Revisione di i migliori emulatori di Android per un computer

Attualmente, u mondu hà una industria assai sviluppata di dispositivi mobili è, per quessa, applicazioni per elli, da messageri immediati è software di ufficiu à ghjochi è intrattenimentu. A maiò parte di sti prugrammi esistenu nantu à u sistema operativu Android è iOS.

In questu casu, emulatori di Android cuminciaru à sviluppà abbastanza rapidamente, chì ti permettenu di gestisce applicazioni mobili nantu à u vostru PC.

U cuntenutu

  • U principiu di u prugramma
  • Requisiti di sistema
  • Top emulatori di Android migliori per u computer
    • Bluestacks
      • Video: BlueStacks Review
    • Memu
      • Video: Pruvincia di emulatore di MEmu
    • Genymotion
      • Video: Emulatore di Genymotion
    • Nox App Player
      • Video: Revisione di l'emulatore di Nox App Player

U principiu di u prugramma

À u core di ogni emulatore di Android hè a lettura di e funzioni di a struttura di dispositivi mobili è a traduzione di i codici di applicazione per i in codici computer. Questu vale per formati sia grafichi chì audio, è u prucessu d'emulazione s'allarga nantu à u processore, a memoria (RAM) è i dispositivi di entrata di computer (cume a tastiera è u mouse).

In altre parole, cù l'aiutu di tecnulugii muderni è u sviluppu di l'emulazione virtuale, pudete eseguire applicazioni semplici è più cumplette per telefoni o tablet nant'à u vostru computer preferitu, per esempiu, cù u sistema operativu di Windows. Inoltre, tuttu ciò si pò fà gratuitamente, perchè pudete scaricà un emulatore è installatu nantu à u vostru computer in pochi minuti.

Ci sò dinò versioni pagate di prugrammi per lanciari un sistema operativo mobile in un PC, ma adesso sò menu popolari è necessarii per effettuà attività specifiche.

L'applicazioni più popolari per u sistema operativo Android à u mumentu sò ghjochi per smartphone. Solu in a magazinu ufficiali di PlayMarket da Google, ci sò più di un millione di ghjochi è prugrami diversi. Hè per quessa chì ci hè una scelta larga di emulatori da sviluppatori diversi, ciascuna chì hà funzioni uniche, differenze è sottigliezze in l'impostazioni è u travagliu.

Requisiti di sistema

Malgradu u fattu chì, per e standard moderni, tali imitatori di dispositivi ùn sò micca esigenti di risorse informatiche è occupanu assai pocu spaziu in discu duru, vale sempre a so attenzione à i requisiti minimi di sistema. Cunsiderà quant'à i rapidu sti prugrami si sviluppanu è miglioranu, i requisiti per l'hardware mudificanu dinò.

I principali fattori per u funziunamentu normale di emulatori android hè a potenza di u processore è a quantità di RAM. Prima di truvà è installà un prugramma, assicuratevi chì a quantità di RAM in u vostru computer sia 2-4 GB (cun ​​un parametru più chjucu, l'inizializazione hè pussibule, ma e applicazioni vanu da instabile), è u processore pò supporta a tecnulugia di virtualizazione.

Per esegui l'emulatore, avete bisognu di un bon processore è almenu 2-4 GB di RAM

In alcuni processori da AMD è Intel, u supportu di virtualizazione pò esse discupratu in a configurazione di u BIOS per difettu. Per molti emulatori, u rendimentu di sta opzione hè criticu. Tra l'altro, ùn vi scurdate di scaricà è installà i più recenti driver per a scheda video per migliorà e prestazioni.

In generale, i requisiti minimi di sistema sò i seguenti:

  • Windows OS da XP à 10;
  • processore cù tecnulugia di u virtualizazione supportu;
  • RAM - almenu 2 GB;
  • Circa 1 GB di spaziu in discu duru. Tene à mente chì ogni applicazione installata in futuro aghju più occupazione di spaziu libaru di u HDD.

I requisiti di sistema racolta per emulatori moderni (per esempio, Bluestacks N) sò assai più impressionanti:

  • Windows 10;
  • Processore Intel Core i5 (o equivalente);
  • Intel HD 5200 o superiore;
  • 6 GB di RAM (RAM);
  • piloti attuali per a scheda video;
  • accesso à Internet à banda larga.

Inoltre, u cuntu deve avè diritti di amministratore. Un utente usuale ùn pò installà un emulatore.

Top emulatori di Android migliori per u computer

Ci hè parechji prugrammi per emulà l'ambiente Android, ma un novu pò esse cunfinatu quandu affranchi cun tale abundanza. Esegu si seguenu i più cumunissimi, applicazioni testate per tempu.

Bluestacks

U primu in cima di e emulatori moderni di Android hè u prugramma BlueStacks. Questu hè unu di l'uttivi più preziosi, in rapidu sviluppu è ben pratticati. L'esigenze di u sistema eccessivi sò più che paghje cù una ottima interfaccia intuitiva è una larga funzionalità. U prugramma hè shareware, hà un appoghju pienu per a lingua russa è adatta per a maggior parte di l'applicazioni mobili.

Bluestacks hè facile da usà è amichevole.

L'emulatore hà una bona serie di funzioni è "chips", soprattuttu per i gamers è i filamenti. Questi includenu:

  • a capacità di passà à u modalità widescreen per cumandà cunfortevuli in un grande monitor o TV;
  • cambia l'orientazione di u schermu di u dispositiu emulatu;
  • agitazione simulazione;
  • Simulatore GPS;
  • u travagliu pratice è comprensibile cù i schedari è a creazione di screenshot;
  • sustenimentu di u joystick;
  • a capacità di fà chiamate è mandà SMS;
  • a sincronia pratica di u smartphone cù u PC;
  • MacOSX supportu;
  • u supportu integratu per e trasmissioni in linea nantu à a piattaforma Twitch;
  • u prugramma hè cumpletamente libaru, ma pudete pagà un abbonamentu di $ 2 u mese per annullà a publicità in maniera completamente disattivata;
  • lanciate ancu ghjochi complessi è esigenti.

L'emulatore pò esse cunsigliatu cun fiducia à i principianti, i filanti o per quelli chì sò in cerca di l'opzione perfetta per fà esattamente e applicazioni di ghjochi Android nantu à u computer. Scaricate l'ultima versione di BlueStacks senza avè registru cù u situ ufficiale.

Video: BlueStacks Review

Memu

Un emulatore relativamente recente apparse da sviluppatori asiatici chjamati MEmu hè ancu prucentu primu di u lancio di applicazioni di ghjocu. A prestazione alta assai cù ottime velocità di download è interessanti risultati funziunali, cumprendu l'emissione automatica di diritti di amministratore (ROOT) per u dispositivo.

MEmu hè un emulatore semplici focalizatu nantu à u lancia di applicazioni di ghjocu.

I vantaggi di uttene un emulatore includenu una interfaccia elegante, bella è intuitiva, una scelta larga di impostazioni, u travagliu faciule cù i file, è supportu per i gamepad.

Purtroppu, MEmu emula luntanu da l'ultima versione di Android, chì hè inferiore a u so precedente rivale - u prugramma BlueStacks. Tuttavia, cù a maggior parte di l'applicazioni, cumprendu pesanti è difficiule da fà, emulatore di MEmu farà fronte perfettamente, è in certi casi ancu megliu di i so concorrenti. U prugramma hè dispunibule da scaricà nantu à u situ ufficiale.

Video: Pruvincia di emulatore di MEmu

Genymotion

L'emulatore chjamatu Genymotion hè significativamente diversu da i so predecessori, postu chì pò emulà micca solu u sistema operativu di Android, ma dinò un set largu di dispositivi di vita vera.

Da più i più, u prugramma Genymotion hè statu creatu specificamente per testà l'applicazioni Android è hè più adatta per sviluppatori di stu tipu di software, cum'è ghjochi. L'emulatore sustene ancu l'accelulazione di hardware di grafica, funziona assai bè, ma a compatibilità cù applicazioni di ghjocu hè piuttostu bassu. Parechji ghjochi, in particulari impegnativi è cumplessi, questu emulatore ùn sustenenu micca.

D'altrondi, l'incuniguità di i svantaghji di Genymotion include a mancanza di supportu per a lingua russa.

U vantaghju indubbiziunale di u prugramma hè a capacità di sceglie u mudellu di u dispositiu emulatu è a versione Android, chì sarà utili per sviluppatori di software, chì sò in realtà u publicu principale di l'emulatore. Quandu sceglite e dispositive, hè pussibule di adattà e di modificà e so caratteristiche pertinente, cume u chip video, u numeru di core, processore, risoluzione è dimensioni di u schermu, RAM, GPS, batteria è assai di più.

In Genymotion, pudete sceglie a versione di Android

Cusì ogni sviluppatore puderà testà u funziunamentu di a so applicazione, per esempiu, quandu u GPS hè attivatu o disattivatu, scopre cume, per esempiu, u ghjocu si comportarà quandu Internet hè disattivatu è assai di più.

Tra i vantaggi di Genymotion nant'à u supportu per e piattaforme popolari - Windows, Linux è MacOSX.

Pudete scaricà u prugramma da u situ, ma a pre-registrazione hè necessariu. Sia le versioni di pesu libere è avanzate di l'emulatore sò supportate.

L'insieme di funzioni in a versione libera di u prugramma hè abbastanza per un utilizatore ordinariu. Ci vole à avvisà chì, per migliorà e prestazioni è prevene un malfunzionamentu, si consiglia di scaricà a versione di u kit di distribuzione cun VirtualBox in u kit.

Video: Emulatore di Genymotion

Nox App Player

Ci hè finu pocu, un emulatore di sviluppatori Cinesi hà dighjà ricunnisciutu assai in mezu à altri concorrenti di u mercatu. U prugramma meriteghja definitivamente puntuazione alta, è ancu qualchi cunsideranu u megliu à tutti. Tuttu funziona bè ancu cù a nova versione di Windows 10, l'emulatore hà una bona compatibilità cù molte applicazioni, è hà ancu e prestazioni elevate, interfaccia user-friendly è un largu serie di impostazioni.

Cliccando nantu à l'icona di ingranaggi, e andendu poi à la scheda chjamata Avanzata, pudete cambià a risoluzione in cui u emulatore lavia, è parechji parametri, cumprendu l'impostazioni di prestazione, ottenendu i diritti di root cù un solu clic è molto più.

Installa Nox App Player in solu qualchi minuti. Google Play Market hè preinstallatu in a shell, chì, naturalmente, hè abbastanza pratico.

Nox App Player - unu di i novu emulatori cù u Google Play Market preinstallatu

È ancu i vantaggi includenu a capacità di emulare un ricevitore GPS, à causa chì si pò ghjucà, per esempiu, u ghjocu Pokemon GO, chì era popularissimu da qualchì tempu, hè basatu semplicemente stà in casa à un computer personale. In più, pudete piglià screenshot è registra video.

Ma ùn scurdate di i cuntratori di l'utilità. Questi includenu:

  • mancanza di supportu (possibilmente temporaneu) per altri sistemi operativi diversi da Windows;
  • Android hè emulatu cun di piu ùn a versione più recente, ma solu 4.4.2. Questu hè abbastanza à gestisce a maggior parte di l'applicazioni è ancu i ghjochi impegnativi, ma micca Muxu è Bluestacks emulanu oghje versioni più recenti di l'OS di Android;
  • sì l'emulatore ùn hà principiatu, hè necessariu creà un novu utente di Windows cù e caratteri inglesi o rinominà quellu esistente;
  • In qualchi ghjochi, i grafici ùn sò micca visualizzati in maniera corretta.

In generale, Nox App Player hè un emulatore, chì, ancu s'ellu ùn hè micca senza difetti, pareva avè raccoltu tutti i migliori da i so cumpagnia.

Video: Revisione di l'emulatore di Nox App Player

Grazie à l'emulatori, stallà è aduprà applicazioni mobili per e differenti versioni di Android hà cessatu di esse un prublema. L'uttrenu moderni sò capaci di riprudisce nantu à u computer una versione cumpleta di u shell di Android è assicurà u lance di i vostri prugrammi preferiti.