Risolvendu i prublemi in esecuzione di prugrammi in Windows 7

A volte l'utenti di l'ordinatori s'incontrano in una situazione sgradevula cum'è l'impussibilità di lanciare prugrammi. Benintesa, questu hè un prublema assai significativu chì impedisce a maggior parte di l'operazioni di esse eseguite normalmente. Vedemu chì pudete trattà cun i computer in esecuzione Windows 7.

Vede ancu: Ùn manghjate micca i file EXE in Windows XP

Modi per ricuperà i Files EXE Run

Parlendu di l'impossibilità di eseguire prugrammi in Windows 7, primu avemu in mente i prublemi associati à i file EXE. E causa di u prublema pò esse differente. Di conseguenza, ci sò diversi modi per eliminà stu tipu di prublema. Cunsiglii specifichi per risolve u prublema seranu discusu in seguitu.

Metudu 1: Riprendite l'Associazioni di File EXE via l'Editor di u Registro

Una di e ragioni più cumuni perchè l'applicazioni cù l'estensione .exe smettenu di fà hè una violazione di l'associazione di lì in causa da un qualchì mumentu di malfunzionamento o attività di virus. Dopu à quessa, u sistema operativu cessa di capisce cosa fà cun stu objettu. In stu casu, avete bisognu di ripristinà l'associazioni rotte. Questa operazione si faci da u registru è, dunque, prima di iniziare e manipule, si propone di creà un puntu di ripristinamentu per esse capace di annullà i cambiamenti apportati, se vole. Editor Editor.

  1. Per risolve u prublema, avete bisognu di attivà Editor Editor. Questu pò esse fattu cù l'utilità. Run. Chiama cun a combinazione Win + R. In u campu entri:

    regedit

    Cliccate "OK".

  2. Iniziò Editor Editor. A parte sinistra di a finestra aperta, e chjavi di registru sò presentate in forma di directory. Cliccate nantu à u nome "HKEY_CLASSES_ROOT".
  3. Una grande lista di cartelle in ordine alfabeticu si aprite, chì i nomi corrispondenu à e estensioni di file. Cercate un cartulare chì hà un nome. ".exe". Selezziunu, andate à parte diritta di a finestra. Ci hè un parametru chjamatu "(Default)". Cliccate nantu à u cù u cliccate cù u mousePKM) è selezziunate una posizione "Cambia ...".
  4. Appare una finestra d'editazione di parametri. In u campu "Valore" amministra "esile"sì hè vacante o ci sò ancu altri dati. Ora cliccate "OK".
  5. Poi si torna à u latu sinistro di a finestra è cerca un cartulare chjamatu "esile". Sò situatu sottu i direttori chì anu i nomi di e extensioni. Dopu avè sceglie u cartulare specificu, sparete torna à a parte destra. Cliccate PKM da u nomu di u parametru "(Default)". Da a lista, selezziunu "Cambia ...".
  6. Appare una finestra d'editazione di parametri. In u campu "Valore" scrivite a espressione seguente:

    "% 1" % *

    Cliccate "OK".

  7. Ora, andendu à a parte sinistra di a finestra, torna à a lista di chiavi di registru. Cliccate nantu à u nome di a cartella "esile"chì era ancu evidenziatu. A subdirettoria si aprirà. Sceglite "shell". Allora selezziunu u sottodirectory chì si vene. "apri". Vai à u latu dirittu di a finestra, cliccate PKM per elementu "(Default)". In a lista di azzioni scegli "Cambia ...".
  8. In a finestra di cambiamentu di parametru chì si apre, cambia u valore à l'opzione seguente:

    "%1" %*

    Cliccate "OK".

  9. Chiudite a finestra Editor Editor, riparte u computer. Dopu avè accurdatu u PC, applicazioni cù l'estensione .exe devanu apri sì u prublema era in a viola di l'associazioni di lì.

Metudu 2: "Linea di comando"

U prublemu cù l'associazioni di i file, per chì l'applicazioni ùn sò principiate, ponu ancu esse risoltu cù u mandatu in "Linea di cumandamentu"in esecuzione cù diritti amministrativi.

  1. Ma prima ci vole à creà un file di registru in Blocco note. Cliccate per questu "Start". Dopu, scegli "Tutti i prugrammi".
  2. Andà à u cartulare "Standard".
  3. Eccu necessità di truvà u nomu Notepad è cliccate nantu à ellu PKM. In u menù, selezziunu "Run as administrator". Questu hè un fattu impurtante, chì altrimenti ùn sarà micca pussibule di salvà l'oggiu create in u cartulare radice di u discu. C.
  4. Averisce l'editor di testu standard di Windows. Inserite l'accessu seguente:

    Editor di u Registru di Windows Versione 5.00
    [-HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft "Windows CurrentVersion" Esplora FileExts Exe]
    [HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft "Windows CurrentVersion" Esplora FileExts Exe]
    [HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Microsoft Windows CurrentVersion Explorer Esplora FileExts.exe - OpenWithList]
    [HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Microsoft Windows CurrentVersion Explorer Esplora FileExts Exe? OpenWithProgids]
    "exefile" = hex (0):

  5. Allora andate in l'elemento di menu "File" e sceglite "Salvà cum'è ...".
  6. Appare una finestra per salvà l'oggetto. Andate in u dirittu radice di u discu C. In u campu "File Type" cambia opzione "Documenti di testu" in articulu "Tutti i File". In u campu "Codifica" sceglite da u listinu in menù "Unicode". In u campu "Filename" prescrivite qualunque nome pratice per voi. Dopu, avete bisognu di mette una fermata è scrivite u nomu di a so estensione. "reg". Hè cusì, à a fine, avete da vene una opzione cù u mudellu chì seguita: "File_name.reg". Dopu avete finitu tutti i passi sopra, cliccate "Salvà".
  7. Ora hè u tempu di lanciare "Linea di cumandamentu". Vola cù u menù "Start" è articulu "Tutti i prugrammi" navigà à u cartulare "Standard". Ricercà u nome "Linea di cumandamentu". Trova u nome, cliccate nantu à u. PKM. In a lista, selezziunu "Run as administrator".
  8. Interfaccia "Linea di cumannu" si aprirà cù l'autorità amministrativa. Inserite u comando chì seguite:

    REG IMPORT C: filename_.reg

    Invece di parte "nome_fichier.reg" Duvete inserire u nome di l'oggetto chì avemu precedentemente furmatu in u Notepad è salvatu nantu à u discu C. Poi premete Enter.

  9. Una operazione hè fatta, chì a chjave di successu sarà immediatamente riportata in a finestra attuale. Dopu à ciò pudete fermà "Linea di cumandamentu" è ripartite u PC. Dopu à riavvicinà u computer, l'apertura normale di i prugrammi deve ripresentà.
  10. Se i schedari EXE ùn sò ancu aperti, attivate Editor Editor. Cumu fà sta era descrittu in a descrizione di u metudu precedente. In a parte sinistra di a finestra chì si apre, andate successivamente à e sezioni. "HKEY_Current_User" è "Software".
  11. Una lista larga di cartulari hè aperta, chì sò disposte in ordine alfabeticu. Truvà un cartulare trà elli. "Classi" è andate in ellu.
  12. Apre una lunga lista di cartulari chì anu i nomi di e varie extensioni. Truvà una cartella in mezu à elli. ".exe". Cliccate nantu à sta PKM e sceglite una opzione "Elimina".
  13. A finestra s'hè aperta in cui avete bisognu à confermà e vostre azioni per sguassà a partizione. Cliccate "Sì".
  14. Ulteriori in a stessa sezione di u registru "Classi" cercate a cartella "secfile". Se truvate u listessu modu, cliccate nantu à sta. PKM e sceglite una opzione "Elimina" seguita da a cunfirmazione di e so azzioni in a finestra di dialogo.
  15. Poi fine Editor Editor è ripartite u computer. Quandu hè riaviatu, l'apertura di oggetti cù l'estensione .exe deve esse riparata.

Lezione: Cumu abilità a "Linea di comando" in Windows 7

Metudu 3: Disattivazione di bloccu file

Alcuni prugrammi ponu micca eseguire in Windows 7 solu perchè sò bloccati. Questioni valete solu per l'esecuzione di oggetti singuli, micca tutti i schedari EXE cum'è u tuttu. Per risolve u prublema, ci hè un algoritmu di suppurtimentu prutettatu.

  1. Cliccate PKM da u nome di u prugramma chì ùn aprite micca. In a lista di cuntestu, selezziunu "Pruprietà".
  2. A finestra di pruprietà dell'oggiu selettu in a tabulazione si aprite. "Generale". Un avvertimentu di testu hè affissatu in fondo à a finestra per chì indichi chì u schedariu hè statu ricevutu da un altru computer è pò esse statu bloccatu. Ci hè un pulsante à a destra di sta vocazione. Sblocca. Cliccate nantu à sta.
  3. Dopu à quellu, u bottu specificatu deve esse inattivu. Ora cliccate "Applicà" è "OK".
  4. Dopu, puderete gestisce u prugramma sbloccata in a manera solita.

Metudu 4: Eliminà Virus

Una di e ragioni più frequenti per rifiutà di aprire i schedari EXE hè l'infezione di virus da u computer. Disattivà a capacità di eseguire prugrammi, viruses cusì provendu à prutezziunu da utilità antivirus. Ma davanti à l'usu, si dumanda a quistione cume di fà un antivirus per scansione è guarisce u PC, se l'attivazione di i prugrammi hè impossibile?

In questu casu, avete bisognu di scansionà u vostru computer cun una utilleria antivirus chì utilizza u LiveCD o cumu da essa da un altru PC. Per eliminà l'effetti di prublemi maligni, ci sò parechji tippi di software specializati, unu di i quali hè Dr.Web CureIt. In u prucedimentu di scansione, quandu una minaccia hè rilevata da una utilità, avete bisognu di seguità i consigli visualizzati in a so finestra.

Comu pudete vede, ci sò parechje ragioni per i quali tutti i prugrammi cun'estensione .exe o solu alcuni di essi ùn ghjunghjenu nantu à un computer chì esegue Windows 7. I principali sò i seguenti: malfunzionamenti di u sistema operativu, infezzione viru, bloccu di singuli file. Per ogni ragione, esiste u so algoritmu per risolve u prublema sottu studiatu.