Usate l'editor di u Registru sàvule

In parechji articuli nantu à u situ remontka.pro, ti hà dettu cumu di fà sta o quandu l'azione cù l'Editor di u Registro di Windows - disattivà i dischi autorunuti, rimuovi u banner o prugrammi in autoload.

Incù l'aiutu di edità u Registro di sistema, pudete cambià assai numerosi parametri, ottimizà u sistema, disattivà e funzioni inutili di u sistema è ancu di più. St'articulu parlarà di aduprà l'editor di u Registro di sistema, micca limitatu à e istruzzioni standard cume "truvà una tale partizione, cambia u valore". L'articolo hè u listessu praticu per l'utenti di Windows 7, 8 è 8.1.

Cosa hè un registru?

U Registro di Windows hè una basa di dati strutturata chì autore memorizza i parametri è l'infurmazioni aduprati da u sistema operativu, i driver, i servizii è i prugrammi.

U Registru hè riunu in rùbbriche (in u editor) cumparate à cartelle), parametri (o chiavi) è i so valori (chì si vedenu nant'à a destra di l'editor di u registru).

Per avvicinà l'editor di registru, in qualunque versione di Windows (da XP), pudete preme a tonalità di Windows + R è inserisci regeditin a finestra Run.

Per a prima volta chì esegue l'editore nantu à a parte sinistra, videte e partizioni di radice in cui hè bellu navigà:

  • HKEY_CLASSI_ROOT - Questa sezione ghjè utilizzata per conservà è gestisce e associazioni di file. In fattu, sta sezione hè un link à HKEY_LOCAL_MACHINE / Software / Classes
  • HKEY_CURRENT_USER - cuntene i parametri per l'utente, sottu à u nome chì hè statu fattu u login. Si conserva ancu a maiò parte di i parametri di i prugrammi installati. Hè un link à a sezione di l'utente in HKEY_USERS.
  • HKEY_LOCAL_MACHINE - Sta sezione salva e impostazioni di l'OS è prugrammi in generale, per tutti l'utenti.
  • HKEY_UTENTI - Conserva e configurazione per tutti l'utenti di u sistema.
  • HKEY_CURRENT_CONFIG - cuntene i parametri di tutti l'attrezzi installati.

Nelle istruzioni è manuali, i nomi di partizioni sò spessu abbreviati in HK +, e e prime lettere di u nomu, per esempiu, pudete vede l'entrata seguente: HKLM / Software, chì risponde à HKEY_LOCAL_MACHINE / Software.

Induve sò i schedari di registru

I schedari di u Registro di sistema sò salvati nantu à u discu di sistema in u cartulare Windows / System32 / Config - i prublemi SAM, SECURITY, SYTEM, è SOFTWARE cuntenenu l'infurmazioni da e sezioni correspondenti in HKEY_LOCAL_MACHINE.

I dati da HKEY_CURRENT_USER sò salvati in u file NTUSER.DAT nascatu in a cartella "Users / Username" di u computer.

A creazione è a modificazione di e chiavi di registru è di a configurazione

Ogni azzione per creà è cambia chiavi di registru è valori pò esse eseguita accedendu à u menù contestuale chì si vede cù un clic destro nantu à u nome di a partizione o in u riquadro di destra cù i valori (o nantu à a chiave stessa, se avete bisognu di cambià u.

E chjassine di registru ponu avè diversi tippi di valori, ma più spessu quandu si faci a mudifica, ci vole à occupà 2 di elli: eccu u parametru di stringa REG_SZ (per definisce u parcorsu di u prugramma, per esempiu) è u parametru DWORD (per esempiu, per abilà o disattivà una funzione di sistema) .

Favoriti in Editor del Registro di sistema

Ancu in quelli chì utilizanu regolarmente l'editor di u registru, ùn ci sò micca persone chì aduprate l'elemento di menu Favoriti di l'editor. È in vanità - pudete aghjunghje quì e sette più viste. E la volta successiva, per andà à elli, ùn sfrugghje micca in decine di nomi di sezione.

"Download hive" o edite u registru nantu à un computer chì ùn carica micca

Usendu l'elemento menu "File" - "Load Hive" in l'editor di u registru, pudete scaricà partizioni è chjavi da un altru computer o discu dur. U casu cumunu più cumunu hè u scaricamentu da u LiveCD in un computer chì ùn carica micca e ripara l'errori di u registru.

Nota: l'elemento "Download hive" hè attivu solu quandu selezziunate e chiavi di registru Hklm è HKEY_UTENTI.

Esportare è importà chiavi di registru

Se hè necessariu, pudete esportà qualsiasi chiave di Registro di sistema, inclusu le sottochiavi, per fà quì, cliccate à dirizzione diritta annantu à ella è selezziunate "Esporta" in u menù contestuale. I valori sò salvati in un schedariu cù l'estensione .reg, chì hè in princumendu un file di testu è ponu esse editatu cù qualunque editor di testu.

Per importà i valori da un tali file, pudete dopu cliccà dopu nantu à esse, o selezziunate "File" - "Import" in u menù di l'editor di u Registru. L'importazione di valori pò esse necessaria in vari casi, per esempiu, per risolve e associazioni di file di Windows.

Pulizia di u Registru

Parechji prugrammi di terze parti, à mezu à altre funzioni, prupone di pulì u registru, chì, secondu a descrizzione, deve agilizà u funziunamentu di u computer. Aghju scrittu un articulu nantu à u sughjettu è ùn mi dà micca consigliate di fà una tale pulizia. Artìculu: Pulizie di u Registru - Duvaghju adirmi?

Aghju chì questu ùn hè micca per eliminà e voci di malware in u registro, ma per a pulizia "preventiva", chì in realtà ùn porta micca à un aumento di produttività, ma pò dà à malfunzionamenti di sistema.

Più informazioni nantu à l'editor di u Registru

Alcuni articuli nantu à u situ chì sò relativi à edità u registro di Windows:

  • Modificare u registro hè pruibitu da l'amministratore di sistema - chì à fà in stu casu
  • Cumu rimuovere i prugrammi da u startup cù u editoru di u registru
  • Cume sceglite e frecce da e scelte rapide editendu u registro di sistema