Scaricate i driver per Epson L355 MFP

A memoria virtuale o u paging di paging (pagefile.sys) assicura u funziunamentu normale di prugrammi in l'ambiente di u sistema operativu Windows. U so usu hè particolarmente efficace in i casi in cui a capacità di una memoria di accesso casuale (RAM) hè insufficiente o a carica nantu à esse hè necessariu per esse ridotta.

Hè impurtante capisce chì parechji componenti di software è strumenti di sistema sò in principiu incapaci di travaglià senza cambià. L'assenza di stu schedariu, in stu casu, hè piena di tutti i tipi di fallimenti, errori è ancu BSOD. Eppuru, in Windows 10, a memoria virtuale hè à volte spente, perchè spiegheremo dopu cumu adupreselu.

Vede ancu: Risoluzione di problemi di "schermi blu di a morte" in Windows

Includemu u file swap in Windows 10

A memoria virtuale hè attivata per difettu, hè attivamente utilizata da u sistema è di u software per e so necessità. I dati inutilizzati da a RAM sò caricati in a paginazione, chì permette d'ottimizà è aumentà a velocità di u so operazione. Allora, se pagefile.sys hè disattivu, almeno, pudete scuntà una notificazione chì ùn ci hè micca abbastanza memoria nant'à u computer, ma avemu dighjà indicatu u massimu pussibuli.

Ovviamente, per eliminà u prublema di l'insuffisata RAM è assicurà u funziunamentu normale di u sistema cum'è u di tuttu è di i cumpunenti di software univocu, hè necessariu abilità u schedariu di paging. Questu pò esse fattu in un unicu modu - cuntattendu "Opzioni di performance" Windows, ma si pò entrà in questu in modi diversi.

Opzione 1: "Prupietà di u sistema"

A rùbbrica di interesse pò esse aperta "Prupietà di u sistema". U modu più faciule per aprirle hè da a finestra. "Questu computer"Tuttavia, ci hè una opzione più veloce. Ma, prima cosa prima.

Vede ancu: Cumu creare un drame "U me computer" in u desktop Windows 10

  1. In un modu furmatu, apri "Questu computer"Per esempiu, truvà u directory desiderata in u menù "Start"da andendu in u sistema "Esploratore" o semplicemente lanciate un draghju nantu à u desktop, s'ellu ci hè una.
  2. Fate un clic destro (RMB) da zero e seleziona l'elemento nel menu contestuale "Pruprietà".
  3. In a barra laterale di a finestra aperta "Sistema" Fate un clic destro nantu à l'elemento "Impostazioni avanzate di u sistema".
  4. Una volta in a finestra "Prupietà di u sistema"assicuratevi chì a scheda hè aperta "Avanzate". S'ellu ùn hè micca u casu, andate induve, è cliccate nantu à u bottinu. "Opzioni"situatu in un blocu "Prestazione" è marcatu nantu à l'immagine sottu.

    Tip: Arrivà in "Prupietà di u sistema" hè possibile è un pocu più veloce, tralascendu i 3 passi precedenti. Per fà quessa, chjama a finestra Runtenendu e chiavi "WIN + R" in a tastiera è tipu in a linea "Apertu" a squadra sysdm.cpl. Cliccate "ENTER" o un bottinu "OK" per a cunfirmazione.

  5. In a finestra "Opzioni di performance"chì saranu aperti, andate in tab "Avanzate".
  6. In blocu "Memoria Virtuale" cliccate nantu à u bottinu "Cambia".
  7. Se u schedariu di pagingeria era disabilitu in precedenza, un marcu sarà piazzatu in a finestra aperta cunducà l'elemento corrispondente - "Senza un filu di paging".

    Sceglite una di e scelte possibili per a so inclusione:

    • Selezziunate automaticamente a dimensione di u pagine di paging.
      A quantità di memoria virtuale sarà determinata automaticamente. Questa opzione hè a più preferita per i "decine".
    • Dimensione à a scelta di u sistema.
      A differenza di u paragrafo precedente, induve a dimensione di u lugarru specificatu ùn hè micca cambiata, quandu sceglie a opzione, a so dimensione si adatta in a indipendenza di e necessità di u sistema è di i prugrammi aduprati, scendendu e / o aumentendu cum'è necessariu.
    • Specifichi a dimensione.
      Tuttu hè chjaru quì - pudete voi stessi setà a quantità iniziale è massima permessa di memoria virtuale.
    • Tra l'altro, in questa finestra, pudete specificà nantu à quale di i dischi installati in u computer creà un file di paging. Se u vostru sistema operativu hè installatu nant'à un SSD, si consiglia di piazzamentu pagefile.sys nant'à.

  8. Hè avè decisu nantu à l'opzione di creà a memoria virtuale è u so volumu, cliccate nantu à u pulsante "OK" affinchì i cambiamenti entranu in vigore.
  9. Cliccate "OK" per chjappà a finestra "Opzioni di performance", allora assicuratevi di ripartite u computer. Ùn vi scurdate di salvà i documenti è / o prugrammi aperti, è chjude u prugramma usata.

    Vede ancu: Cumu cambià a taglia di u schedariu di paginazione in Windows 10

  10. Comu pudete vede, ùn ci hè nunda di difficiule in a riattivazione di a memoria virtuale, se in precedenza per qualchì ragu hè statu disattivatu. Pudete imparà più nantu à ciò chì a dimensione di u schedariu di pagingaghju hè ottimale in l'articolo sottu.

    Vede ancu: Cumu determinà a taglia ottimale di u schedariu di paginazione in Windows

Opzione 2: Ricercà per sistema

A capacità di ricercà u sistema ùn pò esse chjamata caratteristica distintiva di Windows 10, ma era in sta versione di u sistema operativo chì sta funzione hè diventata cusì pratica è cusì efficace. Ùn é chjaramente chì una ricerca interna pò aiutà à scopre è "Opzioni di performance".

  1. Cliccate u pulsante di ricerca nantu à a barra di task o a tastiera. "WIN + S" annantu à a tastiera chjamà a finestra di interesse.
  2. Averete à digità in a casella di ricerca - "Viste ...".
  3. In a lista di risultati di ricerca chì si vedenu, cliccate nantu à a LMB per selezziunà a più bona partita - "Risponde à a performance è à a prestazione di u sistema". In a finestra "Opzioni di performance"chì saranu aperti, andate in tab "Avanzate".
  4. Dopu, cliccate nantu à u bottinu "Cambia"situatu in un blocu "Memoria Virtuale".
  5. Sceglite una di e scelte pussibuli per inserì u schedariu di paginging specificendu a so dimensione, o ponendu questu decisione nantu à u sistema.

    Ulteriori azzioni sò discuprate in paragrafo 7 di a parte precedente di l'artìculu. Dopu à a so missione, chjude da a Windows una per unu. "Memoria Virtuale" è "Opzioni di performance" premendu un pulsante "OK"è dopu ripetutu u computer senza fallu.


  6. Questu opzione di inclusu u schedariu di pagingazione hè assolutamente identicu à u precedente, a sola differenza hè in quantu avemu andatu in a sezione necessaria di u sistema. In realtà, usando a funzione di ricerca riflessiva Windows 10, pudete micca riduce u numeru di passi chì serve per fà una azzione, ma salvate dinò per fatti di vene à memorisce vari comandi.

Conclusione

In stu picculu articulu avete amparatu cum'è abilità u schedariu di paging annantu à un computer cù Windows 10. Ci hà dettu cumu di cambià a so dimensione è di ciò chì valore hè ottimale in materiali separati, chì cunsigliu ancu di leghje (tutti i ligami sò sopra).