Un discu duru (HDD) hè unu di i dispositivi più impurtanti in un computer, perchè hè quì chì i dati di sistema è di l'utente sò salvati. Purtroppu, cum'è ogni altra tecnulugia, u drive ùn hè micca cunduttu, è prima o dopu pò dà fughjendu. In questu casu, a più grande paura hè a perdita parziale o totale di l'infurmazioni persunali: documenti, foto, musica, materiali di travagliu / addestramentu, etc. I schedari chì vene successivamente chì sò necessarii ùn sò micca rari.
Qualcuno preferisce cumprà immediatamente i specialisti per a fornitura di tali servizii cum'è u recuperu di dati cancellati da u discu duru. Ma hè un serviziu costoso, è ùn hè micca accessibile per tutti. In stu casu, ci hè un modu alternativu - autoprezzione cù programmi speciali.
Cume recuperà i file da u discu dur?
Ci sò pagati e prugrammi liberi chì recuperanu i dati peri cum'è a formattazione, l'eliminazione di file o prublemi cù u drive. Ùn garantisce micca 100% di recuperu, chì ogni casu hè unicu, è a prupietà dipende da parechji fattori:
- Rimozione di e ricette.
- A presenza di l'infurmazioni impurtate nantu à u remote.
- A condizione fisica di u discu dur.
Recuperà un schedariu annullatu un mese fa hè assai più difficiule di ieri.
Ancu dopu l'eliminazione di i file da a pila di ricicchiu, ùn sò micca veramente cancellati, ma simplicemente nascosti da l'ochji di l'utente. A cancellazione cumpleta accade, si pò dì, si sovrintende i vecchi file cù i più recenti. Hè cusì, a registrazione di i dati novu nantu à u moesu. È sì u settore cun file nascosti ùn hè micca sovrascrittu, allora a possibilità di u so recuperu hè assai più altru.
Basatu nantu à u puntu precedente in materia di prescrizione, mi vogliu chiarisci. A volte un breve periodu hè abbastanza per a recuperazione à falli. Per esempiu, se ùn ci hè micca abbastanza spaziu libaru nant'à u discu, è dopu eliminà, salvasti in modu novu dati novi in disc. In questu casu, saranu distribuiti in i settori liberi induve in precedenza l'infurmazioni necessarie per a recuperazione sò state salvate.
Hè impurtante chì u discu duru ùn abbia dighjà fisicu, chì porta ancu à prublemi cù lettura di dati. In questu casu, restaurizine li hè assai più difficiule, è pò esse senza fruttu. Di solitu, un tale prublema hè indirizzatu à i specialisti chì prima riparanu u discu, è tandu provanu à uttene l'infurmazioni.
A scelta di un prugramma di recuperu di i file
Avemu digià fattu rivisioni nantu à i prugrammi chì sò usati à stu scopu.
Ulteriori dettagli: I migliori programmi per recuperà i file eliminati da u hard disk.
In u nostru articulu di rinumatu per u populu prugramma Recuva, truverete dinò un link à a lezione di recuperu. U prugramma hà guadagnatu a so popularità non solu per u fabbricante (un altru pruduttu popularu di elli hè CCleaner), ma dinò per a so simplicità. Ancu un principiante chì hà paura di tali prucedure cum'è u fugliale pò risturme facilmente i file in parechji furmati famosi. Ma in certi casi Recuva hè inutile - a so efficacia hè visibile solu quandu, dopu avè rimosso da u drive, quasi nunda di manipuli sò stati realizzati. Dunque, dopu à un furmatu rapidu di testu, era capace di recuperà ~ u 83% di l'infurmazioni, chì hè bè, ma micca perfetta. Hai sempre voglia di più, corrette?
Inconvenienti di u software liberu
Alcuni di i prugrammi liberi ùn si comportanu micca bè. Tra l'incòvii di l'usu di tali prugrammi ci sò:
- L'impossibilità di recuperà i dati dopu un fallimentu di u sistema di lime di dischi;
- Scelu recuperu;
- Perdita di struttura trà a riparazione;
- Forzendu à cumprà a versione completa per salvà i dati recuperati cù successu;
- L'effettu inversu - i schedari ùn sò micca solu ripristinati, ma dinò u furryed.
Allora, l'utente hà dui opzioni:
- Aduprate un prugrammu cumpletamente libaru chì ùn hà micca a più funziunale funzionalità.
- Cumprà una versione pagata di un utilità prufessiunale chì hà i tassi più alti di u so concurrente, chì ùn richiede micca cumprendu.
Nantu à i prudutti liberi, u prugramma R.Saver hà pruvucatu bè. Avemu dighjà parlatu annantu à u nostru situ. Perchè precisamente ella:
- Completamente libaru;
- Facile à aduprà;
- Sicura à u discu duru;
- Amparatu un altu livellu di recuperu di l'infurmazioni in dui testi: dopu à un fallimentu di u sistema di file è di furmazione rapida.
Scaricate è installate r.saver
- Pudete truvà u ligame per scaricà u prugramma quì. Dopu avè andatu à u situ ufficiale, cliccate solu "Download"cum'è mostra in u screenshot.
- Scompattate l'archive .zip.
- Fighjate u schedariu r.saver.exe.
U prugramma ùn necessita di installazione, chì, per cunnoscia, hè ben pensata è pratica - u prucessu di stallazione ùn registra micca i dati nantu à quelli vecchi, ciò chì hè assai impurtante per a ripresa cun successu.
E megliu di tuttu, s'ellu pudete scaricà u prugramma à un altru PC (laptop, tablet / smartphone), è via USB, esegui r.saver.exe da u cartulare spaccatu.
Usendu r.saver
A finestra principale hè divisa in duie parti: a manca di più unu di e unità cunnesse, à a destra - informazioni nantu à l'unità selezionata. Se u discu hè statu divisu in parechje partizioni, appariranu ancu nantu à a sinistra.
- Pè inizià a ricerca di i file eliminati, cliccate nantu à u "Scansione".
- In a finestra di cunferenza, avete bisognu di sceglie unu di i pulsanti secondu u tippu di prublema. Cliccate "Iè"se l'infurmazione hè stata annullata cù u formattazione (pertinente per un discu duru esterno, un'unità flash o dopu à reinstallà u sistema). Cliccate"No"s'è voi stessi sguassate i schedari intenzionalmente o accidentalmente.
- Una volta sceltu, a scansione cumincerà.
- Usendu u latu sinistro di a finestra.
- Incisione di u nomu in u campu cù una ricerca rapida.
- Per vede i dati recuperati (foto, registrazioni audio, documenti, ecc.), Aprite li di a solita manera. A prima volta u prugramma offre à specificà una cartella temporanea per mettere i file recuperati quì.
- Quandu truvate i schedari chì avete bisognu, basta à salvarli.
Ùn hè micca raccomandatu di salvà i dati à u listinu discu. Aduprate per sta dischi esterni o altri HDD. Altrimenti, pudete perdere tutti i dati.
Per salvà un unicu file, selezziunu e cliccate nantu à "Salvà a selezzione".
- Sì avete bisognu di fà un salvu selettivu, teni premutu u tastu Ctrl nantu à a tastiera è cliccate à sinistra nantu à i file / cartulari desiderati.
- Pudete ancu aduprà u "A scelta di a massa"per selezziunà ciò chì deve esse salvatu. In questa modalità, e parti parte di sinistra è diritta di a finestra saranu dispunibuli da selezzione.
- Fate vede ciò chì avete bisognu, cliccate nantu à "Salvà a selezzione".
In cunnessione di u scansione, una struttura ad arculu sarà visualizata à a sinistra è una lista di i dati trovati nantu à a destra. Pudete ricercà i schedari necessarii in duie manere:
U prugramma ùn vede micca a sezione
A volte R..sver ùn pò truvà a partizione da sola è ùn determina micca u tipu di sistema di file à u startup. U più spessu quessa succede dopu a formattazione di u dispositiu cun cambiamentu di u tipu di sistema di file (da FAT in NTFS o viceversa). In stu casu, pudete aiutà:
- Selezziunu a periferica cunnessa (o a partizione scunnisciuta stessa) in a parte sinistra di a finestra è cliccate nantu à "Trova una sezione".
- In a finestra chì si apre, cliccate nantu à "Trova Avà".
- In casu di una ricerca riesce, pudete selezziunate una lista di tutte e partizioni di stu discu. Ci vole à sceglie a sezione desiderata è cliccate nantu à u "Usate selezzione".
- Dopu a restaura di a partizione, pudete iniziate a scansione per a ricerca.
Pruvate aduprà sti prugrami cun primu diliziosu per chì in casu di fallimentu pudete rivolvi à specialisti. Sapete chì i prugrammi liberi sò inferiori in a qualità di riparazione à i contrapassi pagati.