Adobe Acrobat Pro DC 2018.011.20038

Un collage hè un ottimu modu per cunghjunghje parechje foto in una sola, faci una cartolina, invitu o salutazione, u so calendario è assai più interessante. Ci sò parechji prugrammi in cui pudete creà una foto generale di parechji (questu chjamatu collage), ma bisognu sapè quale sia di più adupratu per certi scopi.

Dighjà chì tutti i prugrammi pensati per creà collage anu assai in cumunamentu, se parlemu di e funzioni principali, allora tutti sò assai simuli in stu sensu. E distinzioni risultanu in i dettagli. Chì, vi dicemu sottu.

Photo Collage

Photo Collage - hè a creazione di sviluppatori naziunali, a cumpagnia AMS-Software. Di conseguenza, l'interfaccia hè cumplettamenti russiata, ancu, hè implementata in un modu in chì ancu un utente inesperto di PC sarà capace à padroni stu prugramma.

Photo Collage ha in so arsenale tutte e funzioni necessarie per travaglià cù l'image è cumincià i in un collage. U prugramma hè pagatu, ma l'upportunità ch'ellu prevene sò chiaramente vale a pena i soldi. Ci hè un grande serie di cornici, maschere, vari sfondi, effetti, elementi di clip art, forme, ci hè un minimu necessariu di strumenti per travaglià cù u testu.

Scaricate PhotoCollage

Maestru Collages

Master Collages hè un altru prugramma da AMS-Software. Hè ancu Russified, ci sò ancu assai parechje cornici, immagini di u pianu di terra è altre decorazioni per i collage, simili à quelli di Photo Collage. A principale differenza tra questu arnesi per creà i collage di foto da a so collega si trova in a funzione "Prospettiva", chì permette à e foto d'avè un effettu 3D, è funzioni avanzate di elaborazione testu.

In più di a so propria inscrizzione, ci sò assai scherzi è aforismi in u Master Collages, chì l'utente pò aduprà à inserisce in u collage. Hè particolarmente utile per tutti i saluti, carte, inviti. Un altru caratteru di Collage Master hè a presenza di un editor integratu, naturalmente, ùn hè micca u più avanzatu, ma ùn ci hè nè una simile cosa in altri prugrami simuli.

Scaricare Maestri Collages

Collageit

CollageIt hè un prugramma prughjettatu per creà rapidamente collagghi. A maiò parte di e funzioni in esse sò automatizzate, chè nunda di e soluzioni di software sopra descritte pò vantà. Benintesa, a modalità manuale hè dinò presente. Duvemu ancu una interessante interfaccia grafica, chì, purtroppu, ùn hè micca russificata.

A principale differenza tra CollageIt è Master Collages è Photo Collage hè in a so opzioni avanzate di export. In più di u risu di solitu di un archiu graficu di un collage in unu di i formati più diffusi, direttamente da a finestra di prugramma, l'utente può spartite u so modestu capolavoru cun amichi nantu à i reti sociali Flickr è Facebook, è ponu u collage in u sfondi di u desktop.

Scaricare CollageIt

Lezione: Cumu creà un collage di foto

Immagine collage maker pro

I sviluppatori di Picture Collage Maker Pro sò altramentu focalizzati nantu à a qualità di stu prugramma è nantu à u numaru di ... mudelli per a creazione di collage da e foto. Ci sò veramente assai ultimi, è se vulete, pudete sempre scaricà quelli novu da u situ ufficiale.

U prugramma hè assai pratice da aduprà è se ùn fate micca e travaglii troppu cumplette, ùn hè micca bisognu di edità e fotografie o fate u serviziu di software di terze parti, allora Picture Collage Maker Pro hè una scelta molto bona per tali scopi.

Scaricare Picture Collage Maker Pro

Picasa

Picasa hè un prugramma chì ùn si focalizza micca nantu à a creazione di collagghi; Sarebbe assurdità di confrontà stu pruduttu cù una di e sopra, perchè u numeru di funzioni è capacità in questo casu hè assai più grande. Da u generale - ci hè un editor integratu quì, ma hè ancu assai più funzionale ch'è in Collage Wizard. A presenza di un organizzatore, un attrezzu per a ricunniscenza di a faccia è una integrazione stretta cù i reti sociali porta stu prugramma à un livellu qualitativamente novu, chì a prugramma descritta a priori ùn pò micca cumpetisce.

Scaricate Picasa

I prugrammi discusti in st'articulu sò versati, ma ognunu di elli ha un periodu introduttivu, chì hè più che basatu per affrontà tutte e funzioni è funzioni. In ogni casu, usendu unu di i prugrammi per creà collage, pudete creà una foto memorable chì consiste in parechji colpi, combinendu parechji mumenti brillanti. Inoltre, tale software pò esse adupratu per felicà qualcuno o cum'è una opzione, invita à qualchì evento. Ognunu di questi prugrammi hà i so vantaggi è ùn prattiche micca prublemi, è tocca a voi quale scelte.