Verificate a RAM in Windows 10


L'efficienza di u sistema operativu è di u computer in tuttu dipende, trà altre cose, da u statu di a RAM: in casu di difettu, si truvaranu prublemi. Hè cunsigliatu di verificà regolarmente a RAM, è oghji avemu voglia di presentarvi e scelte per fà sta operazione in i computer chì esistenu Windows 10.

Vede ancu:
Verificate a RAM in Windows 7
Cumu verificà e prestazioni di RAM

Verificate a RAM in Windows 10

Parechje pratiche di diagnosticu per Windows 10 ponu esse fatte cun l'aiutu di strumenti standard o cù l'usu di soluzioni di terze parti. Testu RAM ùn sò micca eccezione, è vulemu principià cù l'ultima opzione.

Fate attenzione! Se avete a diagnosi di a RAM per determinà u modulu chì sì fallitu, a procedura deve esse fatta per separatu per ogni elementu: rimuove tutte le strisce è inserite li in u PC / laptop prima di ogni “run”!

Metodo 1: Soluzione di Terzu Partitu

Ci sò parechje applicazioni per testà a RAM, ma MEMTEST hè a meglima soluzione per Windows 10.

Scaricate MEMTEST

  1. Questu hè una piccola utilità chì ùn hà nè ancu installatu, allora hè distribuitu in forma d'archiu cù un file eseguibile è e librerie necessarie. Spacchite cun un archivariu adeguatu, andate in u cartulare risultatu è lanciate u schedariu memtest.exe.

    Vede ancu:
    Analogi WinRAR
    Cume aprite i file zip in Windows

  2. Ùn sò micca assai configurazioni dispunibili. L'unica caratteristica personalizabile hè a quantità di RAM chì hè verificatu. Tuttavia, si consiglia di lasciare u valore di difettu - "Tutta a RAM inutilizzata" - cum'è in stu casu, u risultatu più accuratu hè garantitu.

    Se a quantità di memoria di u computer hè più di 4 GB, allora questu impostazione duverà esse usatu senza fallimentu: à causa di e peculiarità di u còdice, MEMTEST ùn pò verificate u volumu più di 3,5 GB à tempu. In questu casu, avete bisognu di esecce parechje finestre di u prugramma, è aghjunghje manualmente u valore desideratu in ognunu.
  3. Prima di cunsultà cù u test, tene à mente duie caratteristiche di u prugramma. U primu - a precisione di a prucedura dipende da u mumentu di a prova, perciò devia esse effettuata per almenu parechje ore, è cusì i sviluppatori stessi propiuvanu di fà u diagnosticu è di lascià u computer à a notte. A seconda caratteristica hè seguita da u primu - in u prucessu di testà u computer hè megliu luntanu solu, allora a scelta cù u diagnosticu "à notte" hè u megliu. Pè inizià a prova cliccate nantu à u bottinu. "Start Testing".
  4. S'ellu hè necessariu, u cuntrattu pò esse fermatu in prima persona - per questo, aduprate u pulsante "Stop Testing". In più, a prucedura si ferma automaticamente se l'utile ghjunghjerà à l'errore di u prucessu.

U prugramma aiuta a rilevà a maiò parte di i prublemi cù RAM cù alta precisione. Benintesa, ci sò difetti - ùn ci hè nè una localizazione russa, è a descrizzione di l'errore ùn hè micca assai dettagliata. Fortunatamente, a solu soluzione in cunsunenza hà alternative proposte in l'artìculu à u ligame sottu.

Leggi più: Prugrammi per diagnosticà RAM

Metudu 2: Strumenti di sistema

In u sistema operativu di a famiglia di Windows ci hè un toolkit per a diagnostica di basa di RAM, chì migru à a decima versione di "windows". Sta soluzione ùn furnisce micca particolari cume un prugramma di terze parti, ma hè adatta per un veru iniziale.

  1. U modu più faciule hè di chjamà l'utilità desiderata per mezu di l'utile. Run. Premete a combinazione di tasti Win + R, inserite u cumandamentu in u casu di testu mdsched è cliccate "OK".
  2. Due opzioni di verificà sò dispunibuli, vi propemu di sceglie u primu, "Rinvià e verifica" - cliccate nant'à u butteru sinistro di u mouse.
  3. U computer si ripigliò, è l'Urchile di Diagnostica RAM inizia. A pratica comincerà subitu, ma pudete cambià certi parametri direttamente in u prucessu - per fà cusì, premete F1.

    Ùn ci hè troppu opzioni dispunibuli: pudete configurà u tipu di verificà (opzione "Normale" in quantu è basta), attivendu u cache è u numaru di passaghji di prova (l'impostazione di valori più grandi di 2 o 3 ùn hè micca necessaria). Pudete spostà trà l'opzioni premendu Tab, salvà l'impostazioni - chiave F10.
  4. Quandu a procedura hè terminata, u computer si riavanu è mostra i risultati. Talvolta, però, questu ùn pò accadere. In stu casu, avete bisognu di aprite "Cuntinu eventi": cliccate Win + R, inserite u comando in a finestra eventvwr.msc è cliccate "OK".

    Vede ancu: Cumu vede u log di eventi di Windows 10

    Truvate altre informazioni categuriche "Dettagli" cun sorgente "MemoryDiagnostics-Results" è vede i risultati à u fondu di a finestra.

Questu strumentu ùn sia micca informativo cum'è solu di terze parti, ma ùn avete micca sottovalutatu, in particulare per l'utenti principianti.

Conclusione

Avemu riesaminatu a procedura per verificà a RAM in Windows 10 da un prugrammu di terze parti è un arganizzatu integratu. Comu pudete vede, i metudi ùn sò micca troppu diversi da ognunu, è in principiu ponu esse chjamati intercambiabili.