Cercemu un annuncio di situ di Avito di rimpiazzamentu

Steam hè unu di i migliori servizii di ghjocu, chì ti permette di ghjucà cù amici è chatete nantu à i ghjochi è altri temi in linea. Ma i novelli utenti pò truvà già prublemi durante l'installazione di stu prugramma. Cosa fà se Steam ùn hè micca installatu in u vostru computer - leghje circa di quì.

Ci sò parechje ragioni perchè Steam puderà fermà u prucessu di stallazione. Consideremu ciascuna di elli in dettaglio è indichemu i strade per a situazione attuale.

Ùn basta spaziu di u discu duru.

Una di e ragioni più cumuni chì un utilizatore pò truvà durante l'installazione di u client Steam hè a mancanza di spaziu nantu à u discu duru di u computer. Stu prublema hè espressu da u missaghju chì seguita: Spaziu micca nantu à u discu duru (Spaziu micca in u discu duru).

A soluzione in questo casu hè semplice - hè abbastanza per liberà u spaziu necessariu eliminendu file da u discu dur. Pudete rimuovere ghjochi, prugrammi, video o musica da u vostru computer, liberendu spaziu per stallà Steam. U client Steam riprende assai pocu spaziu nantu à i media - circa 200 megabyte.

U divietu di stallà l'applicazioni

È u vostru computer ùn pò micca installà applicazioni senza diritti di amministratore. Se sì, allora hà bisognu di esecce u lima d'installazione di client Steam cù diritti di amministratore. Questu hè fattu di a siguente metà - cliccate à dirittu nantu à u schedariu di a distribuzione di l'installazione è selezziunate "Run as administrator".

Cusì, l'installazione deve iniziate è passà in modu normale. S'ellu ùn hè micca aiutu, allora a causa di u prublema pò esse nascosta in a versione seguente.

I caratteri russi in u parcorsu di l'installazione

Se durante l'installazione specificate a cartella, u caminu à chì contene caratteri russi o a cartella stessa hà questi caratteri in u nomu, a stallazione pò smette ancu. In stu casu, devi installà Steam in una cartella, a via à a quale ùn avete micca i caratteri russi. Per esempiu:

C: Archivi prugrammi (x86) vapore

Questa strada hè usata per difettu in a maiò parte di i sistemi, ma forse in u vostru computer u cartulare di stallazione standard hà un locu differente. Allora verificate u parcorsu d'installazione per a presenza di caratteri russi è cambiate se questi caratteri sò esistiti.

Cundulariu di installazione danneggiata

Pudete ancu cun un lima d'installazione dannata. Ciò hè veramente soprattuttu se avete scaricatu a distribuzione di Steam da una risorsa terza parte, è micca da u situ ufficiale. Scaricate u schedariu di installazione da u situ ufficiale è pruvate l'installazione di novu.

Scaricate Steam

Processo di vapore congelatu

Se fate una reinstallazione di Steam, è ricevi un messaghju chì dichiara chì, per continuà, avete bisognu di chiusu u client Steam, u fattu hè chì avete un prucessu gelatu di stu serviziu nantu à u vostru computer. Avete bisognu di disattivà stu prucessu per mezu di u manager di attività.

Per fà quessa, cliccate CTRL + ALT + CANCTA. Se un menu si stalla cù una scelta di l'opzione necessaria, selezziunate a vocazione "Task Manager". In a finestra di spedizioni chì si apre, avete bisognu di truvà u prucessu Steam. Questu pò esse fattu da l'icona di l'applicazione. Sce in nome di u prucessu cuntene a parola "Vapore". Dopu avete trovu u prucessu, cliccate à dirittu cliccate nantu à u prucessu è selezziunate l'elemento "Rimuovi Task".

Dopu, l'installazione di Steam deve iniziate senza prublemi è andà senza andà.

Ora sapete chì à fà se Steam ùn hè micca installatu. Se sapete altre cause di prublemi cù l'installazione di stu prugramma è i modi per risolverli, scrivi in ​​i commenti.