schedariu d'installazione, di eseguà dopu cliccatu è dà installà in u sistema, seguendu e istruzioni di u installatore.
- Aprite u prugramma cù una scorciatura in u desktop. Setatu per praticità a lingua russa, seguendu e istruzioni in u screenshot sottu.
- Ora andate à a prima scheda di u prugramma. A parte sinistra di CCleaner in ambedue tabulazioni, avete bisognu di configurà gli elementi chì avete bisognu di sguassà durante a pulizia. U prugramma hà una traduzione russa competente, ancu un utente inesperto saperà immediatamente ciò chì deve esse pulitu. Per difettu, certi dati sò selezionati per l'eliminazione, chì vale, pudete iniziate a pulizia immediatamente. Ma si propone di studiate attentamente ogni opzione proposta per a liberazione più qualitativa di u spaziu.
Dopu à l'installazione, pudete cliccà nantu à u bottinu. "Analisi"U prugramma scansionerà i dati specificati da essa è mostra a dimensione esatta di i file chì si elimina. Ùn vi stupitete chì a so dimensione supera parechji gigabyte.
- CCleaner ha un instrumentu integratu per riparà l'errori in u registru di sistema. Hè pruprietariu di rimuovere pochi kilobyte di infurmazioni chì ùn sò necessarie, ma correghjeranu associazioni di file sbagliate, errori in autolad è librerie, è verrà a servizabilità di i servizii in u sistema operativu. Per ricercà l'errori in u registru, andate à a seconda scheda in u riquadro di sinistra di u prugramma è fate una spuntata in u fondu di a finestra facendo clic u pulsante. "Cerca di i prublemi".
U prugramma verificà chì, pò passà qualchì tempu. Dopu à a fine, l'utente truverete una lista di prublemi trovati in u sistema. Pudete ripararli cù u bottinu "Riparate questioni selezionate".
Vi sarà inviatu à fà una copia di salvezza di u registru in caso di prublemi nascenu dopu l'aggiornu. Conferma una copia salvatica.
Sceglite un locu per salvà u schedariu. U so nome cuntene a data è l'ora esatta di a copia di salvezza.
Dopo a creazione di un backup, pudete riparà i prublemi trovati cun un solu bottinu.
A correzione hà ancu un pocu di tempu, dipende da u numeru di registrazioni trovate. Hè cunsigliatu à riavvià u computer dopu u cumunamentu di u patch.
- U sistema pò esse installatu un gran nùmeru di prugrammi raramente usati. A rimozione li aumenterà significativamente a quantità di spazi liberi nantu à u discu sistema, accelera u carregu d'ordinatore è riduce a carica nantu à u sistema operativo.
In u menu di sinistra, andate in tab "Servizio". Un pocu à a destra di stu menu apparirà un elencu di strumenti chì saranu utili per noi in futuro. U primu in listinu serà un strumentu "Uninstall Programs" - Una copia abbastanza accurata di l'utilità standard in l'ambiente Windows, chì listerà i prugrammi è i componenti installati in u sistema. Truvate u lugiziale chì ùn avete micca bisognu in u computer, cliccate à dirittu destro nantu u so nome è selezziunate "Uninstall", allora seguite e istruzioni di u prugramma standard di rimozione. Ripetitu questu azzione cù ogni prugramma inutile.
Dopu avè rimuovitu tutti i prugrammi inutili, si cunsultava di fà una pulizia descritta in paragrafo 3.
- Di sicuru u navigatore hà un gran numeru di add-ons è plug-in chì raramente utilizanu. Non solu occupanu spaziu nantu à u discu sistema, anu ancu significativamente rallentà u browser in seia. Fà immediatamente una pulizia generale cù un strumentu. Add-ons Browserchì hè un pocu micca chè u precedente. Se u sistema hà diversi navigatori installati, pudete navigà trà a lista di i so add-ons in i tabuli orizzontali.
- Per un studiu più visuale di a lista di file chì occupanu spaziu in a partizione di sistema, pudete aduprà l'utilità "Analisi di u discu". Permette di controllà i tippi di file chì avemu bisognu di truvà nant'à u discu.
Scanning ci durerà un pocu di tempu, dopu chì i risultati saranu visualizati in forma di un schema simile. In a lista di categurie, pudete visualizzare a percentuale di file dispunibuli, u so volume totale è u numeru. Se sceglite una categoria specifica, un elencu di questi file sarà presentatu qui sotto in ordine di dimensioni in descendente - un modu ideali per identificà i cattivi persone chì rubanu spazi liberi da un utente. Hè vivamente raccomandatu di pulì i file tempuratori prima di analizzà i dischi, chì era descrittu in paragrafo 3 - u prugramma trova un gran numeru di file chì sò oghje in cartelle temporanee è prestu andà andà. L'informazione hè curretta, ma inutile.
- Dopu a fine di a pulizia, tutti i schedari temporanei di u sistema operativu è di i prugrammi installati nantu à u computer seranu cancellati. Occupanu u locu principale, ma cù l'aiutu di CCleaner pudete liberà ancu più spazii rimuovendu i dughjuli. Sò i stessi schedari cumparisce se, invece di passà da una directory à un'altra, i schedari sò stati copiati. Hè inutile tene duie copie di i stessi dati, ma ponu occupà assai spaziu.
Quì avete à esse attenti. Se i file identichi sò ritrovati in u cartulare di un prugrammu, allora hè megliu per abbrutà da l'eliminazione, in modo da ùn disturbassi micca e prestazioni di questu seconda. I schedari chì ponu esse eliminati accuratamente, selezziunu u pulsu sinistro del mouse unu à l'altru, cliccendu nantu à i caselli vuoti à a sinistra di i nomi, poi in a parte inferiore destra di a finestra di programma cliccate "Elimina Selected". Attenti - questu attu hè irreversibile.
- Punti di recuperu dava perse è irrilevanti ponu occupà assai spaziu - e dimensioni ponu esse calculate in decine di gigabyte (se ùn sapete micca i punti di recuperu è perchè sò necessarii, si consiglia di leggere u nostru articulu per lettura). Usendu l'utile "Ripristinà sistema" Verificate a lista di punti di riparazione. Rimuattate senza necessità, lasciatene 1-2, in casu. Per sguassà, selezziunu quelli inutili, allora cliccate nantu à u bottinu sottu. "Elimina".
Leghje ancu Cumu aduprà CCleaner
Cume avete a configurazione CCleaner
Metudu 2: elimine manualmente i file inutili
Pudete làsà a partizione sistema senza utilità di terze parti. Questu metudu hà dui vantaghji è svantagghi, i detagli sò discusse in seguitu.
- Un grande numeru di utilizatori conservanu raccolte di musica, filmu è di foto direttamente in a partizione di u sistema. Hè micca assolutamente raccomandatu per fà ciò, perchè sì u sistema operativu fallisce, e preziose collezioni sò à risicu. Spostà li à a prossima sezione, ma s'ellu ùn hè micca quì - sparteli u discu duru in sezioni di a sezione necessaria (studiate questu materiale quì).
Fate un clic destro sul cartulare in cui si trovanu i file grandi, in u menù contestuale aperto seleziona "Cut".
Poi aprite un altru rùbju, da zero, cliccate à dirittu destro, selezziunate in u menù contestuale "Incolla".
A trasfurmazione di i file multimediali scarica significativamente a partizione di sistema.
- Finchè site avete pulitu "Carrettu"? Questi file ùn appighenu micca in l'aria, ma ghjunghjenu tutti in a stessa partizione di sistema, solu in un'altra cartulina. A pulizia finale di i file eliminati pò improvvisamente aghjuntu un gigabyte-un altru spaziu libaru.
Cliccate à dirittu nantu à l'icona di Ciambulatore in u desktop e cliccate nantu à l'elemento. "Cartinu vacante".
- Guardate in a cartella "Downloads"induve u navigatore scaricava per difettu tutti i lima - hè ancu duie centu megabyte chì si puderanu accumulà. Andate à u cartulare à u seguitu indirizzu:
C: Utenti Utenti
Induve invece di "Utente" avete bisognu di sostituite u nome di un utilizatore specificu di PC, selezziunate i prugrammi chì ùn sò micca necessarie, è cliccate u pulsu nantu à a tastiera "Elimina"da muònduli in "Carrettu". Cumu pulì "Carrettu", scrittu in u paragrafo sopra.
Un auditu simile è spende in u desktop. Selezziunate i file inutili, cliccate à dirittu destro in una di elli, è selezziunate "Elimina".
- Navigate in u directory "File di programma", pulizia i cartulari chì restanu dopu à i prugrammi di disinstallazione standard. E cartule pò esse ricercate in i seguenti modi:
C: Utenti Utente AppData
C: Utenti Utente AppData Roaming
Prima aghjustà à a mostra di i cartelli nascosti è cartulari. Queste operazioni liberanu relativamente pocu spaziu, ma purteranu l'ordine in u sistema di file.
Ùn vi scurdate chì tutte e cartelle saranu, un novu, esse cancellate "Carrettu".
- U sistema operativu di Windows 7 hà a so propria utilità chì aiuterà à rimuovere certi spazzatura in modalità automatica. Per inizià u, premete i pulsanti nantu à a tastiera simultaneamente. "Win" è "R", in a finestra apparsa entri
cleanmgr
è cliccate "OK".
Vede ancu: Cumu vene l'icona di u Ciambulu in u desktop
Finestra Run si chjama, u prugramma si aprirà invece "Pulizia di dischi". Per difettu, a partizione sistema hè seleziona, è lasciatela, cunfirma a scelta cù u bottinu "OK".
U prugramma pudarà un pocu di tempu per scansà, dunque sia pazienti. Dopu à a fine di l'operazione, l'utente truverete una lista di i file chì ponu esse sparati in modo sicuru da a partizione sistema per liberà spaziu. Tra questi pò esse un puntu impurtante - "Disinstalla a vechja versione di Windows" - cartella chì si trova in a radice di u discu sistema. Hè restatu dopu l'installazione di u sistema operativu nantu à una partizione senza formattazione, in cima à u vechju OS. Stu cartulare pò pigli da 5 à 20 gigabyte di spaziu.
Selezziunate tutti i voci, fighjate u volumu cumunale di i schedari da cancellà, dopu iniziendu a pulizia cù u bottinu "OK"Aspettate chì l'operazione sia finita.
Per una rimozione regulare di l'ordine da u discu "C:" Hè cunsigliatu di aduprà l'utilità CCleaner. Hà occupatu pocu spaziu, assustisce l'aggiornamentu di a lista di schedari da supprimà, è dà un accessu pratiziu à l'infurmazioni nantu à u spaziu occupatu. Dopu avè una regolazione dettagliata, a pulizia di u dischettu sarà riduttu à pressione di qualchi bottoni. L'inserimentu pudete attivà a cerniera è a cancellazione di i schedari individuali, cartulari è rimesse in l'impostazioni di u prugramma, sezione "Inclusione". Cusì, u travagliu manualu hè cumpletamente eliminatu è a pulizia hè fatta cun minimu sforzu è tempu di l'utente.