Metodi di stallazione di un driver per l'HP Deskjet 3070A MFP


Grandi notizie: se avete un router Wi-Fi mancante da a vostra casa o hè andatu, allora un laptop o un computer desktop cù un adattatore Wi-Fi pò esse un eccellente rimpiazzamentu. Usendu un computer è u prugramma MyPublicWiFi, puderete distribuerà Internet senza fili à altri dispositivi.

MyPublicWiFi hè un prugramu populariu è cumpletamente libaru per a distribuzione di Internet da un laptop o un computer desktop (adattatore Wi-Fi hè necessariu). Se u vostru computer hè connectatu à l'internet via cavu o usa per accede à a rete, per esempiu, un modem USB, allora hè cumpletamente mè per rimpiazzà u router Wi-Fi da trasmette à altri dispositivi Internet.

Cumu aduprà MyPublicWiFi?

Prima di tuttu, u prugramma deve esse installatu in u computer.

Per piacè, avà a nota chì u pacchettu di distribuzione di u prugramma deve esse scaricatu esclusivamente da u situ ufficiale di u sviluppatore, da allora Ci sò i casi frequenti in cui l'utenti, inveci di u prugramma richiesti, scarichi voluntariu è installanu un virus informaticu seriu in un computer.

Scaricate l'ultima versione di MyPublicWiFi

U prucessu di stallazione di MyPublicWiFi ùn hè micca diversa da l'installazione di qualchi altri prugrammi cù una piccula eccezione: dopu a stallazione hè necessariu riavene u sistema.

Pudete fà quandu avete accettatu à l'offre di u installatore, è dopu, quandu avete finitu cù u computer. Dunque, avete a capità chì, puru chì ùn riavvite micca u sistema, MyPublicWiFi ùn funziona micca.

Una volta ripartutu u computer, pudete iniziate à travaglià cù MyPublicWiFi. Fate un clic col meninu destro nantu à a scelta rapida di u prugramma è selezziunate l'elemento in u menù contestuale chì compare. "Run as administrator".

Ci vole à avverà chì prima di lancià u prugramma hè raccomandatu per assicurà chì l'adattatore Wi-Fi sia attivatu da u vostru computer. Per esempiu, in Windows 10, aprite u centru di notificazioni è assicuratevi chì l'icona di a rete wireless sia attiva.

Quandu u prugramma hà diritti di amministratore, a finestra MyPublicWiFi apparirà nantu à u vostru schermu.

U prugramma ùn hè micca dotatu di supportu per a lingua russa, ma questu ùn face difficiule a so interfaccia. Per difettu, a vostra scheda si aprirà. "Impostazione"induve a rete senza filu hè configurata. Eccu quì avete bisognu à compie più campi:

1. Nome di a rete (SSID). Questu hè u nome di a vostra rete wireless. Pudete lascià cum'è predefinita o inserisci u vostru propriu, aduprendu u layout di tastiera in Inglese, i numeri è i simboli per entrà;

2. Chjave di reta. Una password chì pruteghja a rete wireless da e cunnessioni indesiderate. A password deve avè almenu 8 caratteri, è pudete usà i numeri, lettere è simboli inglesi;

3. A terza linea ùn hà nant'à u nomu, ma dinò indichi a cunnessione Internet chì serve per distribuerà a Wi-Fi. Se u vostru computer hè connectatu à a stessa fonte Internet, u prugramma seleziona a rete curretta. Se u computer hà diverse fonti di cunnessione à Internet, sarà necessariu segnà u vostru bisognu.

Tuttu hè prontu prontu per lanciare una rete wireless. Assicuratevi di avè un segno di spuntà accanto à l'elemento. "Abilita a cumparisce da Internet", chì permette a distribuzione di Internet, è poi cliccate nantu à u pulsante "Impostà è avvià Hotspot"chì hà inizià u prugramma.

Da quellu passatu, un altru articulu apparirà nant'à a lista di rete senza fili dispunibile. Provemu à cunnessu cun ellu cù un smartphone. Per fà ciò, andate in u menu di ricerca di rete è truvate u nomu di u prugramma (avemu lasciatu u nome di a rete senza filu per impostazione predefinita).

Se fate un clic nantu à a rete senza filu truvenuta, sarà necessariu inserisce a password chì entramu in l'impostazioni di u prugramma. Se a password hè stata inserita correttamente, a cunnessione sarà stabilita.

Se in u prugramma MyPublicWiFi vai in tab "Clienti"dopu vedemu u dispositivu cunnessu à a nostra rete. In questo modu, pudete cuntrullà chi si sta cunnessu à a rete wireless.

Quandu si decide à interrompere a distribuzione di Internet wireless, andate ind'è "Imposta" e cliccate nantu à u pulsante. "Stop Hotspot".

U prossima volta chì principiate u prugramma MyPublicWiFi, a distribuzione di Internet sarà lanciata automaticamente in base à e impostazioni entrate in precedenza.

MyPublicWiFi hè una bella soluzione se avete bisognu di furnisce tutti i vostri gadgets cù Internet wireless. Una interfaccia simplici vi permette di configurà u prugramma immediatamente è di mette in travagli, è un travagliu stabili assicura una distribuzione ininterrotta di Internet.