Case suppusentu in un cuminu fallitu di Star Wars Battlefront II.
L'estudiu svedese DICE, in pruprietà di Electronic Arts, hà perdutu circa u 10% di i so impiegati di l'ultimu annu, o circa 40 di i persone nantu à 400. Tuttavia, secondo alcuni rapporti, stu numaru hè ancu inferiore di u numeru reale.
Due motivi per a partenza di sviluppatori da DICE sò chjamati. U primu hè a competizione cun altre imprese. A Stoccolma, King è Paradox Interactive esistenu da qualchì tempu, è recentemente ufficiali in Svezia hà ancu aperto Epic Games è Ubisoft. Hè segnalatu chì a maiò parte di i primi impiegati di DICE sò andatu à ghjustu queste quattru società.
A seconda ragione hè chjamata l'ultima delusione in quellu ghjornu (mentre Battlefield V hè preparatu per a liberazione) da u prughjettu di u studio - Star Wars Battlefront II. À a partenza, u ghjocu scansu cun a furmazione di critiche per via di microtransaccisioni, è Electronic Arts hà incaricatu i sviluppatori à rinvigà urgentemente un pruduttu già publicatu. Probabilmente, qualchi sviluppatori anu presu questu cum'è un fallimentu persunale è dicinu di pruvà a so manu in altrò.
I rappresentanti di DICE è EA ùn aghju micca comentatu nantu à sta infurmazione.