Ci sò parechji modi per cambià u culore di l'oggetti in Photoshop, ma solo dui sò adatti per cambià u culore di a pelle.
U primu hè di aduprà a modalità blend per u stratu di culore. "Croma". In questu casu, creemu una nova cuffie vuota, cambia u modu di miscelazione è dipinge cù u pennu e spazie necessarie di a foto.
Questu metudice, da u mo punto di vista, hà un urgellu: dopu à u trattu, a pelle sembra innatale quantu a una chjucca verde pò sembra cunnaturalu.
Basatu nantu à quellu di sopra, ti cunsigliu di fate una occhiata à u secondu metudu - l'usu di a funzione "Sostituzione di u culore".
Principiamu.
Crea una copia di a maghjina originale cù una chiave di scelta rapida. CTRL + J è andate à u menù "Image - Correction - Replace Color".
In a finestra aperta pruvamu un campione di tonalità di pelle (u cursore sarà simule à una pipetta) nantu à a faccia di u mudellu, pruvendu à truvà un prublemu mezu trà ombre scure è chiare.
Allora u slider cù u nome "Scatter" trascina à destra finu chè si ferma.
U culore di a pelle hè sceltu da cursori in u blocu "Sostituzione". Fighjemu solu à a pelle, à l'occhi è à tutte l'altre zone, allora uscemu.
Sì l'omu di a pelle ci hà datu, allora premete Ok e cuntinuà.
Crea una maschera bianca per u stratu di ragazza verde.
Selezziunu un spazzolu cù i seguenti impostazioni:
Sceglite un culore neri è sguassate deliziosu (pittura cun un pennu neri nantu à a maschera) verde induve ùn ne deve esse.
Fatto, culore di a pelle cambiatu. Per esempiu, aghju dimustratu u culore verdi, ma stu metudu hè assai bè per a tonificazione naturale di a pelle. Pudete, per esempiu, aghjunghje una tan, o viceversa ...
Aduprate stu metudu in u vostru travagliu è bona fortuna in u vostru travagliu!