Quandu torna a stallà u antivirus Avira gratuito, i utilizatori anu assai difficultà. L'errore principale, in questu casu, hè a rimozione incompleta di u prugramma precedente. Se l'antivirus era rimuatu da a rimucinazione standard di prugrammi in Windows, allora ci sò sicuramente diversi file è entrate in u registru di sistema. Interferenu cù u prucessu di stallazione è u prugramma funziona in maniera errata. Curemu a situazione.
Reinstallà Avira
1. Accuminciannu a reinstallà Avira, avia disinstallatu i prugrammi è componenti precedenti in un modu standard. Allora aghju fattu pulì u mo computer da vari resti chì l'antivirusu lasciava, tutte e voci di u registru sò state eliminate. Aghju fattu ciò per mezu di u praticu prugramma Winampptizer Ashampoo.
Scaricate Ashampoo WinOptimizer
Avutu u strumentu "Ottimizazione in 1 clic", è dopu a verifica automatica eliminata ùn hè micca necessaria.
2. E dopu reinizemu Avira. Ma prima ci vole à scaricà.
Scaricate Avira per a libera
Run u luggeru d'installazione. Una finestra di benvenuta si vene in cui avete bisognu di clicà "Accettà è installa". Dopu, accetta di e cambiamenti chì u prugramma farà.
3. Durante u prucessu di stallazione ci verrà dumandatu di stallà parechje applicazioni addizionali. Sì ùn li ne avete bisognu, ùn accadite micca. Altrimenti, prememu "Install".
Avira Anti-Virus hè statu installatu bè è funziona senza errori. Preghendu di reinstallà, ancu se ci vole un pocu di tempu, ma hè un passu impurtante. Dopu tuttu, un sbagliu hè più faciule per prevene ch'è a ricerca di a so causa per un bellu pezzu.