Facendu un diploma in linea


Stilatura di a foto hè sempre assai inizià per i principianti (è micca) i cumpratori di foto. Senza preferenze lunghe, diceraghju chì in sta lezione apprenderà à fà un disegno da una foto in Photoshop.

A lezione ùn ghjunghja à alcun valore artisticu, mostri solu qualchi trucchi chì vi permetteranu di uttene l'effettu di u trattu di foto.

Una nota in più. Per una buna conversione di una foto, esse deve esse di grandezza larga, perchè certi filtri ùn ponu micca esse applicati (si pò, ma l'effettu ùn hè u listessu) per e piccole imagini.

Allora, aprite a foto originale in u prugramma.

Fate una copia di a maghjina trascrandu nantu à l'icona di u novu stratu in a palette di strati.

Poi bleach a foto (u stratu chì avete appena creatu) cù a scelta rapida CTRL + SHIFT + U.

Fate una copia di stu stratu (veda sopra), andate in a prima copia, è rimuete a visibilità da u stratu superiore.

Avà passà direttamente à a creazione di a foto. Vai à u menù "Filter - Strokes - Cross Strokes".

Aduprà i cursori per ghjunghje à circa u listessu effettu di u screenshot.


Allora andate in u stratu superiore è accumula u so visibilità (vedi sopra). Vai à u menù "Filtrà - Schizzo - Fotocopia".

Come cù u filtru di nanzu, truvamu l'effettu, cum'è in a screenshot.


A seguitu, cambia u mode di miscelazione per ogni stratu stilizatu in "Light light".


Cusì avemu un prupusitu simile (vogliu ricordà chì i risultati saranu visti solu in scala solu à u centu per centu):

Continuemu à creà l'effettu di u disegnu in Photoshop. Crea una impronta (copia cumpressa) di tutti i strati cù una chiave di scelta rapida CTRL + SHIFT + ALT + E.

Poi vai à u menu. "Filtrà" è selezziunate l'elemento "Imitazione - Pittura a Oliu".

L'effettu di copertura ùn deve micca esse troppu forti. Pruvate à tene più dettagli. U principiu di partenza hè l'ucii di u mudellu.


Semu avvicinendu a a cumpleta di u nostru stile di fotore. Come si vede, i culori in a "foto" sò troppu lucidi è saturati. Pè curà sta ingiustizia. Crea un stratu di regolazione "Tonalità / Saturazione".

In a finestra di pruprietà aperta di u stratu avvolremu i culori da un cursore saturazione è aghjunghje un pocu culore giallu à a pelle di u mudellu cù un cursore tonalità di culore.

U toccu finale hè a superposizione di a struttura di a tela. Queste testure si trovanu in quantità grandi in Internet scrivendu in u mutore di ricerca a query specifica.

Trascina l'immagine cù a textura nantu à l'immagine di mudellu è, s'ellu ci vole, stà u persianu nantu à tutta a tela è cliccate ENTER.

Cambia u mode di miscelazione (veda sopra) per u stratu di texture in "Light light".

Hè cusì chì ghjunghje:

Se a trama hè troppu pronunciata, allora pudete abbassà l'opacità di stu stratu.

Purtroppu, i requisiti per a dimensione di screenshot in u nostru situ mi vorrà micca mostrà u risultatu finale à una scala di u 100%, ma ancu cù sta risoluzione hè chiaru chì u risultatu, cume si dice, hè ovvi.

In sta lezione hè finita. O vostru pudete ghjucà cun a potenza di l'effetti, a saturazione di i culori è l'imposizione di varie trame (per esempio, pudete impusce una trama di carta in luogo di una tela). Bona fortuna in u vostru travagliu!