Ciò chì avete bisognu di sapè per recuperà i file eliminati da u vostru discu rigiu

In un casu ginirali, u cumpratore di ogni dispositiu Android ottiene un dispositivu pensatu per un "utilizatore media" fora di a scatula. I pruduttori capiscenu chì per soddisfà i bisogni di assolutamente tutti ùn travagliaanu comunque. Benintesa, micca tutti i consumatori dispuniscenu di fà una situazione simile. Questa realtà hà purtatu à l'apparizione di firmware modificatu, persunalizatu è solu una varietà di componenti di sistema migliorati. Per installà tali firmware è add-ons, oltre à manipolazioni cun elli, un ambientu speciale di recuperu di Android hè necessariu - una riparazione modificata. Una di e prime soluzioni di stu tipu, messe à disposizione di una larga gamma di utenti, hè ClockworkMod Recovery (CWM).

CWM Recovery hè un ambienti di riparazione di terze parti modificatu di Android, custruitu per fà una varietà di non-standard da u puntu di vista di i fabbrichi di operazioni di dispositivi. A squadra di recuperu di CWM hè impegnata in u squadra ClockworkMod, ma a so idea hè una soluzione abbastanza adattabile, cusì assai utenti aprenu i so cambiamenti è, a so volta, regolanu a ripresa per adattà i so dispositivi è i soi task.

Interfaccia è Gestione

L'interfaccia di CWM ùn hè nunda di speciale - quessi sò l'usu cumunali di u menù, u nomu di ognunu chì risponde à l'intestu di a lista di cumandamenti. Moltu simule à a riparazione standard di a fabbrica di a maiò parte di i dispositivi Android, solu l'articuli sò più grandi è e listi espandibile di cumuli applicabili sò più larghi.

U cuntrollu hè effettuatu cù i tasti fisici di u dispositiu - "Volume +", "Volume-", "Cunsumante". Sicondu u mudellu di a periferica, pò esse esistite variazioni, in particulare, u pulsu fisicu pò esse attivatu. "Ma" o tocca i bottoni sottu à u schermu. In generale, i tasti di u volumu sò aduprati per passà per e voci. Preme "Volume +" porta à un puntu in su, "Volume-"rispettivamente un puntu in giù. A cunfirmazione di entrà un menù o di eseguisce un comando hè a pressione di una chiave. "Cunsumante"o un bottinu fisicu "Casa" in u dispositiu.

Installazione * .zip

A funzione primaria, è cusì a più frequente, in CWM Recovery hè l'installazione di u firmware è di i vari packp fix. A maiò parte di sti schedari sò distribuiti in * .zip, per quessa, l'elementu ripresentatu CWM recuperu per l'installazione hè chjamatu abbastanza logicu - "installare zip". Selezzione di questu elementu, aprite un elencu di i percorsi di localizazione di file possibili. * .zip. Hè dispunibule per installà i file da a carta SD in varie variazioni (1), è à scaricà u firmware cù adb sideload (2).

Un aspettu positivu impurtante chì ti permette di evità di scrive i file sbagliati in un dispositiu hè a capacità di verificare a firma di u firmware prima di iniziare a procedura di trasferimentu file - l'oggetto "verifica di firma di Google".

Pulizia di partizioni

Per riparà l'errori durante l'installazione di u firmware, parechji romodels raccomandanu pulizie di sezioni. Data è Cache prima di a procedura. Inoltre, una tale operazione hè spessu necessariu - senza a so, in a maggior parte di i casi, u funziunamentu stabilu di u dispositivo hè impossibile quandu cambia da un firmware à una soluzione di un altru tipu. In u menu principale di CWM Recovery, a procedura di pulizia hà dui voci: "sguassate i dati / reset di fabbrica" è "puliscia a partizione di cache". In a lista chì si apre, dopu a selezzione di una o a seconda sezione, ci sò solu 2 voci: "No" - per annullà, o "Sì, asciugate ..." avà da fà a procedura.

Crea un backup

Per salvà i dati di l'utente in casu di prublemi durante u firmware, o per esse sicuri in caso di una procedura fallita, hè necessariu creà una copia di backup di u sistema. I sviluppatori di recuperu di CWM anu furnitu sta caratteristica in u so ambiente di ripresa. A chiamata di a funzione cunsiderata hè effettuata quandu si seleziona l'oggetto "u salvataggio è l'archiviazione". Ùn dì micca chì e possibilità sò diverse, ma sò abbastanza basate per a maiò parte di l'utenti. A copie di l'iniziziale da e sezioni di dispositivi à una scheda di memoria - "backup in storage / sdcard0". In più, a prucedura cumincia subitu dopu à a scelta di questu articulu, ùn ci sò micca impostazioni aghjacente. Ma pudete determinà in quantu u furmatu di i futuri file di backup anticipendu selezziunà "sceglite u furmatu di backup primariu". L'elementi di menu rimanenti "u salvataggio è l'archiviazione" pensatu per operazioni di recuperu da backup.

Munimentu è formattazione di partizioni

I sviluppatori di recuperu di CWM mischjàvanu l'operazioni di montu è di furmatu di varie partizioni in un menu, chjamatu "muntà è stoccaggio". A lista di l'uppurtunità aperta hè minimamente sufficiente per e prucedure di base cù parti di memoria di dispositivi. Tutte e funzioni sò eseguite in conformità cù i nomi di e so voci di lista di chjamata.

Funzioni supplementari

L'ultimu articulu in u menù principale CWM Recovery - "avanzatu". Questu, secondu u sviluppatore, accede à e funzioni per l'utenti avanzati. Ùn hè micca chiaru ciò chì e funzioni "avanzate" dispunibili in u menù sò, ma tuttavia sò presenti in a ripresa è pò esse necessarie in parechje situazioni. Tramite u menu "avanzatu" riavvendu a ripresa da rimproverà, riavanu in u modu di u caricu boot, pulendu a partizione "Cache di Dalvik", visualizà u file di logu è spegghje u dispositiu à a fine di tutte e manipolazioni in a ripresa.

Virtues

  • Un pocu numeru di voci di menu chì furniscenu l'accessu à l'operazioni di basse quandu si travaglia cun sezioni di memoria di dispositivi;
  • Ci hè una funzione per verificare a firma di u firmware;
  • Per numerosi mudelli di dispositivi obsoleti, u solu modu per fà una copia di backup è restituisce u dispositivo da un backup.

Inconvenienti

  • L'assenza di l'interfaccia di a lingua russa;
  • Un pocu micca evidente di e azzioni offerte in u menù;
  • A mancanza di cuntrollu nantu à a condotta di procedure;
  • Ùn ci hè nunda di impostazioni;
  • Azioni di l'utente sbagliate in recuperu pò danneghje u dispositivo.

Malgradu u fattu chì a ripresa da ClockworkMod sia una di e prime soluzioni per assicurà una personalizazione diffusa di Android, oghje a so rilevanza si stendi diminuendu, in particulare per i nuovi dispositivi. Ciò hè dovutu à a surgenza di strumenti più avanzati cù più funzionalità. In listessu tempu, scartatemi completamente a recuperazione di CWM in un ambientu chì dà u firmware, creendu a copia di backup è ripristinà i dispositivi Android. Per i proprietarii di dispositivi CWM Recovery, un pocu obsoleti, ma abbastanza efficienti, hè in certi i soli modu per tene un smartphone o tablet in u statu chì hè in linea cù e tendenze attuali in u mondu Android.

Scaricate CWM Recovery gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di l'applicazione da u Play Store

Recupero di TeamWin (TWRP) Ripansu di partizioni Starus MiniTool Power Data Recovery Acronis Recovery Expert Deluxe

Share l'articolo in reti sociali:
Ripruduccia modificata da u team ClockworkMod. U scopu principale di CWM Recovery è di stallà firmware, patch è modifiche di a parte di software di dispositivi Android.
Sistema: Android
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: ClockworkMod
Costu: Free
Dimensione: 7 MB
Lingua: inglese
Versione: 6.0.5.3