I sviluppatori lascianu Electronic Arts per via di Star Wars

Case suppusentu in un cuminu fallitu di Star Wars Battlefront II.

L'estudiu svedese DICE, in pruprietà di Electronic Arts, hà perdutu circa u 10% di i so impiegati di l'ultimu annu, o circa 40 di i persone nantu à 400. Tuttavia, secondo alcuni rapporti, stu numaru hè ancu inferiore di u numeru reale.

Due motivi per a partenza di sviluppatori da DICE sò chjamati. U primu hè a competizione cun altre imprese. A Stoccolma, King è Paradox Interactive esistenu da qualchì tempu, è recentemente ufficiali in Svezia hà ancu aperto Epic Games è Ubisoft. Hè segnalatu chì a maiò parte di i primi impiegati di DICE sò andatu à ghjustu queste quattru società.

A seconda ragione hè chjamata l'ultima delusione in quellu ghjornu (mentre Battlefield V hè preparatu per a liberazione) da u prughjettu di u studio - Star Wars Battlefront II. À a partenza, u ghjocu scansu cun a furmazione di critiche per via di microtransaccisioni, è Electronic Arts hà incaricatu i sviluppatori à rinvigà urgentemente un pruduttu già publicatu. Probabilmente, qualchi sviluppatori anu presu questu cum'è un fallimentu persunale è dicinu di pruvà a so manu in altrò.

I rappresentanti di DICE è EA ùn aghju micca comentatu nantu à sta infurmazione.