Cume disattivà e notifiche in Google Chrome è in Yandex Browser

Ciò ùn hè ancu passu chì i navigatori anu avutu l'occasione di riceve notifiche push da i siti, è per quessa, si pò truvà sempre una offerta di mostra allarmi di novità. Da un latu, questu hè pratice; d'altra parte, un utilizatore chì hà sottoscrittu imprudentemente à parechje notifiche tali pò vulhje smarrisce.

Questa esercitazione descrive in dettaglio cume rimuovere e disattivà notifiche in Google Chrome o in i navigatori di Navigatore Yandex per tutti i siti o solu per certi di elli, è cumu per fà chì u navigatore ùn chjama nisunu se ricevi allerte. Vede ancu: Cumu vede e password salvate in i navigatori.

Disabilite e notifiche push in Chrome per Windows

Per dughjite e notifiche in Google Chrome per Windows, seguite sti passi.

  1. Andate à a configurazione di Google Chrome.
  2. À u fondu di a pagina di l'impostazioni, cliccate "Mostra le impostazioni avanzate", è dopu in a sezione "Dati persunali", cliccate nantu à u pulsante "Impostazioni di cuntenutu".
  3. In a pagina successiva, vedite a sezione "Alerti", induve pussè definisce i parametri voluti per e notifiche push da i siti.
  4. Se vulete, pudete disattivà e notifiche da certi siti è permettere à l'altri di fà quessa, cliccendu nantu à u bottu "Setu Eccezioni" in l'impostazioni di notifiche.

In casu chì vulete disattivà tutte e notifiche, è ancu ùn riceve micca e richieste da i siti visitati per inviarli à voi, selezziunate l'elemento "ùn mostranu micca allarmi nantu à i siti" è dopu in futuro una richiesta cume quella mostrata in a schermata sottu sarà. disturberà.

Google Chrome per Android

Simili, pudete annullà e notifiche in un navigatore Google Chrome nant'à u vostru telefonu o tablet Android:

  1. Vai à l'impostazioni, è dopu in a sezione "Avanzata", selezziunu "Impostazioni di u situ".
  2. Aprite i "Allarmi".
  3. Selezziunate una di e opzioni - dumandà permessu per mandà notifiche (per difettu) o bloccà l'invite di notifiche (quandu l'opzione "Notifiche" hè disattivata).

Se vulete disattivà e notifiche solu per siti specifici, pudete ancu fà quì: in a sezione "Impostazioni di u situ", selezziunate l'elemento "Tutti i siti".

Truvate u situ per chì desiderate disattivà e notifiche in a lista è cliccate nantu à u pulsante "Cancella è resetta". Ora, a prossima volta chì visiti u listessu situ, vedi torna una dumanda per l'invio di notifiche push è ponu esse discuplicate.

Cumu disattivà e notifiche in Yandex Browser

Ci hè due sezioni in u Browser Yandex per attivà è disattivà e notifiche. U primu hè nantu à a pagina di l'impostazioni principali è si chjama "Notifiche".

Se fate un clic nantu à "Configure Notifications", vedete chì parlemu solu nantu à e notifiche Mail Yandex è VK è pudete spegnerle solu per eventi mail e V-Contact, rispettivamente.

Pulsate notifiche per altri siti in u navigatore Yandex ponu esse discuplicate:

  1. Vai à l'impostazioni è in u fondu di a pagina di l'impostazioni, cliccate "Mostra i cunfusioni avanzate".
  2. Cliccate nantu à u pulsante "Contenuti" in a "Informazione Personale".
  3. In a sezione "Notifiche" pudete cambià l'impostazioni di notifiche o disattivarle per tutti i siti (l'elemento "ùn mostri micca notifiche di u situ").
  4. Sì cliccate nantu à u pulsante "Gestisci esenzioni", pudete abilità o disattivà separatamente e notifiche push per siti specifici.

Dopu cliccatu nantu à u "Finish", i impostazioni fatti saranu applicati è u navigatore si comporta conformemente à e regolazioni fatture.